Kohl's poinformował kilka dni temu, że otworzy perfumerie Sephora we wszystkich swoich 1165 sklepach, mając na celu wzrost segmentu kosmetycznego i zdobycie nowych, młodszych klientów. .
Do końca roku Sephora pojawi się w 600 lokalizacjach Kohla. W 2023 roku planowane jest otwarcie 250 kolejnych.
Sephora w Kohl’s to sklepy typu shop-in-shop o powierzchni 2500 mkw. z asortymentem, który można kupić w pełnym sklepie Sephora. Kohl's przewiduje, że do 2025 r. partnerstwo przyniesie 2 miliardy dolarów rocznej sprzedaży.
Sieć Kohl's ogłosiła partnerstwo z Sephorą w grudniu 2020 r. W tym czasie Sephora, chciała wrócić na obszary podmiejskie, które zdobyła w poprzednim porozumieniu z J.C. Penney. Dla Kohl’s partnerstwo było sposobem na wprowadzenie większej liczby konsumentów do swojej sieci, zwłaszcza nowych i młodszych.
Jak podaje The New York Times, cytując Michelle Gass, dyrektor generalną sieci Kohl’s, ponad połowa wydatków kapitałowych Kohl’s w tym roku jest przeznaczona na budowę lokalizacji Sephora i przebudowę sklepów, w których się znajdują.
Logo Sephory znajduje się obok Kohla na zewnątrz budynków, a sklep w sklepie znajduje się zwykle z przodu sklepu. Kohl’s współpracuje z Amazonem, który umożliwia klientom zwrot produktów Amazon w lokalizacjach Kohla i teraz będzie teraz reklamować Sephorę w tych punktach zwrotów.
Gass powiedziała dla The New York Times, że pierwsze 200 sklepów Kohla, które otworzyły perfumerie Sephora, odnotowuje jednocyfrowy wzrost sprzedaży w stosunku do lokalizacji, które nie mają Sephory.
Czytaj jak to się zaczęło: Sephora rozpoczęła współpracę z Kohl’s otwierając pierwsze punkty typu shop-in-shop