StoryEditor
Perfumerie
18.08.2023 12:19

Sephora w USA wprowadza na półki markę L‘Oréal Professionnel. W Polsce jest ona jedną z 40 w kategorii

Sephora powiększa oferte produktów do pielłegnacji włosów w odpwiedzi na zainteresowanie klientów tą kategorią produktów. / Sephora
Produkty L‘Oréal Professionnel są od dziś (18 sierpnia) dostępne w wybranych sklepach Sephora w USA. W Polsce marka jest obecna zarówno stacjonarnie, jak i on line, i stanowi uzupełenienie oferty obejmującej niemal 40 marek z ofertą produktów do pielęgnacji włosów. Zainteresowanie tymi produktami rośnie bardzo dynamicznie.

Marka L‘Oréal Professionnel, która zazwyczaj dostępna jest tylko w salonach fryzjerskich, wchodzi właśnie do sieci Sephora w Stanach Zjednoczonych. Od 18 sierpnia oferta obejmuje produkty z sześciu kolekcji — Metal Detox, Vitamino Color, Absolut Repair, Pro Longer, Curl Expression i Silver.

 

Jennifer Lucchese, wiceprezes ds. merchandisingu produktów do pielęgnacji włosów w Sephora, mówi:

Cieszymy się, że możemy współpracować z L‘Oréal Professionnel i nadal dostarczać naszym klientom innowacyjne, skuteczne produkty, które spełniają ich wyjątkowe potrzeby w zakresie pielęgnacji włosów. Wiemy, że nasi klienci szukają zaawansowanych technologii i produktów, które przynoszą rezultaty. Potężna linia produktów L‘Oréal Professionnel będzie wspaniałym uzupełnieniem naszego rosnącego asortymentu

 

Produkty L‘Oréal Professionnel będą w Stanach Zjednoczonych sprzedawane w sklepach Sephora w w Nowym Jorku, Bostonie, Los Angeles, Filadelfii, Chicago, Atlancie, Houston, Dallas, San Francisco, San Diego, Denver i Minneapolis.

 

Mounia Tahiri, dyrektor generalny L‘Oréal Professionnel, mówi:

Zespół doradców kosmetycznych Sephora jest niezwykle kompetentny i będzie nieoceniony w edukacji i dzieleniu się zaletami produktów opartych na technologii L‘Oréal Professionnel. Nasze nowe partnerstwo Sephora pomoże zwiększyć świadomość marki w kanale konsumenckim.

Tymczasem w Polsce w salonach Sephora  marka L‘Oréal Professionnel jest dostępna od dawna, zarówno on line, jak i stacjonarnie. Oferowane serie to Absolut Repair, Metal Detox, Scalp Advance, Vitamino Color, Curl Expression, Inforcer, Pro Longer, Chroma Creme, Volumetry, Silver, Liss Unlimited oraz Blondfitier.

W swoich materiach prasowych sieć w Polsce wyjaśnia, że zainteresowanie klientów kategorią produktów do pielęgnacji włosów i skóry głowy rośnie bardzo dynamicznie. Sephora odpowiada na ten trend oferując w e-sklepie oraz w perfumeriach stacjonarnych blisko 40 marek produktów do pielęgnacji włosów. Oprócz L‘Oréal Professionnel są to m.in: Gisou, Aveda, Moroccanoil, Redken, Olaplex czy Unbottled, a także marka własna – Sephora Collection.

Wiktoria Zając, ekspertka ds. pielęgnacji i kategorii włosów w sieci perfumerii Sephora mówi:

Pielęgnacja skóry głowy oraz włosów i zainteresowanie tą kategorią produktów wzrosło zarówno wśród młodszego, jak i dojrzałego pokolenia odwiedzających nas klientów. Wyzwania i potrzeby, z którymi zwracają się do nas klienci poszukujący skutecznej pielęgnacji włosów – zarówno poprzez Sephora Expert Chat – wirtualnego doradcę na sephora.pl, jak i podczas wizyt w perfumeriach, są bardzo zróżnicowane

Wśród najczęściej pojawiających się pytań są: jak wzmocnić włosy osłabione i matowe, jak odbudować włosy zniszczone, jak dbać o włosy farbowane, jak nawilżać włosy i dodać im blasku, jak dodać włosom objętości oraz jak zdefiniować skręt włosów.

Czytaj też: Super-Pharm mocno stawia na kategorię pielęgnacji włosów i wprowadza profesjonalne marki 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
17.07.2024 16:37
Douglas podnosi prognozy sprzedaży, która rośnie we wszystkich kanałach
Douglas prowadzi w Polsce 150 perfumerii i sklep internetowywiadomoscikosmetyczne.pl
Douglas podnosi prognozę sprzedaży na bieżący rok obrotowy z 7 proc. do około 8,5 proc. To skutek dobrych wyników całej Grupy za kolejny kwartał, zarówno jeśli chodzi o sprzedaż w sklepach stacjonarnych, jak i w e-commerce.

Douglas opublikował prognozy sprzedaży za trzeci kwartał obrotowy, który firma liczy od kwietnia do czerwca 2024 r.

Sprzedaż Grupy netto wzrosła w tym okresie o 7,3 proc., napędzały ją zarówno sklepy stacjonarne (+7,2 proc.), jak i działalność w e-commerce (+7,5 proc.).

Zadowolony z tych wyników detalista podnosi swoje roczne prognozy z 7 proc. do ok. 8,5 proc.

Jest to podyktowane również tym, że tendencje wzrostowe Douglasa są trwałe.

W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy (październik 2023 – czerwiec 2024) sprzedaż Grupy (netto) wzrosła o 8,7 proc. do 3,5 miliarda euro (poprzedni rok: 3,2 miliarda euro). Sprzedaż w sklepach w sklepach wzrosła o 8,2 proc., a  w handlu elektronicznym jeszcze mocniej i wyniosła 9,8 proc. Jak zaznacza firma w komunikacie, udowadnia to udany omnichannelowy model działania Grupy.

– W ostatnich latach i miesiącach poczyniliśmy ogromne postępy, a w trzecim kwartale ponownie zwiększyliśmy naszą sprzedaż. Rośniemy w siłę, niż oczekiwano, i stale poprawiamy naszą rentowność. Dokładnie tak chcemy kontynuować – skomentował Sander van der Laan, dyrektor generalny grupy Douglas.

Douglas prowadzący perfumeryjną sieć podkreśla, że koncentruje się w pełni na swojej podstawowej działalności, czyli kosmetykach premium. Do końca lipca br. ma zostać zamknięta transakcja sprzedaży apteki internetowej Disapo, którą od detalisty przejmie MYA Health B.V.

Douglasa to omnichannelowy (sklepy stacjonarne i sprzedaż online) sprzedawca kosmetyków. Największymi rynkami firmy są Niemcy, Francja, Włochy, Holandia oraz Polska (na podstawie danych sprzedażowych z 2022 roku). W roku finansowym 2023 Douglas osiągnął sprzedaż netto w wysokości 4,1 miliarda euro. W Polsce Douglas ma 150 perfumerii. Na świecie ok. 1860 placówek.

Czytaj także: Douglas modernizuje swoje perfumerie w największych miastach. Tu nasycenie rynku i konkurencja są najwięsze

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
04.07.2024 16:54
Douglas modernizuje swoje perfumerie w największych miastach. Tu nasycenie rynku i konkurencja są najwięsze
Douglas prowadzi 150 drogerii w Polsce. Otwiera nowe placówki i modernizuje już istniejącefot. Douglas
Zgodnie z zapowiedziami, Douglas modernizuje swoje najważniejsze perfumerie wprowadzając do nich nowe rozwiązania i unowocześniając wnętrza. Rewitalizację przeszła perfumeria w poznańskim centrum handlowym Avenida.

Sieć Douglas po otwarciu 150 perfumerii w Polsce zapowiedziała, że pojawią się kolejne jej salony, ale także będą modernizowane już istniejące placówki. Inwestycje dotyczą przede wszystkim najlepszych perfumerii w większych miastach.

Modernizację przeszła ostatnio perfumeria w centrum handlowym Avenida w Poznaniu. W drogerii zostały zamontowane m.in. podwieszane sufity, oświetlenie LED oraz elementy identyfikacji wizualnej. Przestrzeń została odświeżona i dostosowana do najbardziej aktualnego wyglądu i konceptu perfumerii.

Avenida w Poznaniu zajmuje przestrzeń o powierzchni 189 mkw., wyposażoną w multimedialne ekrany, które zwiększają jej funkcjonalność i estetykę.

– Zjawisko nasycenia rynku jest szczególnie widoczne w większych aglomeracjach miejskich i metropoliach oraz centrach handlowych. Ponieważ preferencje konsumentów w wyniku pandemii uległy pewnym zmianom, w tych lokalizacjach stawiamy na modernizację już istniejących perfumerii. Doskonale wiemy, że istotną rolę dla wszystkich klientów, oprócz szerokiego i różnorodnego asortymentu, ma także architektura, która jest żywą i dynamiczną częścią perfumerii. Przestrzeń w perfumerii Avenida Poznań została odświeżona i prezentuje najbardziej aktualny koncept perfumerii. Nie tylko cieszy oczy klientów, ale też znacznie zwiększa funkcjonalność sklepu – mówi Magdalena Przybysz, dyrektor ds. ekspansji CEE w Douglas Polska.

Douglas działa w modelu omnichannel i wdraża rozwiązania wspierające oba kanały sprzedaży, by zapewnić sobie synergię działania, a klientom spójne doświadczenia zakupowe.  Klienci mogą składać zamówienia w e-sklepie także i konsultantek w drogerii, a zakupy odbierać w sklepie lub w domu. Nową usługą jest  Click & Collect Express, które umożliwia zamówienie produktu online z odbiorem perfumerii w ciągu 2 godzin.

Douglas oferuje kosmetyki światowych marek, konsultacje a także zabiegi gabinetowe.  

Czytaj więcej: Douglas ma już blisko 40 gabinetów SPA w swoich perfumeriach. Ekskluzywne marki wykonują zabiegi także w gabinetach mobilnych

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. lipiec 2024 10:28