StoryEditor
Perfumerie
23.08.2022 00:00

Tina Müller, Douglas: Sprzedaż w sklepach przekroczyła tę sprzed pandemii

W trzecim kwartale roku fiskalnego 2021/22 (od kwietnia do czerwca) Douglas zwiększył sprzedaż like-for-like o 35 procent do 830 milionów euro. Sprzedaż grupy jest zatem o ponad 21 procent wyższa od poziomu sprzed COVID.

Od kwietnia do czerwca całkowita sprzedaż like-for-like (wskaźnik ten porównuje sprzedaż tych samych placówek dzisiaj i przed rokiem) w Douglasie wzrosła o około 35 procent.

– W rezultacie przychody nie tylko wzrosły w ciągu roku, ale są nawet o 21 procent wyższe niż w kwartale sprzed koronawirusa w 2019 roku. I to w trudnym ekonomicznie środowisku z przerwanymi łańcuchami dostaw naszych głównych dostawców – napisała Tina Müller, CEO Douglas Group, w mediach społecznościowych. 

Wyjaśniła, że to osiągnięcie takiego wyniku było możliwe dzięki powrotowi życia społecznego po zniesieniu ograniczeń związanych z koronawirusem.

– Sprzedaż w naszych sklepach wzrosła o około dwie trzecie na zasadzie like-for-like w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku i jest nawet o dwa procent wyższa niż przed koronawirusem. Jednocześnie zakupy online pozostają atrakcyjne dla naszych klientów: sprzedaż e-commerce pozostaje na wysokim poziomie – dodała Tina Müller.

Zwróciła tez uwagę na poprawę rentowności Douglasa w ciągu roku.

– Przez pierwsze dziewięć miesięcy roku obrotowego poprawiliśmy skorygowany zysk netto o 45 procent. Podsumowując, jesteśmy bardzo zadowoleni z rozwoju biznesu w tych trudnych czasach – zakończyła swój wpis szefowa Douglasa.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
18.11.2024 11:32
Charytatywne misie nie tylko w Rossmannie: Douglas wesprze fundację Cancer Fighters
Charytatywne misie zawitają po raz piąty do perfumerii Douglas.DOUGLAS x FUNDACJA CANCER FIGHTERS

Douglas po raz kolejny pokazuje, że piękno może iść w parze z pomaganiem. Już piąty raz perfumerie Douglas wspierają Fundację Cancer Fighters, oferując specjalne misie, których całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na zakup sprzętu medycznego dla Dziecięcego Szpitala Onkologicznego we Wrocławiu.

Ta współpraca sieci perfumerii z fundacją onkologiczną to wyjątkowa szansa, by poprzez drobny gest zakupu maskotki za 89 zł przyczynić się do poprawy życia dzieci walczących z chorobą.

Fundacja Cancer Fighters od lat działa na rzecz dzieci chorych na nowotwory, pokazując im, że walka z chorobą nie jest przegraną bitwą, ale okazją do odkrycia swojej wewnętrznej siły. Organizacja nie tylko finansuje profilaktykę zdrowotną i leczenie swoich podopiecznych, ale także wspiera szpitale poprzez zakup sprzętu medycznego. Dodatkowo, w ramach motywacyjnych działań Fundacja prowadzi różnorodne projekty, takie jak sesje zdjęciowe dla dzieci, które pokazują ich odwagę i determinację.

Akcja „Kup Misia i odkryj piękno pomagania!” to okazja dla klientów Douglas, by wesprzeć wartościową inicjatywę, która ma realny wpływ na życie młodych pacjentów. Dzięki zaangażowaniu społecznemu oraz wsparciu licznych darczyńców, możliwe jest wyposażenie wrocławskiego szpitala w nowoczesny sprzęt, który pomaga w codziennej walce o zdrowie dzieci.

Czytaj także: Fundacja Serce Miasta szuka marek kosmetycznych-sponsorów na obchody Dnia Kobiet 2025 w kryzysie bezdomności

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.11.2024 09:49
Douglas wprowadza markę Kiehl’s do perfumerii w Polsce
Kiehl‘s to amerykańska marka kosmetyczna z segmentu premium. Swoje produkty sprzedaje w firmowych sklepach. Od listopada 2024 będzie także dostępna w sieci Douglasfot. Shutterstock

Douglas wprowadził markę Kiehl’s na półki swoich perfumerii w Polsce. Czasowo marka będzie dostępna w całej sieci, później w wybranych perfumeriach.

Kiehl’s, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetyków do pielęgnacji skóry, od 12 listopada 2024 roku będzie dostępna we wszystkich perfumeriach Douglas na terenie Polski. Klienci będą mogli dzięki temu poznać i przetestować bestsellerowe produkty Kiehl’s, w tym kultowy  Ultra Facial Cream.

We wszystkich perfumeriach Douglas marka będzie dostępna do końca grudnia br. Później wybrane salony będą na stałe oferować produkty marki przez cały rok. Obecnie trwa promocja marki, przy zakupach produktów Kiehl’s za min. 199 zł, klienci otrzymają limitowaną torbę lub kosmetyczkę (do wyczerpania zapasów).

Doulas to detalista z segmentu premium. W Polsce Douglas jest obecny od 23 lat. Prowadzi sprzedaż stacjonarną i online. W kwietniu br. sieć otworzyła swoją 150 perfumerię i modernizuje sklepy w najlepszych lokalizacjach. Doulas rozwija także segment usług beauty. Na świecie Douglas prowadzi swój model sprzedaży w oparciu o około 1850 perfumerii oraz sklepy online.

Czytaj także: Douglas integruje online ze stacjonarnymi drogeriami

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 15:10