25 lat temu otworzyła się pierwsza perfumeria Sephora w Polsce. Dziś mamy 83 perfumerie, w których ta globalna marka sprzedaje światowe marki i przekazuje wiedzę o kosmetycznych trendach.
Ćwierćwiecze Sephora Polska stało się okazją do zorganizowania specjalnej akcji promocyjnej. W lipcu wyrusza w Polskę Sephora BeautyBus, który dotrze do pięciu miast w Polsce.
W specjalnie zaaranżowanej przestrzeni Sephora organizuje:
- strefę makijażową, gdzie prezentowane będą dwa najgorętsze trendy makijażowe tego sezonu: Shimmering Party look oraz Sunset Vibe look,
- strefę stylizacji fryzur, w której oddając się w ręce styliści zaproponują viralowe fryzury
- strefę atrakcji, w której będzie można ozdobić swoją bluzkę, kurtkę czy torbę kolorowymi dodatkami i nadać im wyjątkowy charakter
- strefę warkoczy, gdzie będzie można dodać do fryzury ciekawe elementy
Wraz z artystami ze studia Blackstar Tatto uczestnicy będą mogli podążyć śladem Tik Tokowego trendu i podkręcić wygląd swoich sznurówek letnimi dodatkami, a swój look uzupełnić pinami lub wodnymi tautuażami.
W różnych grach i zabawach będzie można zdobyć kosmetyczne niespodzianki.
Osoba, która odwiedzi wszystkie strefy i zbierze w nich pieczątki wymieni je na próbki kosmetyków oraz kod rabatowy. A na dwadzieścia osób, które jako pierwsze dotrą na przystanek Sephora BeautyBus w każdym mieście, czekać będą specjalne niespodzianki.
Gdzie zatrzyma się Sephora BeautyBus?
- 11-14.07.Władysławowo - plaża wejście numer 1
- 24-26.07.Wrocław – Hala Świebodzki
- 1-3.08.Kraków – plac przy Galerii Krakowskiej
- 8-09.08.Gdańsk – Galeria Forum Gdańsk
- 10.08.Gdańsk, ulica Elektryków
- 5-8.09.Warszawa – Dom Partii
Projekt Sephora BeautyBus sieć perfumerii Sephora stworzyła wraz z partnerskimi markami: Rare Beauty, Fenty Beauty, Charlotte Tillbury, House Labs, Tarte, Nars, Glow Recipe, Byoma, La Neige, Erborian, Drunk Elephant, Supergoop!, Bumble and Bumble oraz Sephora Collection, które zaprezentują swoje nowości i bessellery podczas eventu.
Sephora jest globalnym detalistą. Powstała w 1969 roku w Limoges we Francji, a od 1997 roku jest częścią Grupy LVMH – koncernu skupiającego luksusowe marki. Działa na 34 rynkach, zatrudnia 52 tys. pracowników.
Oferuje blisko 500 marek, w tym własną Sephora Collection i szereg marek na wyłączność. Sprzedaje w ponad 3 tys. perfumerii i flagowych sklepów, przez e-perfumerie i platformy digital.
Sephora w Polsce obecna jest od 1999 roku.