
Catherine Spindler będzie bezpośrednio podlegać Guillaume’owi Motte, który od listopada 2022 jest prezesem i dyrektorem generalnym Sephory.
Czytaj też: Guillaume Motte nowym prezesem i dyrektorem generalnym w Sephora
– Misją Catherine będzie kontynuowanie trajektorii wzrostu Sephory w Europie i na Bliskim Wschodzie wraz z naszymi utalentowanymi zespołami, zdobywając udziały rynkowe w tych regionach – skomentował Motte.
Catherine Spindler przed dołączeniem do Sephory przez ponad pięć lat zarządzała francuską marką odzieżową Lacoste – najpierw jako dyrektor marki, a od września 2022 jako zastępca dyrektora zarządzającego. Swoją karierę biznesową rozpoczęła w Guerlain, a następnie pracowała dla grupy Yves Rocher na różnych stanowiskach, związanych z komunikacją i marketingiem w latach 2001-2014.
Obecnie Sephora zamierza zwiększyć swoją obecność m.in. na rynku brytyjskim (w planach jest otwarcie ok. 20 sklepów w tym regionie).
Sieć Sephora od 1997 roku jest częścią grupy LVMH. Sklepy te oferują bogatą gamę produktów kosmetycznych (obecnie jest to ponad 300 marek, w tym kosmetyki marki własnej Sephora Collection).
Czytaj też:
Arabia Saudyjska: charakterystyka lokalnego rynku, zachowań konsumenta i główne trendy kosmetyczne
Marka Glossier debiutuje na bliskowschodnim rynku beauty