Wydarzenie Sephora Trend Report, trwające trzy dni i otwarte dla wszystkich miłośników urody i aktualnych trendów, oferuje unikalną szansę na eksplorację i doświadczenie najnowszych produktów od topowych marek. Jest to również okazja, aby czerpać inspiracje podczas bezpośrednich spotkań z gwiazdami beauty w social mediach, a także specjalistami od pielęgnacji skóry i wizażu. Ponadto, uczestnictwo w wydarzeniu daje możliwość odbioru specjalnych prezentów przy zakupach od takich partnerów jak m.in.: Fenty, Givenchy, Hourglass, Lancome, Sisley, Rare Beauty oraz YSL.
W Makeup Lab na Sephora Trend Report, goście mają okazję bezpłatnie wypróbować najnowsze trendy w makijażu i produkty od takich marek jak Rare Beauty, r.e.m., Milk Makeup oraz Sephora Collection, dzięki doradztwu ekspertów Sephora. Uczestnicy mogą również odkrywać w trzech specjalistycznych strefach urodowych; w Fragrance Lab poznają najnowsze perfumy na nadchodzący sezon od brandów takich jak Loewe, Carolina Herrera, Lancome, i YSL, korzystając z wirtualnej rzeczywistości do odkrywania aromatów.
Skincare Lab oferuje wgląd w najświeższe trendy pielęgnacyjne, jak Skin Streaming czy Neuro Glow, oraz możliwość przeprowadzenia bezpłatnej analizy skóry. W Hair Lab zaś, goście mogą badać stan swojej skóry głowy i włosów oraz skorzystać z darmowych porad stylistów, którzy zaproponują modne fryzury na sezon, w tym lśniące włosy, fale à la "cool girl" lub fryzury inspirowane latami 90.
Każdego dnia Sephora Trend Report będzie obfitować w masterclassy pełne wiedzy i inspiracji dotyczących pielęgnacji skóry i sztuki makijażu. Uczestnicy mają szansę na spotkania z uznanymi influencerkami i ekspertami, takimi jak Martyna Grzenkowicz (@peachee.me), Alicja Śliwowska (@dr_scura), Weronika Białek (@veronikabialek), Dominika Krzyszkowska (@krzyszkowska), Karolina Sobańska (@karolinasobanska), i Dominika Chrościelska (@mikachr). Ponadto, przez trzy dni trwania wydarzenia, renomowani specjaliści od partnerów Sephora Trend Report, w tym przedstawiciele takich marek jak Charlotte Tilbury, Estee Lauder, Hourglass, Lancome, Tarte, Makeup by Mario, Rare Beauty i YSL, będą prowadzić swoje autorskie masterclassy.
Czytaj także: Jann, twórcy internetowi i pracownicy Sephora w kampanii mówiącej o sile społeczności i samooakceptacji. Razem tworzymy piękno