StoryEditor
Perfumerie
20.04.2023 00:00

Mobilne gabinety kosmetyczne w Sephorze obsłużyły już setki klientów

Gabinety kosmetyczne w Sephorze mieszczą się w wydzielonych, zamkniętych przestrzeniach / fot. materiały prasowe
W perfumeriach Sephora od blisko 2 lat można brać udział w spotkaniach z ekspertami luksusowych marek kosmetycznych. Indywidualne konsultacje, z których skorzystały już setki osób, organizowane są w mobilnych gabinetach, które podróżują po Polsce. Partnerami aktualnej akcji są Dior, Hair Rituel By Sisley oraz Lancome.

Perfumerie Sephora uruchomiły program mobilnych gabinetów kosmetycznych po pandemii, kiedy to okazało się, że klienci oczekują spersonalizowanych konsultacji w odrębnej, zamkniętej i bezpiecznej przestrzeni, a jednocześnie chwili ucieczki od otaczającego świata. Mobilne strefy zabiegowe zostały zorganizowane przez marki Dior, Hair Rituel by Sisley oraz Lancome. Podróżują po perfumeriach Sephora w różnych miastach.

Akcja spotkała się z zainteresowaniem klientów, gdyż jest odpowiedzią na rosnący trend korzystania z zaawansowanych porad w zakresie pielęgnacji.

– Osoby biorące udział w konsultacjach cenią sobie spotkania w mini Spa, które są ucztą dla zmysłów, chwilą relaksu i skupienia na swoich potrzebach. Podczas wizyty eksperci naszych partnerskich marek koncentrują się na diagnozie skóry i pogłębieniu potrzeb odwiedzającej nas osoby. W spersonalizowany sposób doradzają i dobierają zabieg oraz program pielęgnacyjny w oparciu o oferowane produkty kosmetyczne – mówi Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor marketingu Sephora w Polsce i Czechach.

Dodaje, że wszystkie zabiegi są bezpłatne, a każdy klient otrzymuje przy okazji wizyty rabat, prezent do zakupów oraz próbki kosmetyków do przetestowania w zaciszu domowym. Każdy zabieg kończy się konsultacją makijażową i wykonaniem minimakijażu.

– Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu z wybraną marką, zachęcam do kontaktu z konsultantami w swojej ulubionej perfumerii. Aktualne trasy mobilnych stref można również śledzić na www.sephora.pl – podpowiada Małgorzata Dzięcielewska.

Lista marek oferujących tego typu unikalne spotkania klientom Sephora stale się zmienia. Aktualnie są to m.in. marki: Dior, Sisley, Lancome.

Spotkanie z ekspertem marki Dior

Zabiegi w mobilnej strefie zabiegowej marki Dior realizowane są w oparciu o linie: Dior Capture Totale lub Dior Prestige. Usługa jest wzbogacona badaniem przy użyciu spersonalizowanego urządzenia Dior Skincare Analyzer, które diagnozuje i pomaga dopasować pielęgnację do potrzeb skóry klienta.

Każdej konsultacji przyświeca idea Cross Body Beauty. Skupia się ona nie tylko na pielęgnacji twarzy, ale i innych części ciała, mających wpływ na piękny wygląd skóry. Dlatego zabiegowi towarzyszy również masaż dłoni oraz coaching postawy.



Hair Rituel by Sisley

Konsultacja z ekspertem marki Sisley zawiera w sobie zabieg wykonywany w oparciu o linię produktów Hair Rituel by Sisley. Na początek za pomocą narzędzia Hair Analyzer dokonuje się analizy włosów i skóry głowy. W kolejnym etapie ekspert dobiera indywidualny rytuał pielęgnacyjny i wykonuje relaksacyjny masaż głowy.



Uzupełnieniem spotkania jest konsultacja w zakresie pielęgnacji twarzy zwieńczona wykonaniem specjalistycznego masażu okolicy oka z wykorzystaniem kamieni awenturynowych i odpowiednio dobranych kosmetyków do pielęgnacji twarzy.


Spotkanie z ekspertem Lancome

Zabiegi są wykonywane w oparciu o linie: Genefique, Renergie oraz Absolute. W oparciu o potrzeby skóry klienta ekspert proponuje jeden z trzech zabiegów dopasowany do potrzeb skóry twarzy (wygładzająca korekta, modelujący lifting, regeneracja i odżywienie) oraz dobiera spersonalizowane produkty pielęgnacyjne.

Diagnoza wykonywana jest przy użyciu urządzenia do badania skóry Youth Finder, które bada aż sześć czynników parametrów skóry takich jak: poziom nawilżenia, zmarszczki, rozszerzone pory, jędrność skóry, przebarwienia oraz zaczerwienienia. Po zakończeniu konsultacji oraz zabiegu, ekspert dobiera idealny odcień podkładu Teint Idole Ultra Wear za pomocą innowacyjnego urządzenia Shade Finder.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
04.02.2025 13:32
Notino podsumowało wyniki za ostatni kwartał 2024
Jeśli chodzi o bestsellery sprzedaży Notino w 2024 roku, to na top trafiły: zestaw podróżny Sol de Janeiro – Brazilian Bum Bum Jet Set Travel Kit, oraz perfumy Lancôme La Vie Est BelleM.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl

Ostatnie trzy miesiące 2024 roku okazały się dla Notino sukcesem – zaowocowały ponad 10 milionami zamówień. Sprzedaż napędzały w tym czasie promocje związane z Black Friday oraz okresem świąt Bożego Narodzenia.

W czwartym kwartale ponad 7 milionów klientów zaufało nam, że dostarczymy ich ulubione produkty, co zaowocowało niesamowitymi 10,5 milionami zamówień i prawie 36 milionami wysłanych produktów. Z tego 53 proc. stanowiły  perfumy – poinformował Bartosz Kliś, chief commercial officer w Notino.

Jak podkreślił, ostatni kwartał był najbardziej intensywnym sprzedażowo okresem minionego roku dla firmy. 

Black Friday i Boże Narodzenie to zawsze okresy wzmożonej presji, ale patrząc wstecz na wyniki jest jasne: nie tylko daliśmy radę, ale też osiągnęliśmy sukces! – podsumował Bartosz Kliś we wpisie na LinkedIn. 

image
Notino

Wyniki z ostatniego kwartału sprawiły, że Notino może pochwalić się imponującym wzrostem aż o 22 proc. rok do roku. Dla siedmiu spośród rynków, na których obecne jest Notino, wzrost ten przekroczył 30 proc. rok do roku. 

Najlepsze wyniki Notino osiągnęło w Polsce, Czechach i we Włoszech. Natomiast rynki w Finlandii, Irlandii i Szwajcarii mogą pochwalić się najwyższymi wzrostami.

Jeśli chodzi o bestsellery sprzedaży 2024 roku, to na top trafiły: zestaw podróżny Sol de Janeiro – Brazilian Bum Bum Jet Set Travel Kit, a także popularne od kilku lat perfumy Lancôme La Vie Est Belle

To pokazuje, że nasi klienci cenią zarówno znane produkty, jak i znajdują nowych ulubieńców – skomentował Bartosz Kliś. 

Jak podkreślił, ten sukces firmy nie byłby możliwy bez zaangażowania zespołu Notino – od pracowników logistyki po obsługę klienta i sprzedawców. – Osiągnięte wyniki są dowodem zaufania i lojalności naszych klientów oraz ciężkiej pracy wszystkich pracowników. Przed nami jeszcze lepszy rok 2025! Dziękujemy wszystkim i kontynuujmy zaskakiwanie siebie oraz rynku w nadchodzącym roku – podsumował Bartosz Kliś.

Czytaj też: Bartosz Kliś, Notino: Dla nas nie ma granicy między online a offline

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
29.01.2025 13:39
Wysokie przychody Sephory i świetna sprzedaż perfum poprawiają globalne wyniki LVMH
W 2024 roku po raz kolejny z rzędu Sephora może pochwalić się dwucyfrowym wzrostem przychodów i zyskówM.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl

LVMH, posiadający w swoim portfolio luksusowych marek m.in. sieć perfumerii Sephora, zanotował w 2024 roku przychody w wysokości 84,7 mld euro. To wynik wyższy od zakładanego (84,28 mld euro) i jest efektem bardzo dobrego popytu w Europie i USA.

Pomimo trudnych warunków ekonomicznych i geopolitycznych, LVMH odnotował za ubiegły rok organiczny wzrost (o 1 proc.), głównie dzięki popytowi na rynkach europejskim i w Stanach Zjednoczonych.

W roku 2024 zysk LVMH wyniósł 19,6 mld euro, co odpowiada marży operacyjnej na poziomie 23,1 proc. Ten wynik znacząco przekroczył poziomy, osiągane przed pandemią Covid-19. W ciągu roku negatywny wpływ na wyniki miały jednak wahania kursów walut – szczególnie w kategoriach mody i wyrobów skórzanych, wina oraz napojów alkoholowych. Całkowity zysk netto grupy wyniósł 12,6 mld euro.

Jeśli chodzi o kategorię perfum i kosmetyków, firma odnotowała znaczący wzrost dzięki sprzedaży perfum i strategii selektywnej dystrybucji. W roku 2024 przychody w tej kategorii wzrosły o 4 proc.

Wyjątkowo dobre wyniki osiągnęła po raz kolejny z rzędu Sephora, która może pochwalić się dwucyfrowym wzrostem przychodów i zysków.

W 2024 roku, mimo niepewnych warunków, LVMH wykazało się dużą odpornością. Ta zdolność do przetrwania burzy w bardzo niespokojnych czasach, już wielokrotnie mająca miejsce w historii naszej Grupy, jest kolejnym dowodem na siłę i trafność naszej strategii – skomentował Bernard Arnault, prezes i dyrektor generalny LVMH.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. luty 2025 09:22