StoryEditor
Perfumerie
15.11.2023 12:34

Sephora i Fundacja Sukces Pisany Szminką kontynuują współpracę; cegiełką jest lampka-tęcza

Lampka jest produktem-cegiełką, z którego dochód jest przeznaczany na wsparcie programu Fun.Tech.Future. / Sephora
W ofercie kolekcji świątecznej w perfumeriach Sephora oraz na sephora.pl znajduje się wyjątkowy produkt — nocna lampka w formie tęczy. Przez ostatnie 6 lat cały dochód z jej sprzedaży jest przeznaczany na wsparcie programu Fun.Tech.Future., który działa na rzecz zapewnienia aktywizacji zawodowej młodzieży z rodzin zastępczych oraz innych grup społecznie nieuprzywilejowanych. Od momentu uruchomienia z programu, który jest realizowany przez Fundację Sukces Pisany Szminką, skorzystało już prawie 730 młodych osób.

Według sondażu przeprowadzonego przez Fundację SPS w sierpniu wśród osób w wieku 18-26 lat, aż 90 procent z nich uważa, że absolwenci nie są wystarczająco przygotowani do rozpoczęcia kariery zawodowej i procesu rekrutacyjnego. Spośród tych, którzy pracują tymczasowo lub jeszcze nie rozpoczęli swojej aktywności zawodowej, 56 procent zadeklarowało, że nie czuje się odpowiednio przygotowanych do objęcia pełnoetatowej pracy, która umożliwiłaby im samodzielne utrzymanie.

image

Tęczowa lampka zmienia kolory, jest więc idealnym prezentem dla najmłodszych.

Sephora
Program Fun.Tech.Future. jest otwarty dla wszystkich młodych ludzi, którzy potrzebują wsparcia, motywacji i konkretnej wiedzy, aby skutecznie rozpocząć swoją karierę zawodową. Aby wziąć udział, można zarejestrować się na stronie Fundacji. Proces rekrutacji jest realizowany we współpracy z domami dziecka, rodzinnymi domami dziecka oraz innymi organizacjami wspierającymi aktywizację zawodową osób z różnych grup społecznie nieuprzywilejowanych.

Uczestnicy programu Fun.Tech.Future. mają dostęp do warsztatów online i webinarów, które prowadzą eksperci Fundacji oraz partnerzy projektu, w tym Sephora. W bieżącym roku odbyły się również dwudniowe warsztaty stacjonarne we Wrocławskim Parku Technologicznym, skupiające się na doradztwie zawodowym. Wzięło w nich udział ponad 50 osób, w tym osoby pracujące w dziedzinie doradztwa zawodowego oraz młodzież z nieuprzywilejowanych środowisk, która dopiero rozpoczyna swoją dorosłą karierę.

Podobnie jak w poprzednich edycjach, istotnym aspektem wsparcia ze strony Sephora, oprócz finansowego wsparcia programu, było zaangażowanie 6 uczestników w programie stażowym. Staże trwały dwa miesiące i były płatne, a uczestnicy mieli możliwość odbywania ich w perfumeriach Sephora, gdzie mieli dedykowanych mentorów z zespołu pracowników firmy. W wybranych perfumeriach Sephora zorganizowano również grupowe warsztaty dotyczące makijażu odpowiedniego na rozmowę rekrutacyjną. Podczas tych spotkań, w których uczestniczyło 40 dziewcząt, eksperci z Sephora dzielili się także wiedzą na temat charakteru i specyfiki pracy w branży detalicznej i kosmetycznej.

Lampka w kolorach Sephora Collection jest dostępna od listopada we wszystkich perfumeriach Sephora oraz na stronie internetowej sieci do wyczerpania zapasów. Koszt produktu wynosi 59 złotych.

Czytaj także: Magda Wieczorek, Organique: Staramy się szukać społecznych inicjatyw bliskich kobietom

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
18.11.2024 11:32
Charytatywne misie nie tylko w Rossmannie: Douglas wesprze fundację Cancer Fighters
Charytatywne misie zawitają po raz piąty do perfumerii Douglas.DOUGLAS x FUNDACJA CANCER FIGHTERS

Douglas po raz kolejny pokazuje, że piękno może iść w parze z pomaganiem. Już piąty raz perfumerie Douglas wspierają Fundację Cancer Fighters, oferując specjalne misie, których całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na zakup sprzętu medycznego dla Dziecięcego Szpitala Onkologicznego we Wrocławiu.

Ta współpraca sieci perfumerii z fundacją onkologiczną to wyjątkowa szansa, by poprzez drobny gest zakupu maskotki za 89 zł przyczynić się do poprawy życia dzieci walczących z chorobą.

Fundacja Cancer Fighters od lat działa na rzecz dzieci chorych na nowotwory, pokazując im, że walka z chorobą nie jest przegraną bitwą, ale okazją do odkrycia swojej wewnętrznej siły. Organizacja nie tylko finansuje profilaktykę zdrowotną i leczenie swoich podopiecznych, ale także wspiera szpitale poprzez zakup sprzętu medycznego. Dodatkowo, w ramach motywacyjnych działań Fundacja prowadzi różnorodne projekty, takie jak sesje zdjęciowe dla dzieci, które pokazują ich odwagę i determinację.

Akcja „Kup Misia i odkryj piękno pomagania!” to okazja dla klientów Douglas, by wesprzeć wartościową inicjatywę, która ma realny wpływ na życie młodych pacjentów. Dzięki zaangażowaniu społecznemu oraz wsparciu licznych darczyńców, możliwe jest wyposażenie wrocławskiego szpitala w nowoczesny sprzęt, który pomaga w codziennej walce o zdrowie dzieci.

Czytaj także: Fundacja Serce Miasta szuka marek kosmetycznych-sponsorów na obchody Dnia Kobiet 2025 w kryzysie bezdomności

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.11.2024 09:49
Douglas wprowadza markę Kiehl’s do perfumerii w Polsce
Kiehl‘s to amerykańska marka kosmetyczna z segmentu premium. Swoje produkty sprzedaje w firmowych sklepach. Od listopada 2024 będzie także dostępna w sieci Douglasfot. Shutterstock

Douglas wprowadził markę Kiehl’s na półki swoich perfumerii w Polsce. Czasowo marka będzie dostępna w całej sieci, później w wybranych perfumeriach.

Kiehl’s, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetyków do pielęgnacji skóry, od 12 listopada 2024 roku będzie dostępna we wszystkich perfumeriach Douglas na terenie Polski. Klienci będą mogli dzięki temu poznać i przetestować bestsellerowe produkty Kiehl’s, w tym kultowy  Ultra Facial Cream.

We wszystkich perfumeriach Douglas marka będzie dostępna do końca grudnia br. Później wybrane salony będą na stałe oferować produkty marki przez cały rok. Obecnie trwa promocja marki, przy zakupach produktów Kiehl’s za min. 199 zł, klienci otrzymają limitowaną torbę lub kosmetyczkę (do wyczerpania zapasów).

Doulas to detalista z segmentu premium. W Polsce Douglas jest obecny od 23 lat. Prowadzi sprzedaż stacjonarną i online. W kwietniu br. sieć otworzyła swoją 150 perfumerię i modernizuje sklepy w najlepszych lokalizacjach. Doulas rozwija także segment usług beauty. Na świecie Douglas prowadzi swój model sprzedaży w oparciu o około 1850 perfumerii oraz sklepy online.

Czytaj także: Douglas integruje online ze stacjonarnymi drogeriami

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 18:54