W ramach programu startupy otrzymają wsparcie finansowe oraz zostaną przeszkolone przez ekspertów ds. handlu detalicznego. Uzyskają także dostęp do baz danych Super-Pharm i będą współpracowały z siecią. Program stanie się początkiem długotrwałej współpracy, jako że Super-Pharm zamierza wspierać obiecujące przedsięwzięcia także po jego zakończeniu.
Koncepcja marki Super-Pharm opiera się na połączeniu apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. To jedyny format, który oferuje leki na receptę oraz OTC, duży wybór perfum, szeroki wybór kosmetyków i dermokosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała oraz specjalistyczne kosmetyki dla dzieci i niemowląt, środki higieny osobistej, a także środki czystości.
Firma wywodzi się z Kanady, a od 1978 r. rozpoczęła działalność w Izraelu, gdzie z siecią ponad tysiąca aptek-drogerii szybko stała się liderem rynku. W 2000 roku Super-Pharm rozpoczął ekspansję na rynek europejski. W maju 2001 roku w Warszawie otworzono pierwszy w Polsce drugstore Super-Pharm. Obecnie sieć Super-Pharm działa we wszystkich największych miastach w Polsce i posiada 69 placówek.