StoryEditor
Perfumerie
05.02.2020 00:00

Sephora otworzy 100 nowych sklepów w USA w tym roku

Sephora podwoi liczbę otwarć w 2020 r. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Sieć perfumerii ogłosiła, że ​​w tym roku planuje otwarcie 100 nowych sklepów w 75 miastach w Ameryce Północnej, co oznacza największą ekspansję w swojej historii - podaje cnn.com.

Sephora ujawniła ambitne plany otwarcia 100 nowych sklepów w USA w 2020 roku. Przyszłość odnoszącego sukcesy detalisty najwyraźniej jest poza centrum handlowym: teraz jego sklepy w USA będą powstawać przede wszystkim w pasażach handlowych w dzielnicach, co stanowi odejście marki od poprzedniej strategii otwierania perfumerii w dużych centrach handlowych i rozwijania głównie sprzedaży internetowej.

Luksusowa grupa LVMH, która jest właścicielem marki, przekazała w swoim najnowszym raporcie finansowym, że Sephora „odnotowuje silny wzrost i nadal zdobywa udział w rynku”. Obecnie jest to rzadkość w handlu detalicznym, gdy wielu konkurentów sieci zamyka sklepy. Jednak strategia marki uległa modyfikacji - przykładem  jest planowana setka nowych otwarć luksusowych perfumerii Sephora w Stanach Zjednoczonych.

Nowe, mniejsze, ale eleganckie Sephory

Nowe amerykańskie sklepy sieci będą w części nieco mniejsze niż ich odpowiedniki w centrach handlowych, z powierzchnią 4000 stóp kw. (ok.370 m kw.), ale będą miały elegancki design architektoniczny i wizualny. Produkty do pielęgnacji włosów i skóry pojawią się na froncie sklepu wraz z nowymi studiami kosmetycznymi. Większy nacisk zostanie położony na wydarzenia i warsztaty.

Wkrótce zostaną otwarte nowe sklepy na obszarach, w których Sephora nie była dotąd intensywnie obecna. Sieć uruchomi je w nowych lokalizacjach, m.in. w San Jose w Kalifornii, Charlotte w Północnej Karolinie i Nashville w stanie Tennessee. W sumie po zakończeniu ekspansji sieć będzie miała około 600 lokalizacji w Ameryce Północnej.

Tak duże zmiany to nie przypadek. Sephora musi stawić czoła w USA rosnącej konkurencji ze strony zarówno konkurentów e-commerce, takich jak Glossier i Amazon (AMZN) jak i rywali detalicznych. Na przykład sieć Ulta buduje także sklepy poza centrami handlowymi i cieszy inwestorów nowym partnerstwem, dzięki któremu będzie sprzedawać kosmetyki Kylie Jenner.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
18.11.2024 11:32
Charytatywne misie nie tylko w Rossmannie: Douglas wesprze fundację Cancer Fighters
Charytatywne misie zawitają po raz piąty do perfumerii Douglas.DOUGLAS x FUNDACJA CANCER FIGHTERS

Douglas po raz kolejny pokazuje, że piękno może iść w parze z pomaganiem. Już piąty raz perfumerie Douglas wspierają Fundację Cancer Fighters, oferując specjalne misie, których całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na zakup sprzętu medycznego dla Dziecięcego Szpitala Onkologicznego we Wrocławiu.

Ta współpraca sieci perfumerii z fundacją onkologiczną to wyjątkowa szansa, by poprzez drobny gest zakupu maskotki za 89 zł przyczynić się do poprawy życia dzieci walczących z chorobą.

Fundacja Cancer Fighters od lat działa na rzecz dzieci chorych na nowotwory, pokazując im, że walka z chorobą nie jest przegraną bitwą, ale okazją do odkrycia swojej wewnętrznej siły. Organizacja nie tylko finansuje profilaktykę zdrowotną i leczenie swoich podopiecznych, ale także wspiera szpitale poprzez zakup sprzętu medycznego. Dodatkowo, w ramach motywacyjnych działań Fundacja prowadzi różnorodne projekty, takie jak sesje zdjęciowe dla dzieci, które pokazują ich odwagę i determinację.

Akcja „Kup Misia i odkryj piękno pomagania!” to okazja dla klientów Douglas, by wesprzeć wartościową inicjatywę, która ma realny wpływ na życie młodych pacjentów. Dzięki zaangażowaniu społecznemu oraz wsparciu licznych darczyńców, możliwe jest wyposażenie wrocławskiego szpitala w nowoczesny sprzęt, który pomaga w codziennej walce o zdrowie dzieci.

Czytaj także: Fundacja Serce Miasta szuka marek kosmetycznych-sponsorów na obchody Dnia Kobiet 2025 w kryzysie bezdomności

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.11.2024 09:49
Douglas wprowadza markę Kiehl’s do perfumerii w Polsce
Kiehl‘s to amerykańska marka kosmetyczna z segmentu premium. Swoje produkty sprzedaje w firmowych sklepach. Od listopada 2024 będzie także dostępna w sieci Douglasfot. Shutterstock

Douglas wprowadził markę Kiehl’s na półki swoich perfumerii w Polsce. Czasowo marka będzie dostępna w całej sieci, później w wybranych perfumeriach.

Kiehl’s, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetyków do pielęgnacji skóry, od 12 listopada 2024 roku będzie dostępna we wszystkich perfumeriach Douglas na terenie Polski. Klienci będą mogli dzięki temu poznać i przetestować bestsellerowe produkty Kiehl’s, w tym kultowy  Ultra Facial Cream.

We wszystkich perfumeriach Douglas marka będzie dostępna do końca grudnia br. Później wybrane salony będą na stałe oferować produkty marki przez cały rok. Obecnie trwa promocja marki, przy zakupach produktów Kiehl’s za min. 199 zł, klienci otrzymają limitowaną torbę lub kosmetyczkę (do wyczerpania zapasów).

Doulas to detalista z segmentu premium. W Polsce Douglas jest obecny od 23 lat. Prowadzi sprzedaż stacjonarną i online. W kwietniu br. sieć otworzyła swoją 150 perfumerię i modernizuje sklepy w najlepszych lokalizacjach. Doulas rozwija także segment usług beauty. Na świecie Douglas prowadzi swój model sprzedaży w oparciu o około 1850 perfumerii oraz sklepy online.

Czytaj także: Douglas integruje online ze stacjonarnymi drogeriami

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. listopad 2024 22:13