StoryEditor
Perfumerie
20.04.2023 00:00

Mobilne gabinety kosmetyczne w Sephorze obsłużyły już setki klientów

Gabinety kosmetyczne w Sephorze mieszczą się w wydzielonych, zamkniętych przestrzeniach / fot. materiały prasowe
W perfumeriach Sephora od blisko 2 lat można brać udział w spotkaniach z ekspertami luksusowych marek kosmetycznych. Indywidualne konsultacje, z których skorzystały już setki osób, organizowane są w mobilnych gabinetach, które podróżują po Polsce. Partnerami aktualnej akcji są Dior, Hair Rituel By Sisley oraz Lancome.

Perfumerie Sephora uruchomiły program mobilnych gabinetów kosmetycznych po pandemii, kiedy to okazało się, że klienci oczekują spersonalizowanych konsultacji w odrębnej, zamkniętej i bezpiecznej przestrzeni, a jednocześnie chwili ucieczki od otaczającego świata. Mobilne strefy zabiegowe zostały zorganizowane przez marki Dior, Hair Rituel by Sisley oraz Lancome. Podróżują po perfumeriach Sephora w różnych miastach.

Akcja spotkała się z zainteresowaniem klientów, gdyż jest odpowiedzią na rosnący trend korzystania z zaawansowanych porad w zakresie pielęgnacji.

– Osoby biorące udział w konsultacjach cenią sobie spotkania w mini Spa, które są ucztą dla zmysłów, chwilą relaksu i skupienia na swoich potrzebach. Podczas wizyty eksperci naszych partnerskich marek koncentrują się na diagnozie skóry i pogłębieniu potrzeb odwiedzającej nas osoby. W spersonalizowany sposób doradzają i dobierają zabieg oraz program pielęgnacyjny w oparciu o oferowane produkty kosmetyczne – mówi Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor marketingu Sephora w Polsce i Czechach.

Dodaje, że wszystkie zabiegi są bezpłatne, a każdy klient otrzymuje przy okazji wizyty rabat, prezent do zakupów oraz próbki kosmetyków do przetestowania w zaciszu domowym. Każdy zabieg kończy się konsultacją makijażową i wykonaniem minimakijażu.

– Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu z wybraną marką, zachęcam do kontaktu z konsultantami w swojej ulubionej perfumerii. Aktualne trasy mobilnych stref można również śledzić na www.sephora.pl – podpowiada Małgorzata Dzięcielewska.

Lista marek oferujących tego typu unikalne spotkania klientom Sephora stale się zmienia. Aktualnie są to m.in. marki: Dior, Sisley, Lancome.

Spotkanie z ekspertem marki Dior

Zabiegi w mobilnej strefie zabiegowej marki Dior realizowane są w oparciu o linie: Dior Capture Totale lub Dior Prestige. Usługa jest wzbogacona badaniem przy użyciu spersonalizowanego urządzenia Dior Skincare Analyzer, które diagnozuje i pomaga dopasować pielęgnację do potrzeb skóry klienta.

Każdej konsultacji przyświeca idea Cross Body Beauty. Skupia się ona nie tylko na pielęgnacji twarzy, ale i innych części ciała, mających wpływ na piękny wygląd skóry. Dlatego zabiegowi towarzyszy również masaż dłoni oraz coaching postawy.



Hair Rituel by Sisley

Konsultacja z ekspertem marki Sisley zawiera w sobie zabieg wykonywany w oparciu o linię produktów Hair Rituel by Sisley. Na początek za pomocą narzędzia Hair Analyzer dokonuje się analizy włosów i skóry głowy. W kolejnym etapie ekspert dobiera indywidualny rytuał pielęgnacyjny i wykonuje relaksacyjny masaż głowy.



Uzupełnieniem spotkania jest konsultacja w zakresie pielęgnacji twarzy zwieńczona wykonaniem specjalistycznego masażu okolicy oka z wykorzystaniem kamieni awenturynowych i odpowiednio dobranych kosmetyków do pielęgnacji twarzy.


Spotkanie z ekspertem Lancome

Zabiegi są wykonywane w oparciu o linie: Genefique, Renergie oraz Absolute. W oparciu o potrzeby skóry klienta ekspert proponuje jeden z trzech zabiegów dopasowany do potrzeb skóry twarzy (wygładzająca korekta, modelujący lifting, regeneracja i odżywienie) oraz dobiera spersonalizowane produkty pielęgnacyjne.

Diagnoza wykonywana jest przy użyciu urządzenia do badania skóry Youth Finder, które bada aż sześć czynników parametrów skóry takich jak: poziom nawilżenia, zmarszczki, rozszerzone pory, jędrność skóry, przebarwienia oraz zaczerwienienia. Po zakończeniu konsultacji oraz zabiegu, ekspert dobiera idealny odcień podkładu Teint Idole Ultra Wear za pomocą innowacyjnego urządzenia Shade Finder.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.11.2024 09:49
Douglas wprowadza markę Kiehl’s do perfumerii w Polsce
Kiehl‘s to amerykańska marka kosmetyczna z segmentu premium. Swoje produkty sprzedaje w firmowych sklepach. Od listopada 2024 będzie także dostępna w sieci Douglasfot. Shutterstock

Douglas wprowadził markę Kiehl’s na półki swoich perfumerii w Polsce. Czasowo marka będzie dostępna w całej sieci, później w wybranych perfumeriach.

Kiehl’s, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetyków do pielęgnacji skóry, od 12 listopada 2024 roku będzie dostępna we wszystkich perfumeriach Douglas na terenie Polski. Klienci będą mogli dzięki temu poznać i przetestować bestsellerowe produkty Kiehl’s, w tym kultowy  Ultra Facial Cream.

We wszystkich perfumeriach Douglas marka będzie dostępna do końca grudnia br. Później wybrane salony będą na stałe oferować produkty marki przez cały rok. Obecnie trwa promocja marki, przy zakupach produktów Kiehl’s za min. 199 zł, klienci otrzymają limitowaną torbę lub kosmetyczkę (do wyczerpania zapasów).

Doulas to detalista z segmentu premium. W Polsce Douglas jest obecny od 23 lat. Prowadzi sprzedaż stacjonarną i online. W kwietniu br. sieć otworzyła swoją 150 perfumerię i modernizuje sklepy w najlepszych lokalizacjach. Doulas rozwija także segment usług beauty. Na świecie Douglas prowadzi swój model sprzedaży w oparciu o około 1850 perfumerii oraz sklepy online.

Czytaj także: Douglas integruje online ze stacjonarnymi drogeriami

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
31.10.2024 08:30
Douglas przebudował perfumerię w centrum handlowym Nowe Bielawy
Douglas w centrum handlowym Nowe Bielawy w Toruniufot. materiały prasowe

Douglas kontynuuje modernizację swoich perfumerii. W nowym standardzie, po przebudowie została otwarta perfumeria w toruńskim centrum handlowym Nowe Bielawy.

Zakończyła się przebudowa perfumerii sieci Douglas w centrum handlowym Nowe Bielany i klienci mogą już robić zakupy w nowocześniejszej przestrzeni – poinformowała firma Greenman Poland, do której należy obiekt.

– Douglas to dla Nowych Bielaw kluczowy najemca. Marka ta, będąca liderem w swojej branży, od lat pozostaje jednym z fundamentów naszej zróżnicowanej oferty zdrowia i urody. Wielu klientów z lokalnego rynku odwiedza nasz obiekt właśnie z uwagi na dostęp do oferty sieci – mówi Karolina Nitowska, leasing director w Greenman Poland.

– Cieszy nas rozwój brandu oraz idące za nim inwestycje w naszym obiekcie. Douglas w nowej odsłonie to bowiem nie tylko nowoczesna i jeszcze bardziej komfortowa przestrzeń, oferująca unikalne doświadczenia zakupowe oraz szeroki asortyment, ale także kolejne już miejsce na mapie Nowych Bielaw, które wprowadza atrakcyjne dla klientów rozwiązania omnikanałowe, ułatwiające łączenie zakupów online i offline – dodaje.

Czytaj także: Douglas integruje online ze stacjonarnymi drogeriami. Zmieni się wygląd stron, interfejs aplikacji i e-sklepu

Prace modernizacyjne obejmowały przede wszystkim zmianę aranżacji całego sklepu oraz rewitalizację oświetlenia zgodnie z przyjętymi regulacjami ESG. Perfumeria w Nowych Bielawach to koncepcja, z którą Douglas rozwija się z w miastach o średniej liczbie mieszkańców. Cały lokal podzielony jest na dedykowane strefy, co ułatwia poruszanie się po ofercie i zakupy. Klienci mają do dyspozycji najważniejsze marki z obszaru premium beauty, ale również te, które odzwierciedlają najnowsze trendy z social mediów. W zakupach wspierają ich doświadczeni konsultanci. Zakupy zrobione w internecie można odebrać   perfumerii poprzez usługę click&collect. Klienci mogą korzystać z pomocy doradców kosmetycznych w sklepie do zakupów online, korzystając z najszerszego portfolio marek dostępnego na douglas.pl.

– Duże zmiany, jakie zaszły w Douglas są ważną częścią naszej strategii dedykowanej tenant-mixowi w Nowych Bielawach. Za jej sprawą rośnie liczba najemców, którzy decydują się na m.in. remonty, wprowadzenie nowego konceptu czy rozwiązań omnikanałowych. Niedawno podobny krok wykonał Rossmann, a przymierza się do niego CCC. Jednocześnie w ofercie pojawiają się nowe marki lifestylowe, typowe dla dużych galerii handlowych, czego przykładem są debiuty marek: Empik, Apart czy Smyk. 2025 rok przyniesie kolejne zmiany i nowości – mówi Karolina Nitowska.

Centrum Nowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt wraz z dwoma parkami handlowymi ma powierzchnię ponad 30 tys. mkw. powierzchni i liczy sobie ponad 80 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, Smyk, Empik, home&you, Carry, Rossmann, Pepco i CCC. Zrealizowana w 2022 roku i 2023 roku rozbudowa obiektu, zaowocowała powstaniem 2 nowoczesnych parków handlowych. W ich ofercie dostępne są sklepy: Neonet, Komfort, Tedi, Sinsay, Action i Maxi Zoo.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. listopad 2024 02:08