W obecnym roku, jak i w kolejnych latach, w obszarze inwestycji koncertujemy naszą uwagę wyłącznie na sprawdzonych projektach. Kontynuujemy optymalizację sieci w oparciu o obecne dane dotyczące obrotów poszczególnych lokalizacji – informuje wiadomoscikosmetyczne.pl Joanna Krzyżanowska, Corporate Relations Manager w Sephora Polska.
Obecnie sieć Sephora w Polsce prowadzi 86 perfumerii stacjonarnych oraz perfumerię on-line na sephora.pl. – W tym roku w ramach procesu optymalizacji zostały zamknięte 3 perfumerie: Auchan Gliwice, Bytom Plejada oraz Poznań Malta. Równolegle realizujemy projekty rewitalizacji i rozbudowy wybranych perfumerii – mówi Joanna Krzyżanowska.
W kwietniu ruszyła perfumeria Sephora Kraków Floriańska, która zwiększyła powierzchnię handlową o 35 proc. Jest to jednocześnie przykład unikalnego konceptu – w nowoczesnych wnętrzach, obok asortymentu światowych marek, czeka na odwiedzających architektoniczna niespodzianka – oryginalny, drewniany, belkowany strop z połowy XVI wieku.
Sephora przy ul. Floriańskiej w Krakowie
Na lipiec planowane jest zakończenie rozbudowy perfumerii Sephora w warszawskiej Sadyba Best Mall, która zwiększy powierzchnię o 50 proc. i zostanie otwarta w nowym koncepcie wizualnym.
– W II połowie roku otworzymy też perfumerię Sephora w nowej lokalizacji, w której dotąd nie posiadaliśmy perfumerii stacjonarnej – zapowiada Joanna Krzyżanowska.