StoryEditor
Perfumerie
18.08.2023 12:19

Sephora w USA wprowadza na półki markę L‘Oréal Professionnel. W Polsce jest ona jedną z 40 w kategorii

Sephora powiększa oferte produktów do pielłegnacji włosów w odpwiedzi na zainteresowanie klientów tą kategorią produktów. / Sephora
Produkty L‘Oréal Professionnel są od dziś (18 sierpnia) dostępne w wybranych sklepach Sephora w USA. W Polsce marka jest obecna zarówno stacjonarnie, jak i on line, i stanowi uzupełenienie oferty obejmującej niemal 40 marek z ofertą produktów do pielęgnacji włosów. Zainteresowanie tymi produktami rośnie bardzo dynamicznie.

Marka L‘Oréal Professionnel, która zazwyczaj dostępna jest tylko w salonach fryzjerskich, wchodzi właśnie do sieci Sephora w Stanach Zjednoczonych. Od 18 sierpnia oferta obejmuje produkty z sześciu kolekcji — Metal Detox, Vitamino Color, Absolut Repair, Pro Longer, Curl Expression i Silver.

 

Jennifer Lucchese, wiceprezes ds. merchandisingu produktów do pielęgnacji włosów w Sephora, mówi:

Cieszymy się, że możemy współpracować z L‘Oréal Professionnel i nadal dostarczać naszym klientom innowacyjne, skuteczne produkty, które spełniają ich wyjątkowe potrzeby w zakresie pielęgnacji włosów. Wiemy, że nasi klienci szukają zaawansowanych technologii i produktów, które przynoszą rezultaty. Potężna linia produktów L‘Oréal Professionnel będzie wspaniałym uzupełnieniem naszego rosnącego asortymentu

 

Produkty L‘Oréal Professionnel będą w Stanach Zjednoczonych sprzedawane w sklepach Sephora w w Nowym Jorku, Bostonie, Los Angeles, Filadelfii, Chicago, Atlancie, Houston, Dallas, San Francisco, San Diego, Denver i Minneapolis.

 

Mounia Tahiri, dyrektor generalny L‘Oréal Professionnel, mówi:

Zespół doradców kosmetycznych Sephora jest niezwykle kompetentny i będzie nieoceniony w edukacji i dzieleniu się zaletami produktów opartych na technologii L‘Oréal Professionnel. Nasze nowe partnerstwo Sephora pomoże zwiększyć świadomość marki w kanale konsumenckim.

Tymczasem w Polsce w salonach Sephora  marka L‘Oréal Professionnel jest dostępna od dawna, zarówno on line, jak i stacjonarnie. Oferowane serie to Absolut Repair, Metal Detox, Scalp Advance, Vitamino Color, Curl Expression, Inforcer, Pro Longer, Chroma Creme, Volumetry, Silver, Liss Unlimited oraz Blondfitier.

W swoich materiach prasowych sieć w Polsce wyjaśnia, że zainteresowanie klientów kategorią produktów do pielęgnacji włosów i skóry głowy rośnie bardzo dynamicznie. Sephora odpowiada na ten trend oferując w e-sklepie oraz w perfumeriach stacjonarnych blisko 40 marek produktów do pielęgnacji włosów. Oprócz L‘Oréal Professionnel są to m.in: Gisou, Aveda, Moroccanoil, Redken, Olaplex czy Unbottled, a także marka własna – Sephora Collection.

Wiktoria Zając, ekspertka ds. pielęgnacji i kategorii włosów w sieci perfumerii Sephora mówi:

Pielęgnacja skóry głowy oraz włosów i zainteresowanie tą kategorią produktów wzrosło zarówno wśród młodszego, jak i dojrzałego pokolenia odwiedzających nas klientów. Wyzwania i potrzeby, z którymi zwracają się do nas klienci poszukujący skutecznej pielęgnacji włosów – zarówno poprzez Sephora Expert Chat – wirtualnego doradcę na sephora.pl, jak i podczas wizyt w perfumeriach, są bardzo zróżnicowane

Wśród najczęściej pojawiających się pytań są: jak wzmocnić włosy osłabione i matowe, jak odbudować włosy zniszczone, jak dbać o włosy farbowane, jak nawilżać włosy i dodać im blasku, jak dodać włosom objętości oraz jak zdefiniować skręt włosów.

Czytaj też: Super-Pharm mocno stawia na kategorię pielęgnacji włosów i wprowadza profesjonalne marki 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Opakowania
19.12.2024 10:12
Notino wysłało w tym roku klientom 25 mln zamówień – to stan na początek grudnia
Największe zapotrzebowanie na usługę elegackiego opakowania zakupu w Notino jest właśnie teraz, w okolicach świąt Bożego Narodzeniafot. Notino IG

Mimo że Święta Bożego Narodzenia jeszcze przed nami i wiele prezentów zostanie jeszcze wysłanych, Notino przedstawiło już w pierwszej połowie grudnia swoj podsumowanie mijającego roku z perspektywy działu logistyki i opakowań.

Notino w swoim komunikacie, podsumowującym tegoroczne osiągnięcia działu logistyki i opakowań, opublikowanym na platformie LinkedIn, podkreśla, że rok 2023 był dla firmy niezwykle udany.  

“Z dumą informujemy, że w 2023 roku zrealizowaliśmy prawie 25 milionów zamówień we wszystkich naszych centrach dystrybucyjnych” – podało Notino. Z tej liczby większość zamówień (prawie 20 mln) spakowano i wysłano z magazynu Notino w czeskim Rajhradzie.

Jakie usługi pakowania cieszyły się największym zainteresowaniem klientów Notino w 2024 roku?

image
Prawie co czwarta paczka w magazynach Notino została przygotowana na automatycznych liniach pakujących
fot. Notino LinkedIn

Najwięcej, bo prawie dwie trzecie zamówień (16,7 mln paczek) było zapakowane w standardową folię bąbelkową. Automatycznie zapakowano ponad 6 mln zamówień – czyli prawie co czwarta paczka została przygotowana na automatycznych liniach pakujących. Jak zaznacza Notino, w nadchodzących latach ta proporcja powinna wzrastać.

1,7 mln paczek (7 proc. z ogółu zamówień) zostało opakowanych w sposób ekologiczny, czyli w materiały pochodzące z recyklingu, nie zawierające plastiku. Obecnie klienci sklepu internetowego Notino przy wyborze przesyłki eko dopłacają 4,90 zł.

Natomiast ponad 420 tys. zamówień (1,7 proc.) zostało na życzenie klientów opakowane w wersji prezentowej. W przypadku tej usługi dodatkowy koszt dla klienta to 24 zł. Jak zdradza Notino, największe zapotrzebowanie na taką usługę jest właśnie teraz, w okolicach świąt Bożego Narodzenia, a także w lutym przy okazji Walentynek.

Jak podsumowuje Notino, do końca roku pozostały jeszcze dwa gorące, obfitujące w zamówienia tygodnie, które wpłyną na końcowe wyniki.

Czytaj też: Bartosz Kliś, Notino: Dla nas nie ma granicy między online a offline

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
16.12.2024 13:38
Sephora tworzy „przyszłość piękna” dzięki programowi Accelerate 2025, wspierającemu różnorodność

Sephora ujawniła nazwy ośmiu marek BIPOC (Black, Indigenous, and People of Color) wybranych do programu Accelerate 2025. Program ten wspiera i rozwija wschodzące marki kosmetyczne, takie jak jej ubiegłoroczny laureat – Inde Wild.

Program jest prowadzony przez północnoamerykańską Sephorę już od dekady, a celem jest stworzenie platformy startowej dla firm BIPOC, reprezentujących różnorodność (Black, Indigenous, and People of Color, czyli osoby czarne, rdzenne i kolorowe). 

Tegoroczna grupa obejmuje kategorie: pielęgnacja włosów, makijaż, pielęgnacja skóry, perfumy.

Każda firma weźmie udział w sześciomiesięcznym programie nauczania, obejmującym mentoring, wsparcie merchandisingowe, dotacje i kontakty z inwestorami dla wszystkich uczestników. Ponadto po zakończeniu programu będą mieli okazję rozpocząć działalność w Sephora North America.

Ten program stał się sprawdzoną platformą do wspierania różnorodnych założycieli i zapewniania im zasobów, wiedzy fachowej i społeczności, których potrzebują, aby rozpocząć działalność i się rozwijać. Ciągłe zainteresowanie kandydatów odzwierciedla nie tylko wpływ programu, ale także zapotrzebowanie na wyjątkowe, innowacyjne marki, które odzwierciedlają dzisiejszy zróżnicowany krajobraz rynku kosmetycznego. W Sephorze jesteśmy dumni z tego, że możemy stać u boku tych założycieli, zapewniając im narzędzia i wsparcie, aby mogli odnieść sukces – komentuje Priya Venkatesh, global chief merchandising officer w Sephora. – Doceniamy niesamowity potencjał finalistów Accelerate 2025 do kształtowania przyszłości piękna.

Uczestnicy programu Sephora Accelerate 2025 to następujące firmy:

  • Jade Beguelin i Sabrina Sadeghian – ich marka 4AM to kosmetyki do pielęgnacji skóry, zaprojektowane tak, aby uprościć rutynę pielęgnacji skóry.
  • Hye Young Kim – OliviaUmma to innowacyjna marka kosmetyków do pielęgnacji skóry, inspirowana koreańską urodą i zaprojektowana do użytku przez wiele pokoleń.
  • Merian O – Bounce Curl to marka kosmetyków do pielęgnacji włosów oparta na badaniach naukowych, która tworzy produkty zaprojektowane w celu wzmocnienia falowanych i kręconych włosów.
  • Aziza El Wanni – The Potion Studio tworzy czystą, dostosowaną do klimatu pielęgnację włosów o teksturowanej strukturze
  • Christal Alert – Tonal Cosmetics to kosmetyki do pielęgnacji przeciwsłonecznej dla skóry wszystkich odcieni.
  • Funmi Monet – Influxious to poczucie luksusu dzięki wykwintnym zapachom i pachnącym ozdobom.
  • Fatema Raja i Navneet Kaur – Ruhveda to współczesna marka perfum, zakorzeniona w południowoazjatyckim dziedzictwie i ajurwedzie.
  • Judy Koloko, The Steam Bar – The Steam Bar promuje regenerację włosów poprzez przełomowy system parowy, dostosowany dla wszystkich. dostarczania, który jest parowy dla wszystkich.
Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. grudzień 2024 12:34