StoryEditor
Perfumerie
04.10.2019 00:00

Ósma perfumeria Quality ruszyła w Gdańsku

Perfumy elitarnych marek zawitały do Trójmiasta. Po Warszawie, Toruniu, Poznaniu, Opolu i Wrocławiu nadeszła pora na Gdańsk. Przy ulicy Ogarnej otwarty został butik Quality Missala Gdańsk.

Miłośnicy i koneserzy niszowych ekskluzywnych perfum oraz luksusowej pielęgnacji i kosmetyków do makijażu z Trójmiasta i okolic zyskali dostęp do oferty Quality Missala. W Gdańsku znajdą perfumy m.in. Amouage, M. Micallef, Maison Francis Kurkdjian, Amouroud, Clive Christian, Creed, Montale, Olivier Durbano, Puredistance, Xerjoff czy Eight&Bob. Oferta pielęgnacyjna obejmuje marki Menard, Valmont, Bellefontaine i Visoanska, a także makijaż prosto z Mediolanu i Paryża, czyli kosmetyki Nebu Milano i T. LeClerc.

Perfumeria Quality Missala Gdańsk to ósmy salon pod szyldem Quality w Polsce. Trzy są w Warszawie i po jednym we Wrocławiu, w Poznaniu, Toruniu i Opolu.

Założycielką sieci perfumerii Quality Missala jest Stanisława Missala. Pierwszy salon otworzyła w Warszawie w latach 90. XX w., kiedy – jak sama mówi – w Polsce królowała woda brzozowa. Na początek kontrakty podpisała z markami Chanel, Dior, Guerlain, Kanebo, Lancôme, La Prairie. Później przyszły kolejne. Dziś oprócz ekskluzywnych perfum Quality oferuje luksusowe kosmetyki pielęgnacyjne oraz makijażowe. 


 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
10.01.2025 10:35
Marta Wojciechowska po 15 latach współpracy z Douglas postawiła na zmiany
Marta Wojciechowska po 15 latach współpracy z Douglas zapowiedziała, że czas na zmianęfot. archiwum własne Marty Wojciechowskiej

O zakończeniu blisko 15-letniej współpracy z siecią perfumerii Douglas poinformowała Marta Wojciechowska – ekspertka w zakresie marketingu i strategii komunikacji premium & luxury. Marta Wojciechowska współpracowała m.in. z naszym portalem.

Jak precyzyjnie podsumowała we wpisie na platformie LinkedIn Marta Wojciechowska, na jej kończącą się niebawem 15-letnią współpracę z siecią Douglas złożyło się: 4500 akcji rocznie, 900 marek, 4 kategorie, działania online oraz offline. “Bywało, że działo się to równolegle z pracą z dziewięcioma rynkami” – dodała.

Czy podjęcie tej decyzji było trudne? Na pewno było naturalną konsekwencją osobistych planów, projektów, ambicji, wartości i marzeń – wyjaśniła Marta Wojciechowska

Jeśli chodzi o plany zawodowe na przyszłość, zapowiedziała, że będzie to “czas na optymalne wykorzystanie 15-letniego doświadczenia w marketingu i strategii komunikacji premium & luxury”. 

Już niebawem podzielę się fascynującymi efektami! Nie mogę się doczekać! – dodała.

Marta Wojciechowska podziękowała za wieloletnią współpracę zarządowi Douglasa, a także koleżankom i kolegom z Warszawy, Dusseldorfu i wszystkich pozostałych rynków, z którymi przez minione lata miała szansę współpracować. 

“Serdecznie pozdrawiam Perfumerie i cieszę się, że przez ostatnich kilkanaście lat miałam bezpośredni wpływ na to, co pojawi się na każdej witrynie Douglas w Polsce. Osobne podziękowania kieruję też do moich Partnerów Biznesowych. Dzięki Wam świat marek kosmetycznych zawsze pozostanie moją pasją i inspiracją. Stworzyliśmy fantastyczne projekty i kampanie, które były nie tylko efektowne, ale realnie wpłynęły na rozwój wspólnego biznesu. Na pewno jeszcze się spotkamy!” - napisała Marta Wojciechowska.

Marta Wojciechowska to ekspertka marek luksusowych, od 15 lat związana z marketingiem i branżą kosmetyczną. Karierę zawodową rozpoczynała jako dziennikarka i researcherka, przez kilka lat współpracując z różnymi wydawnictwami.

W Douglas jako omnichannel senior business manager odpowiadała za rozwój biznesu oraz strategię i koordynację działań marketingowych marek online i w perfumeriach stacjonarnych. Planowała m.in. skuteczne biznesowo rozwiązania dla wszystkich kategorii produktowych, rekomendując najbardziej efektywne kanały komunikacji. 

Marta Wojciechowska swoje doświadczenie dziennikarskie i wiedzę ekspercką wykorzystuje regularnie, publikując materiały z obszaru marketingu marek luksusowych, branży kosmetycznej oraz najnowszych trendów.

Analiza Marty Wojciechowskiej, przygotowa specjalnie dla naszego portalu: Jak i do kogo mówią luksusowe kosmetyczne marki? Trendy 2024: Gwiazdy, które świecą najjaśniej

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
03.01.2025 12:03
Sieć The Perfume Shop sprzedała 2 mln sztuk perfum w okresie świątecznym
The Perfume Shop dostarczył swoim klientom w okresie świątecznym ponad 300 tys. elegancko zapakowanych i przewiązanych wstążką paczekPixabay

Brytyjska sieć The Perfume Shop odnotowała po raz kolejny świetnie wyniki sprzedażowe, sprzedając 2 mln flakonów perfum w ciągu miesiąca. Ten gorący okres sprzedażowy trwał od 28 listopada do 24 grudnia, potwierdzając, że perfumy pozostają nadal popularną opcją prezentu świątecznego.

Sieć, będąca drugim co do wielkości sprzedawcą perfum w Wielkiej Brytanii, prowadzi sprzedaż online oraz w sklepach stacjonarnych (współpracuje m.in. z popularną siecią drogeryjną Superdrug). 

The Perfume Shop poinformował, że klienci szczególnie chętnie korzystali z ofert promocyjnych, a największy ruch w sklepie online miał miejsce 1 grudnia – (odnotowano wzrost o 5 proc. w porównaniu do roku 2023). Natomiast “najgorętsza” godzina, w ciągu której odnotowano najwięcej transakcji, przypadła 18 grudnia wieczorem, dzięki czemu pobito rekordy ustanowione podczas Black Friday.

Top 10 najlepiej sprzedających się zapachów sezonu świątecznego 2024 w The Perfume Shop to:

  1. Dior Sauvage
  2. Chanel Coco Mademoiselle
  3. Carolina Herrera Good Girl
  4. Lancôme La Vie Est Belle
  5. Rabanne 1 Million
  6. Mugler Alien
  7. Bleu De Chanel
  8. YSL Black Opium
  9. Chanel No 5
  10. YSL Libre

The Perfume Shop potwierdził także, że wielu klientów czekało z zakupami do ostatniej chwili. W związku z tym sprzedaż internetowa zestawów upominkowych wzrosła aż o 54 proc. w ostatnim pełnym tygodniu przed Bożym Narodzeniem 2024.

Zamówienia dokonane w formie Click & Collect oraz Next Day Delivery w ciągu dwóch tygodni przed Bożym Narodzeniem wzrosły o 10 proc. Zawarte niedawno partnerstwo The Perfume Shop z Deliveroo również przyniosło „imponujące” wyniki.

O 8 proc. (w porównaniu z poprzednim rokiem) wzrosły usługi personalizacji zakupów – klientom dostarczono ponad 300 tys. elegancko zapakowanych i przewiązanych wstążką paczek, wykonano grawerowane napisy na 8 tys. flakoników perfum.

Czytaj też: Notino wysłało w tym roku klientom 25 mln zamówień – to stan na początek grudnia

Nie tylko działamy nieustannie na rzecz zrównoważonego rozwoju i nowych premier perfum, ale zapewniliśmy też klientom większy wybór, korzyści i innowacje, niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki naszym klientom i personelowi rok 2024 był rekordowy – przyznał Gill Smith, dyrektor zarządzający w The Perfume Shop, 

Te doskonałe wyniki sprzedażowej w ostatnim miesiącu roku zamykają udany dla The Perfume Shop rok 2024. Sieć otworzyła osiem nowych sklepów, a także zmodernizowała 32 placówki na terenie Wielkiej Brytanii i Irlandii, wyposażając je w ekrany cyfrowe i energooszczędne oświetlenie LED, aby wspomóc cel redukcji zużycia energii o 30 proc. do 2030 roku. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. styczeń 2025 00:01