StoryEditor
Perfumerie
21.07.2021 00:00

Sephora w Sadyba Best Mall przeszła metamorfozę

Warszawska Sephora w Sadyba Best Mall to jedna z pierwszych perfumerii sieci w Polsce. Dzięki rozbudowie, jej powierzchnia zwiększyła się o 50 proc., na półkach stanęły nowe marki, a klienci uzyskali dostęp do nowych usług.

Dzięki rozbudowie perfumerii Sephora w galerii Sadyba Best Mall jej powierzchnia wynosi obecnie 420 mkw. Jej wnętrza zmodernizowano zgodnie z aktualnym konceptem sieci i wzbogacono nowymi markami, takimi jak: Huda Beauty, 111 Skin czy Augustinus Bader. Specjalną strefę przygotowano także dla miłośników pielęgnacji włosów, którzy znajdą w niej m.in.: Olaplex, Moroccanoil, Briogeo czy Bumble & Bumble.

Klienci mogą też korzystać z nowego zakątka poświęconego zapachom, w tym Tom Ford, Parfums Juliette has a Gun czy Guerlain.

Nowością jest też centrum pielęgnacji skóry, które zaprasza na indywidualne konsultacje z ekspertami w dziedzinie urody.

W oczekiwaniu na spotkanie można skorzystać z przestrzeni relaksacyjnej, gdzie serwowana jest kawa lub woda.

W Sadyba Best Mall Sephora zaoferowała też automat do samodzielnego odbierana zamówień Click & Collect. Podczas przebudowy perfumerii jej klienci mogli korzystać z uruchomionego przez sieć pop up store’u, w którym oferowana była część asortymentu.

–  Modernizacja perfumerii Sephora w Sadyba Best Mall to odzwierciedlenie naszej strategii inwestycyjnej dostosowanej do trudnych realiów mniejszej odwiedzalności galerii handlowych. Mam nadzieję, że dotychczasowi klienci pokochają ją jeszcze mocniej, a także, że zdobędzie swoich nowych fanów, dzięki bogatemu portfolio marek, nowym usługom i strefom, które właśnie oddaliśmy do dyspozycji – skomentowała Katarzyna Bielecka, general manager Sephora Poland & Czech Republic.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
04.07.2024 16:54
Douglas modernizuje swoje perfumerie w największych miastach. Tu nasycenie rynku i konkurencja są najwięsze
Perfumeria Douglas w CH Avenida w Poznaniufot. Douglas
Zgodnie z zapowiedziami, Douglas modernizuje swoje najważniejsze perfumerie wprowadzając do nich nowe rozwiązania i unowocześniając wnętrza. Rewitalizację przeszła perfumeria w poznańskim centrum handlowym Avenida.

Sieć Douglas po otwarciu 150 perfumerii w Polsce zapowiedziała, że pojawią się kolejne jej salony, ale także będą modernizowane już istniejące placówki. Inwestycje dotyczą przede wszystkim najlepszych perfumerii w większych miastach.

Modernizację przeszła ostatnio perfumeria w centrum handlowym Avenida w Poznaniu. W drogerii zostały zamontowane m.in. podwieszane sufity, oświetlenie LED oraz elementy identyfikacji wizualnej. Przestrzeń została odświeżona i dostosowana do najbardziej aktualnego wyglądu i konceptu perfumerii.

Avenida w Poznaniu zajmuje przestrzeń o powierzchni 189 mkw., wyposażoną w multimedialne ekrany, które zwiększają jej funkcjonalność i estetykę.

– Zjawisko nasycenia rynku jest szczególnie widoczne w większych aglomeracjach miejskich i metropoliach oraz centrach handlowych. Ponieważ preferencje konsumentów w wyniku pandemii uległy pewnym zmianom, w tych lokalizacjach stawiamy na modernizację już istniejących perfumerii. Doskonale wiemy, że istotną rolę dla wszystkich klientów, oprócz szerokiego i różnorodnego asortymentu, ma także architektura, która jest żywą i dynamiczną częścią perfumerii. Przestrzeń w perfumerii Avenida Poznań została odświeżona i prezentuje najbardziej aktualny koncept perfumerii. Nie tylko cieszy oczy klientów, ale też znacznie zwiększa funkcjonalność sklepu – mówi Magdalena Przybysz, dyrektor ds. ekspansji CEE w Douglas Polska.

Douglas działa w modelu omnichannel i wdraża rozwiązania wspierające oba kanały sprzedaży, by zapewnić sobie synergię działania, a klientom spójne doświadczenia zakupowe.  Klienci mogą składać zamówienia w e-sklepie także i konsultantek w drogerii, a zakupy odbierać w sklepie lub w domu. Nową usługą jest  Click & Collect Express, które umożliwia zamówienie produktu online z odbiorem perfumerii w ciągu 2 godzin.

Douglas oferuje kosmetyki światowych marek, konsultacje a także zabiegi gabinetowe.  

Czytaj więcej: Douglas ma już blisko 40 gabinetów SPA w swoich perfumeriach. Ekskluzywne marki wykonują zabiegi także w gabinetach mobilnych

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
04.07.2024 16:00
Urodzinowy Sephora BeautyBus rusza w Polskę. Konsultacje, makijaże i prezenty
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce / Jedrzej Sokolowski
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce / Jedrzej Sokolowski
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce / Jedrzej Sokolowski
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Event Sephora BeautyBus z okazji 25-lecia sieci perfumerii Sephora w Polsce
Gallery
Sieć perfumerii Sephora od 25 lat jest obecna w Polsce. Z tej okazji jej specjalny BeautyBus z makijażystami i stylistami pojawi się w pięciu miastach w Polsce. Sephora zorganizowała event z kilkunastoma światowymi markami kosmetycznymi, z którymi współpracuje.

25 lat temu otworzyła się pierwsza perfumeria Sephora w Polsce. Dziś mamy 83 perfumerie, w których ta globalna marka sprzedaje światowe marki i przekazuje wiedzę o kosmetycznych trendach.

Ćwierćwiecze Sephora Polska stało się okazją do zorganizowania specjalnej akcji promocyjnej. W lipcu wyrusza w Polskę Sephora BeautyBus, który dotrze do pięciu miast w Polsce.

W specjalnie zaaranżowanej przestrzeni Sephora organizuje:

  • strefę makijażową, gdzie prezentowane będą dwa najgorętsze trendy makijażowe tego sezonu: Shimmering Party look oraz Sunset Vibe look,
  • strefę stylizacji fryzur, w której oddając się w ręce styliści zaproponują viralowe fryzury 
  • strefę atrakcji, w której będzie można ozdobić swoją bluzkę, kurtkę czy torbę kolorowymi dodatkami i nadać im wyjątkowy charakter   
  • strefę warkoczy, gdzie będzie można dodać do fryzury ciekawe elementy

Wraz z artystami ze studia Blackstar Tatto uczestnicy będą mogli podążyć śladem Tik Tokowego trendu i podkręcić wygląd swoich sznurówek letnimi dodatkami, a swój look uzupełnić pinami lub wodnymi tautuażami.

W różnych grach i zabawach będzie można zdobyć kosmetyczne niespodzianki.  

Osoba, która odwiedzi wszystkie strefy i zbierze w nich pieczątki  wymieni je na próbki kosmetyków oraz kod rabatowy. A na dwadzieścia osób, które jako pierwsze dotrą na przystanek Sephora BeautyBus w każdym mieście, czekać będą specjalne niespodzianki.

Gdzie zatrzyma się Sephora BeautyBus?

  • 11-14.07.Władysławowo - plaża wejście numer 1
  • 24-26.07.Wrocław – Hala Świebodzki
  • 1-3.08.Kraków – plac przy Galerii Krakowskiej
  • 8-09.08.Gdańsk – Galeria Forum Gdańsk
  • 10.08.Gdańsk, ulica Elektryków
  • 5-8.09.Warszawa – Dom Partii

 

Projekt Sephora BeautyBus sieć perfumerii Sephora stworzyła wraz z  partnerskimi markami: Rare Beauty, Fenty Beauty, Charlotte Tillbury, House Labs, Tarte, Nars, Glow Recipe, Byoma, La Neige, Erborian, Drunk Elephant, Supergoop!, Bumble and Bumble oraz Sephora Collection, które zaprezentują swoje nowości i bessellery podczas eventu.

Sephora jest globalnym detalistą. Powstała w 1969 roku w Limoges we Francji, a od 1997 roku jest częścią Grupy LVMH – koncernu skupiającego luksusowe marki. Działa na 34 rynkach, zatrudnia 52 tys. pracowników. 

Oferuje blisko 500 marek, w tym własną Sephora Collection i szereg marek na wyłączność. Sprzedaje w ponad 3 tys. perfumerii i flagowych sklepów, przez e-perfumerie i platformy digital. 

Sephora w Polsce obecna jest od 1999 roku.

 

 

  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
06. lipiec 2024 02:18