StoryEditor
Perfumerie
12.06.2024 11:06

Sephora stworzy "Bezpieczne Przestrzenie" na Paradach Równości — w tym w Polsce

Sephora po raz kolejny bierze udział w obchodach Miesiąca Dumy. / Sephora
W ramach wsparcia dla społeczności LGBTQIA+, Sephora wprowadza inicjatywę "Safe Space" — Bezpiecznych Przestrzeni — w Polsce. W okresie od 15 do 22 czerwca, perfumeria Sephora w Złotych Tarasach oraz Miasteczka Równości w Warszawie stają się miejscami, gdzie każdy może czuć się bezpiecznie i celebrować swoją różnorodność poprzez makijaż i jego naukę.

W ramach inicjatywy "Safe Space" organizowanej przez Sephora, od 15 do 22 czerwca w Warszawie, uczestnicy Parad Równości mogą skorzystać z bezpłatnych makijaży oraz demakijaży wykonanych przez profesjonalistów Sephora. Usługi te będą dostępne w perfumerii przy Złotych Tarasach oraz podczas dwóch Miasteczek Równości – jednego przy PKiN, a drugiego na skwerze Kahla nad Wisłą.

Podczas odwiedzin w strefie Sephora, goście mogą uczestniczyć w warsztatach makijażu "Classes for Confidence", prowadzonych przez zespół Sephora. Uczestnicy będą mieli szansę nauczyć się podstaw makijażu, w tym technik makijażu ust i oczu. Osoby zainteresowane pracą w Sephora będą również mogły spotkać się z zespołem HR w specjalnie przygotowanej strefie.

Strefa Sephora w warszawskich Miasteczkach Równości to wynik długotrwałej współpracy z KPH, rozpoczętej w 2021 roku z działaniami na mediach społecznościowych. Przez lata Sephora rozwinęła pionierskie warsztaty makijażowe dla osób transpłciowych i niebinarnych. Firma także podpisała "List poparcia społeczności LGBTQIA+", wspierany przez KPH i Open for Business, potwierdzając zaangażowanie w promowanie równości w miejscu pracy.

Jako KPH dążymy do tego, aby zbudować Polskę ludzi równych praw, w której szacunek i godność są zagwarantowane wszystkim osobom - bez względu na orientację psychoseksualną i tożsamość płciową. Jest to możliwe m.in. dzięki współpracy z biznesem, czyli z firmami, które oprócz swojej głównej działalności, realizują również ważne cele społeczne, są odpowiedzialne i godne zaufania. Taką firmą jest właśnie Sephora! 

powiedziała Monika Weryszko, menedżerka PR i komunikacji w KPH.

Czytaj także: Monika Czaplicka, Priders: Pieniądze uciekają sprzed nosa markom, które nadal nie wiedzą, co zrobią na Miesiąc Dumy

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
18.11.2024 11:32
Charytatywne misie nie tylko w Rossmannie: Douglas wesprze fundację Cancer Fighters
Charytatywne misie zawitają po raz piąty do perfumerii Douglas.DOUGLAS x FUNDACJA CANCER FIGHTERS

Douglas po raz kolejny pokazuje, że piękno może iść w parze z pomaganiem. Już piąty raz perfumerie Douglas wspierają Fundację Cancer Fighters, oferując specjalne misie, których całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na zakup sprzętu medycznego dla Dziecięcego Szpitala Onkologicznego we Wrocławiu.

Ta współpraca sieci perfumerii z fundacją onkologiczną to wyjątkowa szansa, by poprzez drobny gest zakupu maskotki za 89 zł przyczynić się do poprawy życia dzieci walczących z chorobą.

Fundacja Cancer Fighters od lat działa na rzecz dzieci chorych na nowotwory, pokazując im, że walka z chorobą nie jest przegraną bitwą, ale okazją do odkrycia swojej wewnętrznej siły. Organizacja nie tylko finansuje profilaktykę zdrowotną i leczenie swoich podopiecznych, ale także wspiera szpitale poprzez zakup sprzętu medycznego. Dodatkowo, w ramach motywacyjnych działań Fundacja prowadzi różnorodne projekty, takie jak sesje zdjęciowe dla dzieci, które pokazują ich odwagę i determinację.

Akcja „Kup Misia i odkryj piękno pomagania!” to okazja dla klientów Douglas, by wesprzeć wartościową inicjatywę, która ma realny wpływ na życie młodych pacjentów. Dzięki zaangażowaniu społecznemu oraz wsparciu licznych darczyńców, możliwe jest wyposażenie wrocławskiego szpitala w nowoczesny sprzęt, który pomaga w codziennej walce o zdrowie dzieci.

Czytaj także: Fundacja Serce Miasta szuka marek kosmetycznych-sponsorów na obchody Dnia Kobiet 2025 w kryzysie bezdomności

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.11.2024 09:49
Douglas wprowadza markę Kiehl’s do perfumerii w Polsce
Kiehl‘s to amerykańska marka kosmetyczna z segmentu premium. Swoje produkty sprzedaje w firmowych sklepach. Od listopada 2024 będzie także dostępna w sieci Douglasfot. Shutterstock

Douglas wprowadził markę Kiehl’s na półki swoich perfumerii w Polsce. Czasowo marka będzie dostępna w całej sieci, później w wybranych perfumeriach.

Kiehl’s, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetyków do pielęgnacji skóry, od 12 listopada 2024 roku będzie dostępna we wszystkich perfumeriach Douglas na terenie Polski. Klienci będą mogli dzięki temu poznać i przetestować bestsellerowe produkty Kiehl’s, w tym kultowy  Ultra Facial Cream.

We wszystkich perfumeriach Douglas marka będzie dostępna do końca grudnia br. Później wybrane salony będą na stałe oferować produkty marki przez cały rok. Obecnie trwa promocja marki, przy zakupach produktów Kiehl’s za min. 199 zł, klienci otrzymają limitowaną torbę lub kosmetyczkę (do wyczerpania zapasów).

Doulas to detalista z segmentu premium. W Polsce Douglas jest obecny od 23 lat. Prowadzi sprzedaż stacjonarną i online. W kwietniu br. sieć otworzyła swoją 150 perfumerię i modernizuje sklepy w najlepszych lokalizacjach. Doulas rozwija także segment usług beauty. Na świecie Douglas prowadzi swój model sprzedaży w oparciu o około 1850 perfumerii oraz sklepy online.

Czytaj także: Douglas integruje online ze stacjonarnymi drogeriami

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. listopad 2024 06:16