StoryEditor
Perfumerie
08.03.2021 00:00

Sztampowo czy z finezją? Oferta drogerii na Dzień Kobiet

Dziś 8 marca, czyli Święto Kobiet - oprócz upominku czy dobrego słowa od panów, panie mogą umilić sobie ten dzień korzystając z okolicznościowej oferty drogerii. Przyjrzyjmy się, jak świętują kobiecość i jakie oferty na ten szczególny dzień przygotowały znane sieci drogeryjne.

Piękno jest kobietą. Nic więc dziwnego, że jak co roku, drogerie i perfumerie zaproponowały na Dzień Kobiet promocje, warsztaty, konkursy i oferty specjalne. Zerknijmy, które sieci mają najciekawszą ofertę dla pań z okazji ich święta. A jest w czym wybierać!

Drogerie Jawa:

W tej sieci panie mogą liczyć na perfumy w promocyjnej cenie. "8 marca to dzień, w którym doceniamy wszystkie kobiety w naszym otoczeniu!  Odwiedź nas i wybierz zapach tańszy do 50%, którym uszczęśliwisz bliską Ci osobę!  Ekspertki Piękna obecne w każdej naszej drogerii pomogą Ci dobrać zapach idealny."

Drogerie Jasmin:

Sieć Jasmin przygotowała dla kobiet konkurs z okazji Dnia Kobiet. "Do wygrania aż trzy zestawy kosmetyków naturalnych OnlyBio.life. Wystarczy, że dasz znać pod postem jaka była Twoja największa lub najzabawniejsza pielęgnacyjna/makijażowa wpadka. Może to być wspomnienie z samoopalaczem, depilacją, farbowaniem - czekamy na Twoją historię! Nie zapomnij zaprosić do zabawy przyjaciółkę/mamę/siostrę - konkurs jest dla Was drogie Panie! Na odpowiedzi czekamy do 8.03 do 23:59" - przypomina Jasmin. 

Kontigo:

Jak czytamy na profilu sieci, w Kontigo Dzień Kobiet świętowany jest przez dwa dni. "Już teraz wybierz swój wymarzony zestaw nieprzecenionych kosmetyków, wpisz kod: marzec i zdobądź je aż do 30% taniej! Pielęgnuj swoje piękno, nie tylko od święta. Promocja obowiązuje w sklepie online w dniach 7-8.03.2021 lub do wyczerpania zapasów - proponuje sieć sklepów kosmetycznych.

Kontigo zaprasza też kobiety do akcji „Podziel się pięknem”, której celem jest wsparcie podopiecznych Fundacji Centrum Praw Kobiet, które na co dzień doświadczają różnych form przemocy i dyskryminacji. "W dniach 8-29 marca kup jeden lub kilka produktów w specjalnej cenie 5,99 zł, a my przekażemy zakupione przez Ciebie kosmetyki na rzecz podopiecznych Centrum Praw Kobiet" - proponuje Kontigo.

W kolejnym poście na FB Kontigo dodaje, że Dzień Kobiet świętuje przez cały miesiąc. "Już teraz wszystkie kosmetyki od Paese z serii Nano Revit dostaniesz aż do 20% taniej! Idealnie matowa cera i elegancko podkreślone usta to idealny kobiecy look na najważniejszy dzień w roku" - zapewnia. 

Drogerie Natura:

Drogerie Natura też chcą uczcić Dzień Kobiet. "Zaczynamy od darmowej dostawy z kodem NIVEA. Grzech nie skorzystać, ale pamiętaj, żeby w koszyku mieć min. 2 wybrane produkty Nivea, a jest z czego wybierać. Nowy krem, tonik, a może balsam? Na pewno coś się przyda. Promocja obowiązuje do 10.03" - czytamy w poście na profilu FB tej sieci.

Hebe:

Sieć należąca do Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja podkreśla, że kobiety mają w sobie niesamowitą moc  i nieskazitelne piękno. "Z okazji Dnia Kobiet chcemy życzyć Wam wiecznie dobrych humorów, tylko spełnionych marzeń i jeszcze więcej wyjątkowych okazji w Hebe, dzięki którym będziecie mogły ze zwykłej pielęgnacji uczynić rytuały tak królewskimi, że zadowoliłyby samą Kleopatrę!" i zachęca: "Sprawdźcie dziś ofertę 2+1 na wszystkie nasze marki: By Hebe, Hebe Professional, Hebe Cosmetics i miksujcie dowolnie".

Sephora:
 
Z kolei perfumerie Sephora zapraszają kobiety na bezpłatne warsztaty Beauty Party. "W poniedziałek, 8 marca o 17:30 i 19:00, Judyta Piwowarska - Sephora Senior Make Up Artist, pokaże Wam, jak wykonać lekki makijaż na wiosnę z produktami Best Skin Ever. Natomiast w środę, 10 marca, również o 17:30 i 19:00, Joanna Kopiec - ekspertka marki Ole Henriksen, opowie Wam o tajnikach skandynawskiej pielęgnacji" - zapowiada francuska sieć. Do tego na stronie sephora.com oferuje 20 proc. rabatu i miniprezent z kodem TULIPAN.
 
Douglas:
 
"Dziewczyny, dziś nasze święto!" - ekscytuje się niemiecka sieć perfumerii. "Bądźmy cudownie wyjątkowe, dzielmy się swoją siłą i pięknem ze światem. Życzymy Wam również, byście otaczały się kobietami, na które zawsze można liczyć. Razem jesteśmy silniejsze" - podkreśla i przypomina, że Dzień Kobiet to idealna okazja, by zrobić sobie mały prezent. "Krem do twarzy Moisture Surge Intense od Clinique zadba o Twoją cerę nie tylko od święta. Nawilży, zregeneruje i wzmocni bez względu na rodzaj skóry. W trakcie Skincare Weeks, przy zakupach  wybranych marek za min. 199 zł, otrzymasz upominek w postaci bonu rabatowego do Intimissimi". Poza tym w sieci Douglas trwa promocja 20- proc. zniżki na kosmetyki do makijażu wybranych marek: " -20% na kosmetyki do makijażu! Co to oznacza? Możesz kupić nowe kolory pomadek, cieni do powiek i kredek, na które polujesz od dawna."
 
Rossmann:
 
Sieć Rossmann zaznaczyła tylko, że u niej Dzień Kobiet trwa cały rok. Na swojej stronie zachęca: "Zobacz wszystkie artykuły objęte promocją! Drogerie Rossmann każdego dnia dbają o to, by zaoferować bogaty asortyment w najbardziej atrakcyjnych cenach. Poznaj aktualne promocje i spośród tysięcy produktów znajdź coś dla siebie".
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Opakowania
19.12.2024 10:12
Notino wysłało w tym roku klientom 25 mln zamówień – to stan na początek grudnia
Największe zapotrzebowanie na usługę elegackiego opakowania zakupu w Notino jest właśnie teraz, w okolicach świąt Bożego Narodzeniafot. Notino IG

Mimo że Święta Bożego Narodzenia jeszcze przed nami i wiele prezentów zostanie jeszcze wysłanych, Notino przedstawiło już w pierwszej połowie grudnia swoj podsumowanie mijającego roku z perspektywy działu logistyki i opakowań.

Notino w swoim komunikacie, podsumowującym tegoroczne osiągnięcia działu logistyki i opakowań, opublikowanym na platformie LinkedIn, podkreśla, że rok 2023 był dla firmy niezwykle udany.  

“Z dumą informujemy, że w 2023 roku zrealizowaliśmy prawie 25 milionów zamówień we wszystkich naszych centrach dystrybucyjnych” – podało Notino. Z tej liczby większość zamówień (prawie 20 mln) spakowano i wysłano z magazynu Notino w czeskim Rajhradzie.

Jakie usługi pakowania cieszyły się największym zainteresowaniem klientów Notino w 2024 roku?

image
Prawie co czwarta paczka w magazynach Notino została przygotowana na automatycznych liniach pakujących
fot. Notino LinkedIn

Najwięcej, bo prawie dwie trzecie zamówień (16,7 mln paczek) było zapakowane w standardową folię bąbelkową. Automatycznie zapakowano ponad 6 mln zamówień – czyli prawie co czwarta paczka została przygotowana na automatycznych liniach pakujących. Jak zaznacza Notino, w nadchodzących latach ta proporcja powinna wzrastać.

1,7 mln paczek (7 proc. z ogółu zamówień) zostało opakowanych w sposób ekologiczny, czyli w materiały pochodzące z recyklingu, nie zawierające plastiku. Obecnie klienci sklepu internetowego Notino przy wyborze przesyłki eko dopłacają 4,90 zł.

Natomiast ponad 420 tys. zamówień (1,7 proc.) zostało na życzenie klientów opakowane w wersji prezentowej. W przypadku tej usługi dodatkowy koszt dla klienta to 24 zł. Jak zdradza Notino, największe zapotrzebowanie na taką usługę jest właśnie teraz, w okolicach świąt Bożego Narodzenia, a także w lutym przy okazji Walentynek.

Jak podsumowuje Notino, do końca roku pozostały jeszcze dwa gorące, obfitujące w zamówienia tygodnie, które wpłyną na końcowe wyniki.

Czytaj też: Bartosz Kliś, Notino: Dla nas nie ma granicy między online a offline

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
16.12.2024 13:38
Sephora tworzy „przyszłość piękna” dzięki programowi Accelerate 2025, wspierającemu różnorodność

Sephora ujawniła nazwy ośmiu marek BIPOC (Black, Indigenous, and People of Color) wybranych do programu Accelerate 2025. Program ten wspiera i rozwija wschodzące marki kosmetyczne, takie jak jej ubiegłoroczny laureat – Inde Wild.

Program jest prowadzony przez północnoamerykańską Sephorę już od dekady, a celem jest stworzenie platformy startowej dla firm BIPOC, reprezentujących różnorodność (Black, Indigenous, and People of Color, czyli osoby czarne, rdzenne i kolorowe). 

Tegoroczna grupa obejmuje kategorie: pielęgnacja włosów, makijaż, pielęgnacja skóry, perfumy.

Każda firma weźmie udział w sześciomiesięcznym programie nauczania, obejmującym mentoring, wsparcie merchandisingowe, dotacje i kontakty z inwestorami dla wszystkich uczestników. Ponadto po zakończeniu programu będą mieli okazję rozpocząć działalność w Sephora North America.

Ten program stał się sprawdzoną platformą do wspierania różnorodnych założycieli i zapewniania im zasobów, wiedzy fachowej i społeczności, których potrzebują, aby rozpocząć działalność i się rozwijać. Ciągłe zainteresowanie kandydatów odzwierciedla nie tylko wpływ programu, ale także zapotrzebowanie na wyjątkowe, innowacyjne marki, które odzwierciedlają dzisiejszy zróżnicowany krajobraz rynku kosmetycznego. W Sephorze jesteśmy dumni z tego, że możemy stać u boku tych założycieli, zapewniając im narzędzia i wsparcie, aby mogli odnieść sukces – komentuje Priya Venkatesh, global chief merchandising officer w Sephora. – Doceniamy niesamowity potencjał finalistów Accelerate 2025 do kształtowania przyszłości piękna.

Uczestnicy programu Sephora Accelerate 2025 to następujące firmy:

  • Jade Beguelin i Sabrina Sadeghian – ich marka 4AM to kosmetyki do pielęgnacji skóry, zaprojektowane tak, aby uprościć rutynę pielęgnacji skóry.
  • Hye Young Kim – OliviaUmma to innowacyjna marka kosmetyków do pielęgnacji skóry, inspirowana koreańską urodą i zaprojektowana do użytku przez wiele pokoleń.
  • Merian O – Bounce Curl to marka kosmetyków do pielęgnacji włosów oparta na badaniach naukowych, która tworzy produkty zaprojektowane w celu wzmocnienia falowanych i kręconych włosów.
  • Aziza El Wanni – The Potion Studio tworzy czystą, dostosowaną do klimatu pielęgnację włosów o teksturowanej strukturze
  • Christal Alert – Tonal Cosmetics to kosmetyki do pielęgnacji przeciwsłonecznej dla skóry wszystkich odcieni.
  • Funmi Monet – Influxious to poczucie luksusu dzięki wykwintnym zapachom i pachnącym ozdobom.
  • Fatema Raja i Navneet Kaur – Ruhveda to współczesna marka perfum, zakorzeniona w południowoazjatyckim dziedzictwie i ajurwedzie.
  • Judy Koloko, The Steam Bar – The Steam Bar promuje regenerację włosów poprzez przełomowy system parowy, dostosowany dla wszystkich. dostarczania, który jest parowy dla wszystkich.
Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. grudzień 2024 15:06