StoryEditor
Handel
23.06.2022 00:00

Sephora obchodzi 20-lecie działalności w Czechach

Rocznica wejścia Sephora do Czech została uczczona kilka dni temu przez czeski zespół Sephora, który przygotował wiele niespodzianek dla klientów i miłośników urody. W centrum handlowym Nový Smíchov, gdzie został otwarty pierwszy sklep sieci w Czechach, stworzono przestrzeń Sephora Wonderland – to targi kosmetyczne branży premium. Polska edycja wydarzenia rusza w najbliższy weekend.

W tym roku Sephora rusza z nową formułą swojego wydarzenia. Sephora Wonderland, które określa, jako „najlepsze targi kosmetyczne branży beauty” oraz „wydarzenie, jakiego jeszcze nie było”. Event odbędzie się w dniach 24-26 czerwca 2022 r. w Arkadach Kubickiego w Warszawie. Wstęp jest płatny, a sprzedaż biletów ruszyła 19 maja na znanych platformach.

Więcej o tym: Sephora Wonderland – kosmetyczne targi premium i warsztaty z guru makijażu. Za chwilę rusza sprzedaż biletów

Koncept Sephora został założony we Francji przez Dominique'a Mandonnaud w 1970 roku. Sephora to starannie dobrany, pełen nowości asortyment partnerskich marek – wśród nich zarówno klasyki, światowe premiery, jak i kolekcja marki własnej Sephora Collection.

Od momentu swojego debiutu ponad pięćdziesiąt lat temu, Sephora stała się globalnym graczem prestiżowego omni-retailu. Sieć perfumerii oferuje też wachlarz spersonalizowanych usług makijażowych i pielęgnacyjnych. Klienci mogą z nich skorzystać w specjalnych strefach tzw. Beauty Hubach, Skin Care Studio, Benefit Brow Barach, czyli profesjonalnych stanowiskach do wykonywania usług wspieranych przez zespół konsultantów i technologiczne innowacje.

Sephora jest częścią koncernu LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, wiodącej na świecie grupy dóbr luksusowych. Jest ważnym omichannelowym graczem z rynku beauty obecnym w 35 krajach świata i posiada ponad 2,5 tys. perfumerii. Sephora wciąż otwiera kolejne lokalizacje i modernizuje swoje placówki na całym świecie.

Latem 2021 roku Sephora została partnerem Zalando w kategorii kosmetyków premium. Dołączając do programu partnerskiego Zalando stała się strategicznym partnerem w kategorii beauty w zakresie oferty kosmetyków premium we wszystkich krajach europejskich, w których partnerstwo obowiązuje. Firmy podjęły długofalowe zobowiązania w zakresie bardziej zrównoważonego asortymentu, zmniejszania wpływu na środowisko w działalności operacyjnej, a także tworzenia inkluzywnego doświadczenia dla konsumentów.


 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
04.07.2024 16:54
Douglas modernizuje swoje perfumerie w największych miastach. Tu nasycenie rynku i konkurencja są najwięsze
Perfumeria Douglas w CH Avenida w Poznaniufot. Douglas
Zgodnie z zapowiedziami, Douglas modernizuje swoje najważniejsze perfumerie wprowadzając do nich nowe rozwiązania i unowocześniając wnętrza. Rewitalizację przeszła perfumeria w poznańskim centrum handlowym Avenida.

Sieć Douglas po otwarciu 150 perfumerii w Polsce zapowiedziała, że pojawią się kolejne jej salony, ale także będą modernizowane już istniejące placówki. Inwestycje dotyczą przede wszystkim najlepszych perfumerii w większych miastach.

Modernizację przeszła ostatnio perfumeria w centrum handlowym Avenida w Poznaniu. W drogerii zostały zamontowane m.in. podwieszane sufity, oświetlenie LED oraz elementy identyfikacji wizualnej. Przestrzeń została odświeżona i dostosowana do najbardziej aktualnego wyglądu i konceptu perfumerii.

Avenida w Poznaniu zajmuje przestrzeń o powierzchni 189 mkw., wyposażoną w multimedialne ekrany, które zwiększają jej funkcjonalność i estetykę.

– Zjawisko nasycenia rynku jest szczególnie widoczne w większych aglomeracjach miejskich i metropoliach oraz centrach handlowych. Ponieważ preferencje konsumentów w wyniku pandemii uległy pewnym zmianom, w tych lokalizacjach stawiamy na modernizację już istniejących perfumerii. Doskonale wiemy, że istotną rolę dla wszystkich klientów, oprócz szerokiego i różnorodnego asortymentu, ma także architektura, która jest żywą i dynamiczną częścią perfumerii. Przestrzeń w perfumerii Avenida Poznań została odświeżona i prezentuje najbardziej aktualny koncept perfumerii. Nie tylko cieszy oczy klientów, ale też znacznie zwiększa funkcjonalność sklepu – mówi Magdalena Przybysz, dyrektor ds. ekspansji CEE w Douglas Polska.

Douglas działa w modelu omnichannel i wdraża rozwiązania wspierające oba kanały sprzedaży, by zapewnić sobie synergię działania, a klientom spójne doświadczenia zakupowe.  Klienci mogą składać zamówienia w e-sklepie także i konsultantek w drogerii, a zakupy odbierać w sklepie lub w domu. Nową usługą jest  Click & Collect Express, które umożliwia zamówienie produktu online z odbiorem perfumerii w ciągu 2 godzin.

Douglas oferuje kosmetyki światowych marek, konsultacje a także zabiegi gabinetowe.  

Czytaj więcej: Douglas ma już blisko 40 gabinetów SPA w swoich perfumeriach. Ekskluzywne marki wykonują zabiegi także w gabinetach mobilnych

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
04.07.2024 16:00
Urodzinowy Sephora BeautyBus rusza w Polskę. Konsultacje, makijaże i prezenty
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce / Jedrzej Sokolowski
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce / Jedrzej Sokolowski
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce / Jedrzej Sokolowski
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Gallery
Sieć perfumerii Sephora od 25 lat jest obecna w Polsce. Z tej okazji jej specjalny BeautyBus z makijażystami i stylistami pojawi się w pięciu miastach w Polsce. Sephora zorganizowała event z kilkunastoma światowymi markami kosmetycznymi, z którymi współpracuje.

25 lat temu otworzyła się pierwsza perfumeria Sephora w Polsce. Dziś mamy 83 perfumerie, w których ta globalna marka sprzedaje światowe marki i przekazuje wiedzę o kosmetycznych trendach.

Ćwierćwiecze Sephora Polska stało się okazją do zorganizowania specjalnej akcji promocyjnej. W lipcu wyrusza w Polskę Sephora BeautyBus, który dotrze do pięciu miast w Polsce.

W specjalnie zaaranżowanej przestrzeni Sephora organizuje:

  • strefę makijażową, gdzie prezentowane będą dwa najgorętsze trendy makijażowe tego sezonu: Shimmering Party look oraz Sunset Vibe look,
  • strefę stylizacji fryzur, w której oddając się w ręce styliści zaproponują viralowe fryzury 
  • strefę atrakcji, w której będzie można ozdobić swoją bluzkę, kurtkę czy torbę kolorowymi dodatkami i nadać im wyjątkowy charakter   
  • strefę warkoczy, gdzie będzie można dodać do fryzury ciekawe elementy

Wraz z artystami ze studia Blackstar Tatto uczestnicy będą mogli podążyć śladem Tik Tokowego trendu i podkręcić wygląd swoich sznurówek letnimi dodatkami, a swój look uzupełnić pinami lub wodnymi tautuażami.

W różnych grach i zabawach będzie można zdobyć kosmetyczne niespodzianki.  

Osoba, która odwiedzi wszystkie strefy i zbierze w nich pieczątki  wymieni je na próbki kosmetyków oraz kod rabatowy. A na dwadzieścia osób, które jako pierwsze dotrą na przystanek Sephora BeautyBus w każdym mieście, czekać będą specjalne niespodzianki.

Gdzie zatrzyma się Sephora BeautyBus?

  • 11-14.07.Władysławowo - plaża wejście numer 1
  • 24-26.07.Wrocław – Hala Świebodzki
  • 1-3.08.Kraków – plac przy Galerii Krakowskiej
  • 8-09.08.Gdańsk – Galeria Forum Gdańsk
  • 10.08.Gdańsk, ulica Elektryków
  • 5-8.09.Warszawa – Dom Partii

 

Projekt Sephora BeautyBus sieć perfumerii Sephora stworzyła wraz z  partnerskimi markami: Rare Beauty, Fenty Beauty, Charlotte Tillbury, House Labs, Tarte, Nars, Glow Recipe, Byoma, La Neige, Erborian, Drunk Elephant, Supergoop!, Bumble and Bumble oraz Sephora Collection, które zaprezentują swoje nowości i bessellery podczas eventu.

Sephora jest globalnym detalistą. Powstała w 1969 roku w Limoges we Francji, a od 1997 roku jest częścią Grupy LVMH – koncernu skupiającego luksusowe marki. Działa na 34 rynkach, zatrudnia 52 tys. pracowników. 

Oferuje blisko 500 marek, w tym własną Sephora Collection i szereg marek na wyłączność. Sprzedaje w ponad 3 tys. perfumerii i flagowych sklepów, przez e-perfumerie i platformy digital. 

Sephora w Polsce obecna jest od 1999 roku.

 

 

  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
04. lipiec 2024 21:12