StoryEditor
Perfumerie
22.08.2019 00:00

Zmiany w Sephora Janki - nowa lokalizacja i odsłona

Wraz z rozbudową i modernizacją Centrum Handlowego Janki, ruszyła powiększona o blisko 100 m kw. i odświeżona perfumeria Sephora zlokalizowana w nowym miejscu. 

Sephora w Centrum Handlowym Janki obecna jest już od 20 lat. Wraz z debiutem marki w Polsce, jeden z pierwszych salonów otwarto właśnie w tej lokalizacji. Wraz z modernizacją samego centrum handlowego perfumeria zmienia swoje położenie – znajduje się obecnie nieopodal wejścia głównego.

Inwestycję zrealizowano w nowym koncepcie sieci, który powstał między innymi w efekcie konsultacji z młodymi konsumentami. Na klientów Sephora czeka kilkanaście tysięcy produktów światowych marek kosmetycznych, profesjonalne porady i usługi. Wśród nich gorące premiery ostatnich miesięcy, takie jak pielęgnacyjne marki Fresh, La Neige  czy Sunday Riley.

Sephora Janki zyskała m.in. 6-stanowiskowy, makijażowy Beauty Hub, strefę dedykowaną konsultacjom pielęgnacyjnym, a także strefę zapachów niszowych.

- Sephora w CH Janki obecna jest od dwóch dekad. Dziś odwiedzają nas zarówno klienci, którzy pamiętają początki Sephora w Polsce, jak i nowe, młodsze pokolenie, które dopiero rozpoczyna przygodę ze światem beauty. Od lat staramy się, by nasze perfumerie stwarzały komfortową atmosferę dla wszystkich fanów piękna- mówi Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna Sephora Polska.  

Nowo otwarta Sephora zaprasza klientów do testowania i odkrywania nowości kosmetycznych poprzez usługi oraz konsultacje: z okazji otwarcia na odwiedzających przez 5 dni czeka sztab ekspertów marek Dior, Estee Lauder, Clinique, Lancome i Sephora Collection w specjalnej strefie beauty Sephora zlokalizowanej tuż przy wejściu głównym do centrum. Z bezpłatnych, ekspresowych usług makijażowych można skorzystać bez zapisów do 26 sierpnia, w godzinach od 12. do 20. również na terenie perfumerii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
18.11.2024 11:32
Charytatywne misie nie tylko w Rossmannie: Douglas wesprze fundację Cancer Fighters
Charytatywne misie zawitają po raz piąty do perfumerii Douglas.DOUGLAS x FUNDACJA CANCER FIGHTERS

Douglas po raz kolejny pokazuje, że piękno może iść w parze z pomaganiem. Już piąty raz perfumerie Douglas wspierają Fundację Cancer Fighters, oferując specjalne misie, których całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na zakup sprzętu medycznego dla Dziecięcego Szpitala Onkologicznego we Wrocławiu.

Ta współpraca sieci perfumerii z fundacją onkologiczną to wyjątkowa szansa, by poprzez drobny gest zakupu maskotki za 89 zł przyczynić się do poprawy życia dzieci walczących z chorobą.

Fundacja Cancer Fighters od lat działa na rzecz dzieci chorych na nowotwory, pokazując im, że walka z chorobą nie jest przegraną bitwą, ale okazją do odkrycia swojej wewnętrznej siły. Organizacja nie tylko finansuje profilaktykę zdrowotną i leczenie swoich podopiecznych, ale także wspiera szpitale poprzez zakup sprzętu medycznego. Dodatkowo, w ramach motywacyjnych działań Fundacja prowadzi różnorodne projekty, takie jak sesje zdjęciowe dla dzieci, które pokazują ich odwagę i determinację.

Akcja „Kup Misia i odkryj piękno pomagania!” to okazja dla klientów Douglas, by wesprzeć wartościową inicjatywę, która ma realny wpływ na życie młodych pacjentów. Dzięki zaangażowaniu społecznemu oraz wsparciu licznych darczyńców, możliwe jest wyposażenie wrocławskiego szpitala w nowoczesny sprzęt, który pomaga w codziennej walce o zdrowie dzieci.

Czytaj także: Fundacja Serce Miasta szuka marek kosmetycznych-sponsorów na obchody Dnia Kobiet 2025 w kryzysie bezdomności

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.11.2024 09:49
Douglas wprowadza markę Kiehl’s do perfumerii w Polsce
Kiehl‘s to amerykańska marka kosmetyczna z segmentu premium. Swoje produkty sprzedaje w firmowych sklepach. Od listopada 2024 będzie także dostępna w sieci Douglasfot. Shutterstock

Douglas wprowadził markę Kiehl’s na półki swoich perfumerii w Polsce. Czasowo marka będzie dostępna w całej sieci, później w wybranych perfumeriach.

Kiehl’s, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetyków do pielęgnacji skóry, od 12 listopada 2024 roku będzie dostępna we wszystkich perfumeriach Douglas na terenie Polski. Klienci będą mogli dzięki temu poznać i przetestować bestsellerowe produkty Kiehl’s, w tym kultowy  Ultra Facial Cream.

We wszystkich perfumeriach Douglas marka będzie dostępna do końca grudnia br. Później wybrane salony będą na stałe oferować produkty marki przez cały rok. Obecnie trwa promocja marki, przy zakupach produktów Kiehl’s za min. 199 zł, klienci otrzymają limitowaną torbę lub kosmetyczkę (do wyczerpania zapasów).

Doulas to detalista z segmentu premium. W Polsce Douglas jest obecny od 23 lat. Prowadzi sprzedaż stacjonarną i online. W kwietniu br. sieć otworzyła swoją 150 perfumerię i modernizuje sklepy w najlepszych lokalizacjach. Doulas rozwija także segment usług beauty. Na świecie Douglas prowadzi swój model sprzedaży w oparciu o około 1850 perfumerii oraz sklepy online.

Czytaj także: Douglas integruje online ze stacjonarnymi drogeriami

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 15:16