Nowe perfumerie Sephora eksponują szczególnie strefę usług obejmującą m.in. Sephora Make Up Bar, w którym przeprowadzane są bezpłatne 15-minutowe metamorfozy nie wymagające wcześniejszych zapisów. Na klientów czeka też Brow Bar Benefit oraz konsultacje pielęgnacyjne. Wszystkie usługi skoncentrowane są w centralnie ulokowanej strefie Beauty Hub.
– Nowy koncept perfumerii Sephora powstał między innymi w efekcie konsultacji z młodymi konsumentami. Nasi klienci uwielbiają nowości i eksperymentowanie z nowymi lookami oraz technologiami. Dlatego Sephora Beauty HUB, czyli miejsce, w którym klienci poznają świat piękna, bardzo szybko zdobywa serca odwiedzających nasze perfumerie – mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalny Sephora Polska.
W 220-metrowej perfumerii Sephora w Forum Gdańsk dostępnych jest szereg makijażowych marek dostępnych na wyłączność w sieci, takich jak: Zoeva, Becca, Too Faced, czy kultowa Kat von D Beauty. Miłośnicy naturalnych składników znajdą w niej także serię marek i produktów pielęgnacyjnych pełnych natury – w tym nowe, topowe marki, takie jak Youth to the People czy Boscia.
Sephora jest częścią koncernu LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, wiodącej na świecie grupy dóbr luksusowych. W Polsce jest obecna od 1999 roku, posiada 94 perfumerie w największych miastach.