StoryEditor
Perfumerie
21.07.2021 00:00

Sephora w Sadyba Best Mall przeszła metamorfozę

Warszawska Sephora w Sadyba Best Mall to jedna z pierwszych perfumerii sieci w Polsce. Dzięki rozbudowie, jej powierzchnia zwiększyła się o 50 proc., na półkach stanęły nowe marki, a klienci uzyskali dostęp do nowych usług.

Dzięki rozbudowie perfumerii Sephora w galerii Sadyba Best Mall jej powierzchnia wynosi obecnie 420 mkw. Jej wnętrza zmodernizowano zgodnie z aktualnym konceptem sieci i wzbogacono nowymi markami, takimi jak: Huda Beauty, 111 Skin czy Augustinus Bader. Specjalną strefę przygotowano także dla miłośników pielęgnacji włosów, którzy znajdą w niej m.in.: Olaplex, Moroccanoil, Briogeo czy Bumble & Bumble.

Klienci mogą też korzystać z nowego zakątka poświęconego zapachom, w tym Tom Ford, Parfums Juliette has a Gun czy Guerlain.

Nowością jest też centrum pielęgnacji skóry, które zaprasza na indywidualne konsultacje z ekspertami w dziedzinie urody.

W oczekiwaniu na spotkanie można skorzystać z przestrzeni relaksacyjnej, gdzie serwowana jest kawa lub woda.

W Sadyba Best Mall Sephora zaoferowała też automat do samodzielnego odbierana zamówień Click & Collect. Podczas przebudowy perfumerii jej klienci mogli korzystać z uruchomionego przez sieć pop up store’u, w którym oferowana była część asortymentu.

–  Modernizacja perfumerii Sephora w Sadyba Best Mall to odzwierciedlenie naszej strategii inwestycyjnej dostosowanej do trudnych realiów mniejszej odwiedzalności galerii handlowych. Mam nadzieję, że dotychczasowi klienci pokochają ją jeszcze mocniej, a także, że zdobędzie swoich nowych fanów, dzięki bogatemu portfolio marek, nowym usługom i strefom, które właśnie oddaliśmy do dyspozycji – skomentowała Katarzyna Bielecka, general manager Sephora Poland & Czech Republic.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
18.11.2024 11:32
Charytatywne misie nie tylko w Rossmannie: Douglas wesprze fundację Cancer Fighters
Charytatywne misie zawitają po raz piąty do perfumerii Douglas.DOUGLAS x FUNDACJA CANCER FIGHTERS

Douglas po raz kolejny pokazuje, że piękno może iść w parze z pomaganiem. Już piąty raz perfumerie Douglas wspierają Fundację Cancer Fighters, oferując specjalne misie, których całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na zakup sprzętu medycznego dla Dziecięcego Szpitala Onkologicznego we Wrocławiu.

Ta współpraca sieci perfumerii z fundacją onkologiczną to wyjątkowa szansa, by poprzez drobny gest zakupu maskotki za 89 zł przyczynić się do poprawy życia dzieci walczących z chorobą.

Fundacja Cancer Fighters od lat działa na rzecz dzieci chorych na nowotwory, pokazując im, że walka z chorobą nie jest przegraną bitwą, ale okazją do odkrycia swojej wewnętrznej siły. Organizacja nie tylko finansuje profilaktykę zdrowotną i leczenie swoich podopiecznych, ale także wspiera szpitale poprzez zakup sprzętu medycznego. Dodatkowo, w ramach motywacyjnych działań Fundacja prowadzi różnorodne projekty, takie jak sesje zdjęciowe dla dzieci, które pokazują ich odwagę i determinację.

Akcja „Kup Misia i odkryj piękno pomagania!” to okazja dla klientów Douglas, by wesprzeć wartościową inicjatywę, która ma realny wpływ na życie młodych pacjentów. Dzięki zaangażowaniu społecznemu oraz wsparciu licznych darczyńców, możliwe jest wyposażenie wrocławskiego szpitala w nowoczesny sprzęt, który pomaga w codziennej walce o zdrowie dzieci.

Czytaj także: Fundacja Serce Miasta szuka marek kosmetycznych-sponsorów na obchody Dnia Kobiet 2025 w kryzysie bezdomności

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.11.2024 09:49
Douglas wprowadza markę Kiehl’s do perfumerii w Polsce
Kiehl‘s to amerykańska marka kosmetyczna z segmentu premium. Swoje produkty sprzedaje w firmowych sklepach. Od listopada 2024 będzie także dostępna w sieci Douglasfot. Shutterstock

Douglas wprowadził markę Kiehl’s na półki swoich perfumerii w Polsce. Czasowo marka będzie dostępna w całej sieci, później w wybranych perfumeriach.

Kiehl’s, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetyków do pielęgnacji skóry, od 12 listopada 2024 roku będzie dostępna we wszystkich perfumeriach Douglas na terenie Polski. Klienci będą mogli dzięki temu poznać i przetestować bestsellerowe produkty Kiehl’s, w tym kultowy  Ultra Facial Cream.

We wszystkich perfumeriach Douglas marka będzie dostępna do końca grudnia br. Później wybrane salony będą na stałe oferować produkty marki przez cały rok. Obecnie trwa promocja marki, przy zakupach produktów Kiehl’s za min. 199 zł, klienci otrzymają limitowaną torbę lub kosmetyczkę (do wyczerpania zapasów).

Doulas to detalista z segmentu premium. W Polsce Douglas jest obecny od 23 lat. Prowadzi sprzedaż stacjonarną i online. W kwietniu br. sieć otworzyła swoją 150 perfumerię i modernizuje sklepy w najlepszych lokalizacjach. Doulas rozwija także segment usług beauty. Na świecie Douglas prowadzi swój model sprzedaży w oparciu o około 1850 perfumerii oraz sklepy online.

Czytaj także: Douglas integruje online ze stacjonarnymi drogeriami

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 13:52