"Z dumą ogłaszamy dziś, że dołączyliśmy do The Valuable 500, globalnego ruchu, który ma na celu uczynienie włączenia osób niepełnosprawnych większą częścią programu przywództwa biznesowego" - napisała Sephora w mediach społecznościowych.
Sieć perfumerii podkreśla swoje długoterminowe zaangażowanie w różnorodność, równość i włączenie w swojej działalności i chce zapewnić, aby koledzy, partnerzy marki, dostawcy i klienci czuli to w sklepie, online i w ich miejscu pracy. "Wierzymy, że prawdziwe piękno jest autentyczne i jest ucieleśnieniem tego centralnego filaru naszej kultury, mamy globalne zobowiązanie do włączenia osób z wszelkimi formami niepełnosprawności" - czytamy w poście sieci na Linkedin.
The Valuable 500 to globalny ruch umieszczający niepełnosprawność w programie przywództwa w biznesie.
Dwa lata temu rozpoczął kampanię, aby 500 krajowych i międzynarodowych korporacji z sektora prywatnego stało się punktem zwrotnym dla zmian i pomogło odblokować społeczną i ekonomiczną wartość osób niepełnosprawnych na całym świecie. "Nie należy ignorować potencjału 1,3 miliarda" - uzasadnił swoją inicjatywę ruch The Valuable.