StoryEditor
Perfumerie
04.07.2024 16:00

Urodzinowy Sephora BeautyBus rusza w Polskę. Konsultacje, makijaże i prezenty

Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce / Jedrzej Sokolowski
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce / Jedrzej Sokolowski
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce / Jedrzej Sokolowski
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Gallery
Sieć perfumerii Sephora od 25 lat jest obecna w Polsce. Z tej okazji jej specjalny BeautyBus z makijażystami i stylistami pojawi się w pięciu miastach w Polsce. Sephora zorganizowała event z kilkunastoma światowymi markami kosmetycznymi, z którymi współpracuje.

25 lat temu otworzyła się pierwsza perfumeria Sephora w Polsce. Dziś mamy 83 perfumerie, w których ta globalna marka sprzedaje światowe marki i przekazuje wiedzę o kosmetycznych trendach.

Ćwierćwiecze Sephora Polska stało się okazją do zorganizowania specjalnej akcji promocyjnej. W lipcu wyrusza w Polskę Sephora BeautyBus, który dotrze do pięciu miast w Polsce.

W specjalnie zaaranżowanej przestrzeni Sephora organizuje:

  • strefę makijażową, gdzie prezentowane będą dwa najgorętsze trendy makijażowe tego sezonu: Shimmering Party look oraz Sunset Vibe look,
  • strefę stylizacji fryzur, w której oddając się w ręce styliści zaproponują viralowe fryzury 
  • strefę atrakcji, w której będzie można ozdobić swoją bluzkę, kurtkę czy torbę kolorowymi dodatkami i nadać im wyjątkowy charakter   
  • strefę warkoczy, gdzie będzie można dodać do fryzury ciekawe elementy

Wraz z artystami ze studia Blackstar Tatto uczestnicy będą mogli podążyć śladem Tik Tokowego trendu i podkręcić wygląd swoich sznurówek letnimi dodatkami, a swój look uzupełnić pinami lub wodnymi tautuażami.

W różnych grach i zabawach będzie można zdobyć kosmetyczne niespodzianki.  

Osoba, która odwiedzi wszystkie strefy i zbierze w nich pieczątki  wymieni je na próbki kosmetyków oraz kod rabatowy. A na dwadzieścia osób, które jako pierwsze dotrą na przystanek Sephora BeautyBus w każdym mieście, czekać będą specjalne niespodzianki.

Gdzie zatrzyma się Sephora BeautyBus?

  • 11-14.07.Władysławowo - plaża wejście numer 1
  • 24-26.07.Wrocław – Hala Świebodzki
  • 1-3.08.Kraków – plac przy Galerii Krakowskiej
  • 8-09.08.Gdańsk – Galeria Forum Gdańsk
  • 10.08.Gdańsk, ulica Elektryków
  • 5-8.09.Warszawa – Dom Partii

 

Projekt Sephora BeautyBus sieć perfumerii Sephora stworzyła wraz z  partnerskimi markami: Rare Beauty, Fenty Beauty, Charlotte Tillbury, House Labs, Tarte, Nars, Glow Recipe, Byoma, La Neige, Erborian, Drunk Elephant, Supergoop!, Bumble and Bumble oraz Sephora Collection, które zaprezentują swoje nowości i bessellery podczas eventu.

Sephora jest globalnym detalistą. Powstała w 1969 roku w Limoges we Francji, a od 1997 roku jest częścią Grupy LVMH – koncernu skupiającego luksusowe marki. Działa na 34 rynkach, zatrudnia 52 tys. pracowników. 

Oferuje blisko 500 marek, w tym własną Sephora Collection i szereg marek na wyłączność. Sprzedaje w ponad 3 tys. perfumerii i flagowych sklepów, przez e-perfumerie i platformy digital. 

Sephora w Polsce obecna jest od 1999 roku.

 

 

  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
18.02.2025 12:15
The Perfume Shop sprzedał na walentynki ponad 240 tys. sztuk perfum
Największa brytyjska detaliczna sieć perfumeryjna odnotowała w walentynki 34-procentowy wzrost sprzedaży perfumThe Perfume Shop

Brytyjska sieć The Perfume Shop poinformowała o świetnych wynikach sprzedaży w okresie poprzedzającym popularne walentynki. W okresie 1-14 lutego klienci zakupili blisko ćwierć miliona (ponad 240 tys.) sztuk perfum.

Największa brytyjska detaliczna sieć perfumeryjna odnotowała 34-procentowy wzrost sprzedaży zarówno klasycznych, jak i nowych perfum, a także 50-procentowy wzrost sprzedaży zestawów upominkowych w porównaniu z tym samym okresem w 2024 roku.

The Perfume Shop odnotował również wzrost liczby klientów, robiących zakupy na ostatnią chwilę. Na zakupy online najwięcej klientów zdecydowało się 12 lutego. Tego dnia sieć odnotowała 7-procentowy wzrost zakupów perfum w ujęciu rok do roku, a wielu klientów skorzystało z usługi dostawy następnego dnia.

Wzrostem zainteresowanie cieszyły się także spersonalizowane usługi perfumerii: klientom dostarczono ponad 39 655 opakowań ozdobionych wstążkami, a 983 flakoników perfum było grawerowanych. Jest to  wzrost o 2 proc. w porównaniu z danymi z lutego 2024.

Sukcesem zakończyła się także współpraca sieci perfumeryjnej z Deliveroo – jak podkreśla The Perfume Shop.

Czytaj też: Nowy q-commerce kosmetyczny na horyzoncie: Deliveroo dostarcza perfumy "awaryjne"

Do najlepiej sprzedających się zapachów dla kobiet należały w tym roku: Lancôme – La Vie Est Belle, Yves Saint Laurent – Black Opium, Prada – Paradoxe, Calvin Klein - Euphoria. Jeśli chodzi o zapachy dla mężczyzn, najlepiej sprzedającymi się produktami były Dior – Sauvage, Hugo Boss – Night, Bleu De Chanel, Burberry – Touch For Men oraz klasyk: Joop! Homme.

Perfumy to coś więcej niż prezent; to wyraz miłości, troski i opieki. Wiedzieliśmy, że w te walentynki klienci szukają czegoś wyjątkowego. Niezależnie od tego, czy odkrywają coś nowego, czy wzbogacają garderobę zapachów swojego partnera, The Perfume Shop ma wszystko, czego potrzebują, aby stworzyć niezapomniane walentynki – skomentowała Andrea Rickard, dyrektor handlowa The Perfume Shop.

Czytaj też: Sieć perfumerii wdraża aplikację, ułatwiającą zakupy stacjonarne

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
04.02.2025 13:32
Notino podsumowało wyniki za ostatni kwartał 2024
Jeśli chodzi o bestsellery sprzedaży Notino w 2024 roku, to na top trafiły: zestaw podróżny Sol de Janeiro – Brazilian Bum Bum Jet Set Travel Kit, oraz perfumy Lancôme La Vie Est BelleM.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl

Ostatnie trzy miesiące 2024 roku okazały się dla Notino sukcesem – zaowocowały ponad 10 milionami zamówień. Sprzedaż napędzały w tym czasie promocje związane z Black Friday oraz okresem świąt Bożego Narodzenia.

W czwartym kwartale ponad 7 milionów klientów zaufało nam, że dostarczymy ich ulubione produkty, co zaowocowało niesamowitymi 10,5 milionami zamówień i prawie 36 milionami wysłanych produktów. Z tego 53 proc. stanowiły  perfumy – poinformował Bartosz Kliś, chief commercial officer w Notino.

Jak podkreślił, ostatni kwartał był najbardziej intensywnym sprzedażowo okresem minionego roku dla firmy. 

Black Friday i Boże Narodzenie to zawsze okresy wzmożonej presji, ale patrząc wstecz na wyniki jest jasne: nie tylko daliśmy radę, ale też osiągnęliśmy sukces! – podsumował Bartosz Kliś we wpisie na LinkedIn. 

image
Notino

Wyniki z ostatniego kwartału sprawiły, że Notino może pochwalić się imponującym wzrostem aż o 22 proc. rok do roku. Dla siedmiu spośród rynków, na których obecne jest Notino, wzrost ten przekroczył 30 proc. rok do roku. 

Najlepsze wyniki Notino osiągnęło w Polsce, Czechach i we Włoszech. Natomiast rynki w Finlandii, Irlandii i Szwajcarii mogą pochwalić się najwyższymi wzrostami.

Jeśli chodzi o bestsellery sprzedaży 2024 roku, to na top trafiły: zestaw podróżny Sol de Janeiro – Brazilian Bum Bum Jet Set Travel Kit, a także popularne od kilku lat perfumy Lancôme La Vie Est Belle

To pokazuje, że nasi klienci cenią zarówno znane produkty, jak i znajdują nowych ulubieńców – skomentował Bartosz Kliś. 

Jak podkreślił, ten sukces firmy nie byłby możliwy bez zaangażowania zespołu Notino – od pracowników logistyki po obsługę klienta i sprzedawców. – Osiągnięte wyniki są dowodem zaufania i lojalności naszych klientów oraz ciężkiej pracy wszystkich pracowników. Przed nami jeszcze lepszy rok 2025! Dziękujemy wszystkim i kontynuujmy zaskakiwanie siebie oraz rynku w nadchodzącym roku – podsumował Bartosz Kliś.

Czytaj też: Bartosz Kliś, Notino: Dla nas nie ma granicy między online a offline

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. luty 2025 17:39