StoryEditor
Perfumerie
15.09.2017 00:00

W Galerii Północnej ruszyła perfumeria Douglas

W czwartek 14 września br. odbyło się oficjalne otwarcie perfumerii Douglas w Galerii Północnej w Warszawie. Nowo otwarta perfumeria to 128 sklep Douglasa w Polsce. Do końca roku planowane jest jeszcze otwarcie 4 nowych filii. Równocześnie stale modernizowane są pozostałe sklepy.

Nowa perfumeria zajmuje powierzchnię 322 mkw. i znajduje się na parterze Galerii Północnej. Została zaaranżowana zgodnie z nowym wytycznymi wdrożonymi w sieci Douglas w całej Europie na początku 2017 roku. Douglas jest teraz bliżej klienta, dlatego rozbudowana została strefa warsztatów makijażowych i porad pielęgnacyjnych. Nowoczesny charakter perfumerii podkreśla antracytowo miętowa kolorystyka, innowacyjne rozwiązania multimedialne oraz ekrany i oświetlenie LED. Ponadto odpowiednio dobrane detale dodają wystrojowi eleganckiego charakteru i sprzyjającej zakupom atmosfery.

Klienci perfumerii Douglas w Galerii Północnej znajdą marki z całego asortymentu sieci. To blisko 40 tys. produktów, w tym ponad 300 światowych i polskich marek, m.in. Chanel, Sensai, Giorgio Armani Cosmetics, Estee Lauder, NYX, Laura Mercier, Collistar, Michael Kors, The Balm, Douglas Make-up, Douglas Naturals, Douglas Home Spa. Wszystko to dzięki specjalnemu terminalowi połączonemu ze sklepem internetowym. Za jego pośrednictwem każdy klient perfumerii może zamówić dowolny produkt z portfolio sieci. Atutem tej usługi jest wygoda, wsparcie konsultanta, a także duży wybór opcji płatności i dostawy.

Z okazji otwarcia wszyscy klienci perfumerii w Galerii Północnej mogli skorzystać z profesjonalnych porad pielęgnacyjnych, makijażowych i zapachowych udzielanych przez ekspertów Douglasa. Zainteresowaniem cieszyło się też spotkanie ze znaną vlogerkę La Makeup e Bella, która zaprezentowała najmodniejsze techniki makijażowe i wykonywała ekspresowe makijaże. O jesiennych trendach opowiadała natomiast Magdalena Bystrzycka, główna makijażystka Douglasa.

Każdy klient w dniu otwarcia mógł też wziąć udział w konkursie selfie oraz profesjonalnej sesji okładkowej. Ponadto na cały asortyment perfumerii obowiązywała promocja -20 proc.

W perfumerii Douglas w Galerii Północnej dostępne są różnorodne usługi – makijaż na każdą okazję, indywidualne konsultacje pielęgnacyjne i zapachowe czy cyfrowy dobór podkładu wykonywany za pomocą urządzenia Douglas Color Expert. Ponadto każdy klient ma możliwość skorzystania z bezpłatnego pakowania na prezent.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Opakowania
19.12.2024 10:12
Notino wysłało w tym roku klientom 25 mln zamówień – to stan na początek grudnia
Największe zapotrzebowanie na usługę elegackiego opakowania zakupu w Notino jest właśnie teraz, w okolicach świąt Bożego Narodzeniafot. Notino IG

Mimo że Święta Bożego Narodzenia jeszcze przed nami i wiele prezentów zostanie jeszcze wysłanych, Notino przedstawiło już w pierwszej połowie grudnia swoj podsumowanie mijającego roku z perspektywy działu logistyki i opakowań.

Notino w swoim komunikacie, podsumowującym tegoroczne osiągnięcia działu logistyki i opakowań, opublikowanym na platformie LinkedIn, podkreśla, że rok 2023 był dla firmy niezwykle udany.  

“Z dumą informujemy, że w 2023 roku zrealizowaliśmy prawie 25 milionów zamówień we wszystkich naszych centrach dystrybucyjnych” – podało Notino. Z tej liczby większość zamówień (prawie 20 mln) spakowano i wysłano z magazynu Notino w czeskim Rajhradzie.

Jakie usługi pakowania cieszyły się największym zainteresowaniem klientów Notino w 2024 roku?

image
Prawie co czwarta paczka w magazynach Notino została przygotowana na automatycznych liniach pakujących
fot. Notino LinkedIn

Najwięcej, bo prawie dwie trzecie zamówień (16,7 mln paczek) było zapakowane w standardową folię bąbelkową. Automatycznie zapakowano ponad 6 mln zamówień – czyli prawie co czwarta paczka została przygotowana na automatycznych liniach pakujących. Jak zaznacza Notino, w nadchodzących latach ta proporcja powinna wzrastać.

1,7 mln paczek (7 proc. z ogółu zamówień) zostało opakowanych w sposób ekologiczny, czyli w materiały pochodzące z recyklingu, nie zawierające plastiku. Obecnie klienci sklepu internetowego Notino przy wyborze przesyłki eko dopłacają 4,90 zł.

Natomiast ponad 420 tys. zamówień (1,7 proc.) zostało na życzenie klientów opakowane w wersji prezentowej. W przypadku tej usługi dodatkowy koszt dla klienta to 24 zł. Jak zdradza Notino, największe zapotrzebowanie na taką usługę jest właśnie teraz, w okolicach świąt Bożego Narodzenia, a także w lutym przy okazji Walentynek.

Jak podsumowuje Notino, do końca roku pozostały jeszcze dwa gorące, obfitujące w zamówienia tygodnie, które wpłyną na końcowe wyniki.

Czytaj też: Bartosz Kliś, Notino: Dla nas nie ma granicy między online a offline

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
16.12.2024 13:38
Sephora tworzy „przyszłość piękna” dzięki programowi Accelerate 2025, wspierającemu różnorodność

Sephora ujawniła nazwy ośmiu marek BIPOC (Black, Indigenous, and People of Color) wybranych do programu Accelerate 2025. Program ten wspiera i rozwija wschodzące marki kosmetyczne, takie jak jej ubiegłoroczny laureat – Inde Wild.

Program jest prowadzony przez północnoamerykańską Sephorę już od dekady, a celem jest stworzenie platformy startowej dla firm BIPOC, reprezentujących różnorodność (Black, Indigenous, and People of Color, czyli osoby czarne, rdzenne i kolorowe). 

Tegoroczna grupa obejmuje kategorie: pielęgnacja włosów, makijaż, pielęgnacja skóry, perfumy.

Każda firma weźmie udział w sześciomiesięcznym programie nauczania, obejmującym mentoring, wsparcie merchandisingowe, dotacje i kontakty z inwestorami dla wszystkich uczestników. Ponadto po zakończeniu programu będą mieli okazję rozpocząć działalność w Sephora North America.

Ten program stał się sprawdzoną platformą do wspierania różnorodnych założycieli i zapewniania im zasobów, wiedzy fachowej i społeczności, których potrzebują, aby rozpocząć działalność i się rozwijać. Ciągłe zainteresowanie kandydatów odzwierciedla nie tylko wpływ programu, ale także zapotrzebowanie na wyjątkowe, innowacyjne marki, które odzwierciedlają dzisiejszy zróżnicowany krajobraz rynku kosmetycznego. W Sephorze jesteśmy dumni z tego, że możemy stać u boku tych założycieli, zapewniając im narzędzia i wsparcie, aby mogli odnieść sukces – komentuje Priya Venkatesh, global chief merchandising officer w Sephora. – Doceniamy niesamowity potencjał finalistów Accelerate 2025 do kształtowania przyszłości piękna.

Uczestnicy programu Sephora Accelerate 2025 to następujące firmy:

  • Jade Beguelin i Sabrina Sadeghian – ich marka 4AM to kosmetyki do pielęgnacji skóry, zaprojektowane tak, aby uprościć rutynę pielęgnacji skóry.
  • Hye Young Kim – OliviaUmma to innowacyjna marka kosmetyków do pielęgnacji skóry, inspirowana koreańską urodą i zaprojektowana do użytku przez wiele pokoleń.
  • Merian O – Bounce Curl to marka kosmetyków do pielęgnacji włosów oparta na badaniach naukowych, która tworzy produkty zaprojektowane w celu wzmocnienia falowanych i kręconych włosów.
  • Aziza El Wanni – The Potion Studio tworzy czystą, dostosowaną do klimatu pielęgnację włosów o teksturowanej strukturze
  • Christal Alert – Tonal Cosmetics to kosmetyki do pielęgnacji przeciwsłonecznej dla skóry wszystkich odcieni.
  • Funmi Monet – Influxious to poczucie luksusu dzięki wykwintnym zapachom i pachnącym ozdobom.
  • Fatema Raja i Navneet Kaur – Ruhveda to współczesna marka perfum, zakorzeniona w południowoazjatyckim dziedzictwie i ajurwedzie.
  • Judy Koloko, The Steam Bar – The Steam Bar promuje regenerację włosów poprzez przełomowy system parowy, dostosowany dla wszystkich. dostarczania, który jest parowy dla wszystkich.
Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. grudzień 2024 04:53