Sephora podała, że w tym miesiącu zostaną otwarte nowe wolnostojące perfumerie w miastach takich jak Dallas, Austin i Houston, Los Angeles i Nashville. Powstaną również tzw. sklepy w sklepach. Perfumerie tworzone są w domach handlowych Kohl’s i ich otwarcie również jest planowane w tym roku w takich miastach, jak Los Angeles, Nowym Jorku, New Jersey i na Środkowym Zachodzie, w tym w Chicago, Minneapolis, Ohio i Wisconsin.
Firma uważa, że rozszerzenie sieci stacjonarnych perfumerii uzupełni rekordową sprzedaż online, jaką odnotowała w 2020 r. W zeszłym roku Sephora była pierwszym sprzedawcą kosmetyków w Stanach Zjednoczonych, który wykorzystał funkcję bezpośrednich zakupów na platformie Instagram.
Sephora ruszyła też ze sprzedażą online z odbiorem w sklepie. Będzie ona dostępna we wszystkich wolnostojących perfumeriach w USA od kwietnia 2021 r.
Sephora to francuska spółka z siedzibą w Paryżu, jednak jej właściciel, luksusowy koncern LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton ma siedzibę w Stanach Zjednoczonych w San Francisco.