StoryEditor
Perfumerie
08.03.2021 00:00

Sztampowo czy z finezją? Oferta drogerii na Dzień Kobiet

Dziś 8 marca, czyli Święto Kobiet - oprócz upominku czy dobrego słowa od panów, panie mogą umilić sobie ten dzień korzystając z okolicznościowej oferty drogerii. Przyjrzyjmy się, jak świętują kobiecość i jakie oferty na ten szczególny dzień przygotowały znane sieci drogeryjne.

Piękno jest kobietą. Nic więc dziwnego, że jak co roku, drogerie i perfumerie zaproponowały na Dzień Kobiet promocje, warsztaty, konkursy i oferty specjalne. Zerknijmy, które sieci mają najciekawszą ofertę dla pań z okazji ich święta. A jest w czym wybierać!

Drogerie Jawa:

W tej sieci panie mogą liczyć na perfumy w promocyjnej cenie. "8 marca to dzień, w którym doceniamy wszystkie kobiety w naszym otoczeniu!  Odwiedź nas i wybierz zapach tańszy do 50%, którym uszczęśliwisz bliską Ci osobę!  Ekspertki Piękna obecne w każdej naszej drogerii pomogą Ci dobrać zapach idealny."

Drogerie Jasmin:

Sieć Jasmin przygotowała dla kobiet konkurs z okazji Dnia Kobiet. "Do wygrania aż trzy zestawy kosmetyków naturalnych OnlyBio.life. Wystarczy, że dasz znać pod postem jaka była Twoja największa lub najzabawniejsza pielęgnacyjna/makijażowa wpadka. Może to być wspomnienie z samoopalaczem, depilacją, farbowaniem - czekamy na Twoją historię! Nie zapomnij zaprosić do zabawy przyjaciółkę/mamę/siostrę - konkurs jest dla Was drogie Panie! Na odpowiedzi czekamy do 8.03 do 23:59" - przypomina Jasmin. 

Kontigo:

Jak czytamy na profilu sieci, w Kontigo Dzień Kobiet świętowany jest przez dwa dni. "Już teraz wybierz swój wymarzony zestaw nieprzecenionych kosmetyków, wpisz kod: marzec i zdobądź je aż do 30% taniej! Pielęgnuj swoje piękno, nie tylko od święta. Promocja obowiązuje w sklepie online w dniach 7-8.03.2021 lub do wyczerpania zapasów - proponuje sieć sklepów kosmetycznych.

Kontigo zaprasza też kobiety do akcji „Podziel się pięknem”, której celem jest wsparcie podopiecznych Fundacji Centrum Praw Kobiet, które na co dzień doświadczają różnych form przemocy i dyskryminacji. "W dniach 8-29 marca kup jeden lub kilka produktów w specjalnej cenie 5,99 zł, a my przekażemy zakupione przez Ciebie kosmetyki na rzecz podopiecznych Centrum Praw Kobiet" - proponuje Kontigo.

W kolejnym poście na FB Kontigo dodaje, że Dzień Kobiet świętuje przez cały miesiąc. "Już teraz wszystkie kosmetyki od Paese z serii Nano Revit dostaniesz aż do 20% taniej! Idealnie matowa cera i elegancko podkreślone usta to idealny kobiecy look na najważniejszy dzień w roku" - zapewnia. 

Drogerie Natura:

Drogerie Natura też chcą uczcić Dzień Kobiet. "Zaczynamy od darmowej dostawy z kodem NIVEA. Grzech nie skorzystać, ale pamiętaj, żeby w koszyku mieć min. 2 wybrane produkty Nivea, a jest z czego wybierać. Nowy krem, tonik, a może balsam? Na pewno coś się przyda. Promocja obowiązuje do 10.03" - czytamy w poście na profilu FB tej sieci.

Hebe:

Sieć należąca do Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja podkreśla, że kobiety mają w sobie niesamowitą moc  i nieskazitelne piękno. "Z okazji Dnia Kobiet chcemy życzyć Wam wiecznie dobrych humorów, tylko spełnionych marzeń i jeszcze więcej wyjątkowych okazji w Hebe, dzięki którym będziecie mogły ze zwykłej pielęgnacji uczynić rytuały tak królewskimi, że zadowoliłyby samą Kleopatrę!" i zachęca: "Sprawdźcie dziś ofertę 2+1 na wszystkie nasze marki: By Hebe, Hebe Professional, Hebe Cosmetics i miksujcie dowolnie".

Sephora:
 
Z kolei perfumerie Sephora zapraszają kobiety na bezpłatne warsztaty Beauty Party. "W poniedziałek, 8 marca o 17:30 i 19:00, Judyta Piwowarska - Sephora Senior Make Up Artist, pokaże Wam, jak wykonać lekki makijaż na wiosnę z produktami Best Skin Ever. Natomiast w środę, 10 marca, również o 17:30 i 19:00, Joanna Kopiec - ekspertka marki Ole Henriksen, opowie Wam o tajnikach skandynawskiej pielęgnacji" - zapowiada francuska sieć. Do tego na stronie sephora.com oferuje 20 proc. rabatu i miniprezent z kodem TULIPAN.
 
Douglas:
 
"Dziewczyny, dziś nasze święto!" - ekscytuje się niemiecka sieć perfumerii. "Bądźmy cudownie wyjątkowe, dzielmy się swoją siłą i pięknem ze światem. Życzymy Wam również, byście otaczały się kobietami, na które zawsze można liczyć. Razem jesteśmy silniejsze" - podkreśla i przypomina, że Dzień Kobiet to idealna okazja, by zrobić sobie mały prezent. "Krem do twarzy Moisture Surge Intense od Clinique zadba o Twoją cerę nie tylko od święta. Nawilży, zregeneruje i wzmocni bez względu na rodzaj skóry. W trakcie Skincare Weeks, przy zakupach  wybranych marek za min. 199 zł, otrzymasz upominek w postaci bonu rabatowego do Intimissimi". Poza tym w sieci Douglas trwa promocja 20- proc. zniżki na kosmetyki do makijażu wybranych marek: " -20% na kosmetyki do makijażu! Co to oznacza? Możesz kupić nowe kolory pomadek, cieni do powiek i kredek, na które polujesz od dawna."
 
Rossmann:
 
Sieć Rossmann zaznaczyła tylko, że u niej Dzień Kobiet trwa cały rok. Na swojej stronie zachęca: "Zobacz wszystkie artykuły objęte promocją! Drogerie Rossmann każdego dnia dbają o to, by zaoferować bogaty asortyment w najbardziej atrakcyjnych cenach. Poznaj aktualne promocje i spośród tysięcy produktów znajdź coś dla siebie".
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
18.02.2025 12:15
The Perfume Shop sprzedał na walentynki ponad 240 tys. sztuk perfum
Największa brytyjska detaliczna sieć perfumeryjna odnotowała w walentynki 34-procentowy wzrost sprzedaży perfumThe Perfume Shop

Brytyjska sieć The Perfume Shop poinformowała o świetnych wynikach sprzedaży w okresie poprzedzającym popularne walentynki. W okresie 1-14 lutego klienci zakupili blisko ćwierć miliona (ponad 240 tys.) sztuk perfum.

Największa brytyjska detaliczna sieć perfumeryjna odnotowała 34-procentowy wzrost sprzedaży zarówno klasycznych, jak i nowych perfum, a także 50-procentowy wzrost sprzedaży zestawów upominkowych w porównaniu z tym samym okresem w 2024 roku.

The Perfume Shop odnotował również wzrost liczby klientów, robiących zakupy na ostatnią chwilę. Na zakupy online najwięcej klientów zdecydowało się 12 lutego. Tego dnia sieć odnotowała 7-procentowy wzrost zakupów perfum w ujęciu rok do roku, a wielu klientów skorzystało z usługi dostawy następnego dnia.

Wzrostem zainteresowanie cieszyły się także spersonalizowane usługi perfumerii: klientom dostarczono ponad 39 655 opakowań ozdobionych wstążkami, a 983 flakoników perfum było grawerowanych. Jest to  wzrost o 2 proc. w porównaniu z danymi z lutego 2024.

Sukcesem zakończyła się także współpraca sieci perfumeryjnej z Deliveroo – jak podkreśla The Perfume Shop.

Czytaj też: Nowy q-commerce kosmetyczny na horyzoncie: Deliveroo dostarcza perfumy "awaryjne"

Do najlepiej sprzedających się zapachów dla kobiet należały w tym roku: Lancôme – La Vie Est Belle, Yves Saint Laurent – Black Opium, Prada – Paradoxe, Calvin Klein - Euphoria. Jeśli chodzi o zapachy dla mężczyzn, najlepiej sprzedającymi się produktami były Dior – Sauvage, Hugo Boss – Night, Bleu De Chanel, Burberry – Touch For Men oraz klasyk: Joop! Homme.

Perfumy to coś więcej niż prezent; to wyraz miłości, troski i opieki. Wiedzieliśmy, że w te walentynki klienci szukają czegoś wyjątkowego. Niezależnie od tego, czy odkrywają coś nowego, czy wzbogacają garderobę zapachów swojego partnera, The Perfume Shop ma wszystko, czego potrzebują, aby stworzyć niezapomniane walentynki – skomentowała Andrea Rickard, dyrektor handlowa The Perfume Shop.

Czytaj też: Sieć perfumerii wdraża aplikację, ułatwiającą zakupy stacjonarne

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
04.02.2025 13:32
Notino podsumowało wyniki za ostatni kwartał 2024
Jeśli chodzi o bestsellery sprzedaży Notino w 2024 roku, to na top trafiły: zestaw podróżny Sol de Janeiro – Brazilian Bum Bum Jet Set Travel Kit, oraz perfumy Lancôme La Vie Est BelleM.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl

Ostatnie trzy miesiące 2024 roku okazały się dla Notino sukcesem – zaowocowały ponad 10 milionami zamówień. Sprzedaż napędzały w tym czasie promocje związane z Black Friday oraz okresem świąt Bożego Narodzenia.

W czwartym kwartale ponad 7 milionów klientów zaufało nam, że dostarczymy ich ulubione produkty, co zaowocowało niesamowitymi 10,5 milionami zamówień i prawie 36 milionami wysłanych produktów. Z tego 53 proc. stanowiły  perfumy – poinformował Bartosz Kliś, chief commercial officer w Notino.

Jak podkreślił, ostatni kwartał był najbardziej intensywnym sprzedażowo okresem minionego roku dla firmy. 

Black Friday i Boże Narodzenie to zawsze okresy wzmożonej presji, ale patrząc wstecz na wyniki jest jasne: nie tylko daliśmy radę, ale też osiągnęliśmy sukces! – podsumował Bartosz Kliś we wpisie na LinkedIn. 

image
Notino

Wyniki z ostatniego kwartału sprawiły, że Notino może pochwalić się imponującym wzrostem aż o 22 proc. rok do roku. Dla siedmiu spośród rynków, na których obecne jest Notino, wzrost ten przekroczył 30 proc. rok do roku. 

Najlepsze wyniki Notino osiągnęło w Polsce, Czechach i we Włoszech. Natomiast rynki w Finlandii, Irlandii i Szwajcarii mogą pochwalić się najwyższymi wzrostami.

Jeśli chodzi o bestsellery sprzedaży 2024 roku, to na top trafiły: zestaw podróżny Sol de Janeiro – Brazilian Bum Bum Jet Set Travel Kit, a także popularne od kilku lat perfumy Lancôme La Vie Est Belle

To pokazuje, że nasi klienci cenią zarówno znane produkty, jak i znajdują nowych ulubieńców – skomentował Bartosz Kliś. 

Jak podkreślił, ten sukces firmy nie byłby możliwy bez zaangażowania zespołu Notino – od pracowników logistyki po obsługę klienta i sprzedawców. – Osiągnięte wyniki są dowodem zaufania i lojalności naszych klientów oraz ciężkiej pracy wszystkich pracowników. Przed nami jeszcze lepszy rok 2025! Dziękujemy wszystkim i kontynuujmy zaskakiwanie siebie oraz rynku w nadchodzącym roku – podsumował Bartosz Kliś.

Czytaj też: Bartosz Kliś, Notino: Dla nas nie ma granicy między online a offline

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. luty 2025 20:46