- Lato to pracowity czas dla naszego zespołu Sephora Arkadia. Flagowa perfumeria w Polsce upiększa się i powiększa dla naszych klientów. Wkrótce zaprezentujemy nasz flagowy sklep w nowej odsłonie. Szykujemy sporo nowości i niespodzianek, niedostępnych w żadnej innej lokalizacji - zapowiada Sephora w mediach społecznościowych.
Na czas remodelingu sklepu w Arkadii uruchomiona została "perfumeria tymczasowa", która znajduje się przed wejściem do placówki.
Sephora w Westfield Arkadia to największa perfumeria pod tym szyldem w Polsce, posiadająca powierzchnię blisko 700 mkw. Punkt oferujący m.in. kosmetyki do makijażu, pielęgnacji twarzy, ciała i kąpieli, a także bogatą gamę zapachów, znajduje się na parterze warszawskiej galerii.
Sephora Polska w 2019 r. zwiększyła przychody o 7 proc. W ub.r. spółka wypracowała 689 mln zł, co zawdzięcza sprzedaży zarówno w sklepach stacjonarnych jak i w sklepie internetowym. Zysk netto w analizowanym okresie wyniósł 38 mln zł, o 1 proc. więcej niż w 2018 r.
Sieć perfumerii ma w planach na 2020 r. inwestycje w przebudowy istniejących perfumerii i otwarcia 2-3 placówek w nowych lokalizacjach.Sephora
O planach siei perfumerii Sephora czytaj także TUTAJ