Nowy koncept perfumerii Sephora eksponuje szczególnie strefę usług obejmującą m.in. Sephora Make Up Bar, Brow Bar Benefit oraz konsultacje pielęgnacyjne. Wszystkie usługi skoncentrowane są w centralnie ulokowanej strefie Beauty Hub. Salon Sephora w Galerii Młociny ma 240 mkw.
Na klientów Sephora Galeria Młociny czeka 200 marek pielęgnacyjnych, zapachowych i makijażowych, m.in.: Fresh Beauty, Pixi, Fenty Beauty by Rihanna czy Beverly Hills. - W maju mamy dwie okazje do świętowania w Sephora – oczywiście Dzień Mamy, oraz wielkie otwarcie naszej perfumerii w Galerii Młociny. Z tej okazji przygotowaliśmy moc atrakcji, nie tylko dla mam: pokazy taneczne, bezpłatne konsultacje z ekspertami marek, a także wyjątkowe oferty i prezenty do zakupów - mówi Jarosław Sroczyński, dyrektor handlowy Sephora Polska.
Nowa perfumeria ulokowana jest na parterze. Otwarta będzie od poniedziałku do soboty w godzinach 10.00-22.00, a w niedziele handlowe od 10.00 do 21.00.