StoryEditor
Perfumerie
14.01.2021 00:00

Notino otworzyło największy sklep stacjonarny w Europie

Nowy stacjonarny sklep Notino powstał w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia. To nie tylko największa, ale i najbardziej nowoczesna placówka czeskiej marki w całej Europie. Nowo otwarty sklep jest jej dziesiątym stacjonarnym punktem sprzedaży w Polsce.   

Największa i najbardziej nowoczesna placówka marki Notino w całej Europie została otwarta w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia. Sklep oferuje szeroki wybór kosmetyków do makijażu, perfum, kosmetyków do pielęgnacji ciała, skóry i włosów a także zapachów do domu. Nowo otwarty sklep Notino jest dziesiątym stacjonarnym punktem sprzedaży w Polsce. Wszystkie sklepy stacjonarne tej marki w Polsce, również te znajdujące się w galeriach handlowych są otwarte.

Nowa perfumeria to kolejny znaczący krok w ekspansji czeskiego giganta, lidera branży kosmetycznej i e-commerce na polskim rynku.

- W Polsce działamy już od 14 lat. Jesteśmy obecni w 24 krajach europejskich, ale to Polska jest dla nas kluczowym rynkiem, generującym aż jedną piątą naszych rocznych obrotów. W 2020 roku przekroczyły one kwotę 500 mln Euro. W ubiegłym roku zrealizowaliśmy w Polsce ponad 2,5 mln zamówień. Chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów, dlatego zdecydowaliśmy się otworzyć dziesiąty sklep, tym razem w najbardziej ekskluzywnej lokalizacji centrum handlowego Westfield Arkadia, w samym sercu Warszawy – powiedział Jérôme Christian Jean-Claude Poussin, international and retail director w Notino.

Najnowszy sklep jest nie tylko największym, ale i najbardziej nowoczesnym punktem sprzedaży Notino w całej Europie. Na kilkuset metrach kwadratowych klienci znajdą popularne produkty światowych marek: Estée Lauder, Lancôme, Armani, Calvin Klein, Hugo Boss, Atelier Cologne czy Maison Margiela. Sklep oferuje szeroki wybór kosmetyków do makijażu, perfum, kosmetyków do pielęgnacji ciała, skóry i włosów a także zapachów do domu. 

Wnętrze nowego oddziału Notino to wyjątkowe połączenie unikalnego designu i nowoczesnych technologii. Dzięki technologiom Youth Finder i Shade Finder firmy Lancôme, w sklepie można przeprowadzić diagnostykę skóry lub dobrać odpowiedni odcień podkładu. Wyjątkowym rozwiązaniem – jedynym tego rodzaju w Polsce – jest fragrance finder AirParfum. To opatentowane urządzenie, które pozwala odkryć głębię esencji kompozycji zapachowych, nieobciążonych alkoholem czy innymi, podrażniającymi węch akordami. W sklepie dostępny jest również odbiór produktów zamówionych online. 
Wszystkie sklepy stacjonarne Notino w Polsce, również te znajdujące się w galeriach handlowych są otwarte. 

Notino to największy w Europie sklep internetowy z bogatą ofertą perfum i kosmetyków. Firma powstała w Czechach w 2004 roku, z biegiem czasu stając się jednym z najbardziej wpływowych graczy branży kosmetycznej i e-commerce. Obecnie działa na 24 europejskich rynkach, oferując swoje usługi w Internecie oraz 27 sklepach stacjonarnych. Portfolio Notino to 55 000 produktów ponad 1150 marek. 

W roku 2020 Notino odnotowało obroty w wysokości 527 mln euro. Firma sprzedaje ponad 60 milionów produktów rocznie i obsługuje 12,5 miliona zamówień. 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Opakowania
19.12.2024 10:12
Notino wysłało w tym roku klientom 25 mln zamówień – to stan na początek grudnia
Największe zapotrzebowanie na usługę elegackiego opakowania zakupu w Notino jest właśnie teraz, w okolicach świąt Bożego Narodzeniafot. Notino IG

Mimo że Święta Bożego Narodzenia jeszcze przed nami i wiele prezentów zostanie jeszcze wysłanych, Notino przedstawiło już w pierwszej połowie grudnia swoj podsumowanie mijającego roku z perspektywy działu logistyki i opakowań.

Notino w swoim komunikacie, podsumowującym tegoroczne osiągnięcia działu logistyki i opakowań, opublikowanym na platformie LinkedIn, podkreśla, że rok 2023 był dla firmy niezwykle udany.  

“Z dumą informujemy, że w 2023 roku zrealizowaliśmy prawie 25 milionów zamówień we wszystkich naszych centrach dystrybucyjnych” – podało Notino. Z tej liczby większość zamówień (prawie 20 mln) spakowano i wysłano z magazynu Notino w czeskim Rajhradzie.

Jakie usługi pakowania cieszyły się największym zainteresowaniem klientów Notino w 2024 roku?

image
Prawie co czwarta paczka w magazynach Notino została przygotowana na automatycznych liniach pakujących
fot. Notino LinkedIn

Najwięcej, bo prawie dwie trzecie zamówień (16,7 mln paczek) było zapakowane w standardową folię bąbelkową. Automatycznie zapakowano ponad 6 mln zamówień – czyli prawie co czwarta paczka została przygotowana na automatycznych liniach pakujących. Jak zaznacza Notino, w nadchodzących latach ta proporcja powinna wzrastać.

1,7 mln paczek (7 proc. z ogółu zamówień) zostało opakowanych w sposób ekologiczny, czyli w materiały pochodzące z recyklingu, nie zawierające plastiku. Obecnie klienci sklepu internetowego Notino przy wyborze przesyłki eko dopłacają 4,90 zł.

Natomiast ponad 420 tys. zamówień (1,7 proc.) zostało na życzenie klientów opakowane w wersji prezentowej. W przypadku tej usługi dodatkowy koszt dla klienta to 24 zł. Jak zdradza Notino, największe zapotrzebowanie na taką usługę jest właśnie teraz, w okolicach świąt Bożego Narodzenia, a także w lutym przy okazji Walentynek.

Jak podsumowuje Notino, do końca roku pozostały jeszcze dwa gorące, obfitujące w zamówienia tygodnie, które wpłyną na końcowe wyniki.

Czytaj też: Bartosz Kliś, Notino: Dla nas nie ma granicy między online a offline

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
16.12.2024 13:38
Sephora tworzy „przyszłość piękna” dzięki programowi Accelerate 2025, wspierającemu różnorodność

Sephora ujawniła nazwy ośmiu marek BIPOC (Black, Indigenous, and People of Color) wybranych do programu Accelerate 2025. Program ten wspiera i rozwija wschodzące marki kosmetyczne, takie jak jej ubiegłoroczny laureat – Inde Wild.

Program jest prowadzony przez północnoamerykańską Sephorę już od dekady, a celem jest stworzenie platformy startowej dla firm BIPOC, reprezentujących różnorodność (Black, Indigenous, and People of Color, czyli osoby czarne, rdzenne i kolorowe). 

Tegoroczna grupa obejmuje kategorie: pielęgnacja włosów, makijaż, pielęgnacja skóry, perfumy.

Każda firma weźmie udział w sześciomiesięcznym programie nauczania, obejmującym mentoring, wsparcie merchandisingowe, dotacje i kontakty z inwestorami dla wszystkich uczestników. Ponadto po zakończeniu programu będą mieli okazję rozpocząć działalność w Sephora North America.

Ten program stał się sprawdzoną platformą do wspierania różnorodnych założycieli i zapewniania im zasobów, wiedzy fachowej i społeczności, których potrzebują, aby rozpocząć działalność i się rozwijać. Ciągłe zainteresowanie kandydatów odzwierciedla nie tylko wpływ programu, ale także zapotrzebowanie na wyjątkowe, innowacyjne marki, które odzwierciedlają dzisiejszy zróżnicowany krajobraz rynku kosmetycznego. W Sephorze jesteśmy dumni z tego, że możemy stać u boku tych założycieli, zapewniając im narzędzia i wsparcie, aby mogli odnieść sukces – komentuje Priya Venkatesh, global chief merchandising officer w Sephora. – Doceniamy niesamowity potencjał finalistów Accelerate 2025 do kształtowania przyszłości piękna.

Uczestnicy programu Sephora Accelerate 2025 to następujące firmy:

  • Jade Beguelin i Sabrina Sadeghian – ich marka 4AM to kosmetyki do pielęgnacji skóry, zaprojektowane tak, aby uprościć rutynę pielęgnacji skóry.
  • Hye Young Kim – OliviaUmma to innowacyjna marka kosmetyków do pielęgnacji skóry, inspirowana koreańską urodą i zaprojektowana do użytku przez wiele pokoleń.
  • Merian O – Bounce Curl to marka kosmetyków do pielęgnacji włosów oparta na badaniach naukowych, która tworzy produkty zaprojektowane w celu wzmocnienia falowanych i kręconych włosów.
  • Aziza El Wanni – The Potion Studio tworzy czystą, dostosowaną do klimatu pielęgnację włosów o teksturowanej strukturze
  • Christal Alert – Tonal Cosmetics to kosmetyki do pielęgnacji przeciwsłonecznej dla skóry wszystkich odcieni.
  • Funmi Monet – Influxious to poczucie luksusu dzięki wykwintnym zapachom i pachnącym ozdobom.
  • Fatema Raja i Navneet Kaur – Ruhveda to współczesna marka perfum, zakorzeniona w południowoazjatyckim dziedzictwie i ajurwedzie.
  • Judy Koloko, The Steam Bar – The Steam Bar promuje regenerację włosów poprzez przełomowy system parowy, dostosowany dla wszystkich. dostarczania, który jest parowy dla wszystkich.
Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. grudzień 2024 19:19