Nowy koncept perfumerii Sephora wdraża od jesieni 2017 r. Eksponuje on szczególnie strefę usług obejmującą m.in. Sephora Make Up Bar, w którym odbywają się 15-minutowe metamorfozy. Można z nich skorzystać w każdej chwili, wcześniejsze zapisy nie są konieczne. Na klientki czeka także Brow Bar Benefit, gdzie można wykonać stylizację i makijaż brwi. W Sephorze prowadzone są także konsultacje pielęgnacyjne. Wszystkie usługi skoncentrowane są w centralnie ulokowanej strefie Beauty Hub oraz Skin Care Bar.
– Perfumeria Sephora w Atrium Promenada obecna jest od blisko 20 lat. To jedna z tych perfumerii, która posiada stałe grono wiernych klientów, od lat preferujących właśnie tę lokalizację i pracujący w niej zespół – mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalna Sephora Polska.
Perfumeria Sephora w Atrium Promenada zwiększyła powierzchnię z 366 do ponad 500 mkw. Oferuje kosmetyki ponad 200 marek. Ulokowana jest na parterze w Alei Fontann.
Sephora jest częścią koncernu LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, wiodącej na świecie grupy dóbr luksusowych. W Polsce jest obecna od 1999 r., posiada 94 perfumerie w największych miastach.