StoryEditor
Apteki
16.05.2023 00:00

Sieć Ziko zaprosiła apteki franczyzowe na drugą edycję Farmaceutycznego Forum Zdrowia

Uczestnicy Farmaceutyczne Forum Zdrowia Ziko Apteka mają okazję wysłuchać prelekcji przedstawicieli firm farmaceutycznych i dermokosmetycznych / fot. materiały prasowe
Farmaceutyczne Forum Zdrowia Ziko Apteka to trzydniowa konferencja dla kadry kierowniczej aptek franczyzowych należących do sieci Ziko. W Hotelu Warszawianka w Serocku trwa właśnie druga edycja tego wydarzenia. Trzy dni (15-17 maja) wypełniają prelekcje, szkolenia i spotkania z przedstawicielami światowych i polskich firm farmaceutycznych oraz dermokosmetycznych.

Sieć Ziko Apteka zaprosiła personel swoich aptek franczyzowych na spotkanie z producentami leków, wyrobów farmaceutycznych oraz dermokosmetyków. Odbywa się ono w ramach Farmaceutycznego Forum Zdrowia, które jest podzielone na dwie części – konferencyjną oraz wystawienniczą, a towarzyszą mu towarzyskie rozmowy między uczestnikami.

W części konferencyjnej farmaceuci mają okazję wysłuchać prelekcji przedstawicieli firm: Sandoz, USP Zdrowie, Essity, Haleon, Polpharma, Nivea Polska, Polski Lek, Oleofarm, Aboca, L’Oreal Dermatological Beauty, Bausch&Lomb, 3M, Sanofi, Perrigo Poland i Perrigo Dermo. Prelegenci dzielą się wiedzą na temat najnowszych wyników badań czy prowadzonych terapii. Z kolei przedstawiciele firm dermokosmetycznych opowiadają m.in. o przebarwieniach i prezentują sposoby walki z nimi.

W części wystawienniczej na uczestników forum czeka kilkadziesiąt stoisk. Na każdym z nich przedstawiciele producentów prezentują asortyment i opowiadają o zastosowaniu produktów.

Natomiast szkolenia i warsztaty, w których biorą udział przedstawiciele aptek, dotyczą zagadnień związanych z opieką farmaceutyczną, edukacją pacjenta, jak również standardów obsługi. Podczas nich mają okazję do dzielenia się wiedzą i wymiany doświadczeń oraz inspiracji, a także prezentacji kierunków rozwoju sieci aptek.

Farmaceutyczne Forum Zdrowia zakończy uroczysta gala, podczas której zostaną wręczone wyróżnienia dla najlepszych zespołów aptek w różnych kategoriach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Apteki
09.04.2025 13:38
Zmiany w zarządzie Super-Pharm: nowi członkowie z doświadczeniem w branży FMCG i technologii
Super-Pharm

Zgodnie z najnowszym wpisem opublikowanym w Krajowym Rejestrze Sądowym, w spółce Super-Pharm doszło do znaczących zmian personalnych na szczeblu zarządczym. Ze składu zarządu wykreślono Michała Przybysza, który pełnił funkcję członka zarządu. To oznacza zakończenie jego kadencji i istotne przetasowanie w strukturze kierowniczej firmy.

W miejsce Michała Przybysza do zarządu powołano dwóch nowych członków – Tomasza Mietułkę oraz Tomasza Stryczyńskiego. Tomasz Mietułka posiada wieloletnie doświadczenie w branży FMCG, zdobyte m.in. w takich firmach jak Upfield, Makro oraz Unilever. Z kolei Tomasz Stryczyński związany był wcześniej z sektorem technologicznym, pracując w firmie eFitness, co może wskazywać na kierunek rozwoju kompetencji zarządu Super-Pharm.

Zmiany zostały formalnie zarejestrowane przez sąd, co oznacza ich oficjalne obowiązywanie. Tym samym, struktura zarządu spółki została poszerzona o dwóch nowych członków, co może mieć istotny wpływ na strategię operacyjną i dalszy rozwój sieci. Super-Pharm, jako znana sieć aptek i drogerii, funkcjonuje na rynku polskim od lat, a zmiany w kadrze zarządzającej mogą świadczyć o planowanych nowych kierunkach działania.

Obecna decyzja zarządcza wpisuje się w szerszy kontekst zmian organizacyjnych, jakie zachodzą w branży detalicznej i zdrowotnej. Rosnąca konkurencja i postępująca digitalizacja wymagają od spółek elastyczności i dostosowania kompetencji kadry zarządzającej. Nowi członkowie zarządu Super-Pharm mają doświadczenie zarówno w dużych korporacjach międzynarodowych, jak i w środowiskach technologicznych, co może przynieść firmie nowe impulsy rozwojowe.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Zdrowie
11.03.2025 14:58
DOZ inspiruje kobiety kampanią "Zatrzymaj się dla siebie"
Inicjatywa ma na celu uświadomienie kobietom, jak istotne jest dobre samopoczucie – zarówno psychiczne, jak i fizycznemat.pras. DOZ.pl

Druga edycja kampanii "Zatrzymaj się dla siebie", która wystartowała z okazji Dnia Kobiet, ma przypominać kobietom o ich własnym dobrostanie oraz być zaproszeniem do refleksji i działania. Twórcy oraz zaproszeni do inicjatywy goście podkreślają, że dbanie o własne potrzeby nie powinno być luksusem, a koniecznością dla zachowania zdrowia i sprawności.

Czas na oddech i regenerację

Inicjatywa ma na celu uświadomienie kobietom, jak istotne jest dobre samopoczucie – zarówno psychiczne, jak i fizyczne. Poprzez różnorodne działania kampania zachęca do regularnego poświęcania czasu na relaks i regenerację, co w dłuższej perspektywie przekłada się na lepsze zdrowie. 

Głównym źródłem informacji o projekcie jest strona internetowa gdzie oprócz wyselekcjonowanych produktów znajdziemy praktyczne porady dotyczące pielęgnacji ciała i ducha, a także suplementacji. Dzięki krótkim filmom instruktażowym, m.in. z technikami masażu czy prostymi ćwiczeniami, wiedza przekazywana jest w łatwo przyswajalnej formie.

Dla osób szukających doraźnej ulgi od stresu, DOZ.pl przygotował transmisję na żywo na Instagramie z Leną Panczenko, ekspertką mindfulness, która podczas sesji prezentuje proste ćwiczenia oddechowe oraz techniki relaksacyjne. Ich praktykowanie pozwala redukować ból, uspokajać układ nerwowy i mózg, regulować akcję serca, a nawet zmieniać połączenia neuronalne.

Rozmowy, które dodają sił

Czasem wystarczy jedna inspirująca rozmowa, by zainicjować pozytywne zmiany w życiu. Dlatego do udziału w kampanii zostały zaproszone dwie wyjątkowe kobiety: Bogna Sworowska – modelka i bizneswoman oraz Daria Łukowska – popularyzatorka wiedzy o zdrowiu i śnie. W intymnych oraz motywujących rozmowach z Natalią Szymańczyk, znaną podcasterką i dziennikarką, opowiedzą o swoich osobistych doświadczeniach w poszukiwaniu wewnętrznej równowagi i sposobach radzenia sobie z wyzwaniami codzienności.

Święta [jak Dzień Kobiet] to również pretekst, aby powiedzieć stop. Teraz jest mój czas, skoncentruję się na sobie. Na swoim zdrowiu – psychicznym i fizycznym, dobrostanie, własnej przyjemności. Jeśli osiągniemy taki stan, że prawie codziennie czujemy się ze sobą dobrze, to jest to – mówi Bogna Sworowska w rozmowie.

Odcinki specjalne podcastu Natalii Szymańczyk będą dostępne w marcu na platformach Spotify i YouTube.

OZ.pl ma również niespodziankę: konkurs z nagrodami dla użytkowniczek portalu. Aby wziąć udział i mieć szansę wygranej, należy podzielić się swoimi sposobami na dbanie o siebie w wolnym czasie. Odpowiedzi (w formie komentarzy do posta na Instagramie) można publikować do 16 marca 2025 roku na profilu marki. Szczegóły konkursu zawarte są w regulaminie, dostępnym na stronie internetowej DOZ.pl.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. kwiecień 2025 09:32