Sephora powróciła do Wielkiej Brytanii po 18 latach w 2023 r. otwierając dwie perfumerie w Londynie w centrach handlowych Westfield.
Kolejna inwestycja w UK tej detalicznej sieci należącej do luksusowej grupy LVMH nastąpiła w Manchesterze. 16 maja br. Sephora otworzyła swoje drzwi dla klientów w Trafford Centre.
Sarah Boyd, dyrektor zarządzająca Sephora UK, powiedziała: - Jesteśmy niezwykle podekscytowani możliwością wprowadzenia Sephora do Manchesteru, jednego z najbardziej tętniących życiem miast kosmetycznych w Wielkiej Brytanii. Rozszerzenie naszej obecności poza Londyn to coś, o co tak bardzo zabiegali konsumenci, a my uważnie ich słuchamy, podejmując decyzję, gdzie się udać dalej. Trafford Centre, znane ze swojej kultowej atmosfery i różnorodnej oferty handlowej, to idealna lokalizacja dla naszego trzeciego sklepu.
Czytaj także: Sephora wycofuje się z rynku południowokoreańskiego
W nowej perfumerii zadebiutowały także nowe marki, w tym Adwoa Beauty, Relevant, STRAAND, Salt & Stone i Naked Sundays. TATCHA, Glow Hub, Glow Recipe, Coco Cosmetics i Danessa Myricks dołączyły do kultowych marek oferowanych przez Sephorę, takich jak Fenty Beauty, MILK Makeup, Kosas, Drunk Elephant, Sol de Janeiro.
Sephora w w Trafford Centre ma 500 mkw., a jej ultranowoczesne wnętrze nawiązuje do charakterystycznego projektu londyńskiego sklepu, z miękkimi geometrycznymi kształtami, nastrojowym oświetleniem, teksturowanymi wykończeniami i zielenią.
Jedną z atrakcji sklepu jest Beauty Hub, w którym klienci mogą spotkać się z profesjonalistami, aby skorzystać z konsultacji lub poddać się zabiegowi na skórę. W ofercie znajduje się również Brow Bar Benefit Cosmetics, który oferuje szereg usług, w tym laminację brwi, depilację woskiem i koloryzację.
Inne funkcje nowego sklepu obejmują Sephora Lip Bar, kącik Hot on Social składający się z 10 produktów, o których najczęściej mówi się w mediach społecznościowych, spersonalizowane prezenty i pakowanie prezentów oraz usługę grawerowania zapachów.