StoryEditor
Perfumerie
15.03.2024 08:00

Jann, twórcy internetowi i pracownicy Sephora w kampanii mówiącej o sile społeczności i samooakceptacji. Razem tworzymy piękno

W lokalnej odsłonie globalnej kampanii Sephory prowadzonej pod hasłem We belong to someting beautiful biorą udział współpracujący z marką twórcy oraz pracownicy Sephora Polska. Na zdjeciu od lewej: Mateusz - doradca klientów Sephora; Grażyna - managerka kategorii makeup; artysta muzuk Jann; Vanessa, Selena i Sylwia oraz Ilona i Milena / Sephora
Jann – artysta muzyk młodego pokolenia, osobowości ze świata beauty social mediów, a także pracownicy Sephora Polska, biorą udział w lokalnej odsłonie globalnej kampanii marki We belong to someting beautiful, która podkreśla, że każdy powinien czuć się sobą i może wyrażać siebie na swój sposób.

5 marca Sephora zaprezentowała jednocześnie w prawie 35 rynkach na całym świecie, jedną spójną kampanią pod wspólnym hasłem: „We belong to something beautiful” (Razem tworzymy piękno), w której podkreśliła swoją rolę jako miejsca oferującego przestrzeń do swobodnego odkrywania, testowania i wyrażania siebie – wolnego od osądzania, wzmacniającego pewność siebie i samoakceptację.

12 marca w social mediach Sephora ruszyła lokalna adaptacja globalnej kampanii marki. Zobaczmy w niej polskich twórców współpracujących z marką, ale też pracowników Sephora. Wszystkie opowiedziane przez bohaterów historie mówią o sile społeczności, samoakceptacji i oddają przesłanie kampanii.

Do współpracy marka zaprosiła osobowości ze świata beauty social mediów, z którymi lokalnie od lat współpracuje: Ilonę i Milenę znane jako @blessthemesspl, Vanessę @beautyvtricks, Selenę @selena.wil i Sylwię @makeupafterforty. W kampanii zobaczymy już wkrótce również artystę muzyka, niezwykle cenionego przez społeczność Sephora – Janna @jann_music_.

Swoimi historiami podzieli się również wybrani pracownicy Sephora – Grażyna, managerka kategorii makeup oraz pracujący na co dzień w łódzkiej perfumerii Sephora jako doradca klientów – Mateusz, który w video wystąpił wraz ze wspierającą go Mamą.

 To, jak postrzegane jest piękno dziś, znacznie różni się od tego, jak było one postrzegane jeszcze dekadę temu. Wiele badań pokazuje nam, że wizja piękna prezentowana w masowych mediach jest zbyt sztywna i nierealna. Można by również wnioskować, że związana z tym presja społeczna może nie sprzyjać naszemu zdrowiu psychicznemu. Sephora jako wizerunkowy lider kategorii retail beauty, marka która niejednokrotnie przełamywała bariery tejże kategorii, chce inicjować i uczestniczyć w zmianie tego podejścia. Akceptacja różnorodności dla młodszego pokolenia Alfa czy generacji Z jest kluczowa. Poszukując swojej tożsamości, chcą być inspirowani, jednocześnie śmiało wyrażając siebie. Chcemy tworzyć przestrzeń do takiego eksperymentowania, miejsca bez oceniania, w którym każdy czuje się dobrze – mówi Małgorzata Dzięcielewska, dyrektorka marketingu Sephora w Polsce i Czechach.

– Każda z opowiedzianych przez bohaterów naszej kampanii historii jest inna. Wszystkie one choć różnorodne – tak, jak cała nasza społeczność - spaja przesłanie, że to w nas samych i we wzajemnym wspieraniu się jest siła i że to my Razem tworzymy piękno. Mam nadzieję, że każdy kto zobaczy naszą kampanię weźmie z tych historii coś dla siebie, a być może podzieli się nimi z kimś, komu mogą pomóc w odkryciu najlepszej wersji siebie, bez spełniania oczekiwań i standardów innych, w samoakceptacji – dodaje Małgorzata Dzięcielewska.

Dla swoich obserwatorów na TiKTok Sephora przygotowała konkurs – niespodziankę, dzięki której mogą dołączyć do grona bohaterów i opowiedzieć swoją historię całej społeczności Sephora. Do wygrania są profesjonalna sesja zdjęciowa dla dwóch osób, torba pełna produktowych bestsellerów i nowości z perfumerii Sephora, karta podarunkowa i warsztat makijażu. Zasady i zadanie konkursowe znajdują się na profilu TikTok marki.

Lokalna video kampania prowadzona na profilach Facebook, Instagram oraz TikTok Sephora Polska, potrwa do końca kwietnia. Jej przygotowanie strategiczne wspierała agencja Liquid Thread, za produkcję odpowiadała agencja Bulletproff.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
21.06.2024 12:04
Douglas otwiera kolejne perfumerie i modernizuje już istniejące
Douglas ma ponad 150 perfumerii w Polscefot. Katarzyna Bochner/wiadomoscikosmetyczne.pl
Sieć perfumerii Douglas otworzyła swoją pierwszą perfumerię w Grójcu, w centrum handlowym Dekada. Na 200 mkw. oferuje kosmetyki marek premium oraz usługi, zabiegi i konsultacje. W planach sieci jest uruchamianie kolejnych perfumerii i modernizacja już działających obiektów.

Sieć perfumerii Douglas powiększyła się o kolejną placówkę. 200-metrowa perfumeria została otwarta w Grójcu, w centrum handlowym Dekada przy ul. Armii Krajowej 50. Oferuje asortyment kilkunastu tysięcy marek beauty.

Asortyment został dopasowany do oczekiwań lokalnego rynku. Klienci z Grójca mogą teraz zakupić produkty marek takich, jak: Estée Lauder, Yves Saint Laurent, Sensai, Dr. Susanne von Schmiedeberg czy Sol de Janeiro. 

– Douglas w Galerii Dekada w Grójcu to nasza kolejna perfumeria stacjonarna na mapie Polski. Chcemy, by wizyta w Douglas była absolutnie wyjątkowym doświadczeniem. Zadbaliśmy o każdy detal – zarówno w aranżacji przestrzeni, jak i doboru oferty dostosowanej do potrzeb miejscowych klientów. Asortyment jest bardzo różnorodny. Na półkach nasi klienci znajdą kosmetyki marek premium oraz obecnie bardzo popularne i pożądane, naturalne, organiczne produkty. Oferta została także dostosowana do różnych możliwości portfela zakupowego – mówi Magdalena Przybysz, dyrektor ds. ekspansji CEE w Douglas Polska.

Perfumeria oferuje również szereg dodatkowych usług, m.in. indywidualne porady w doborze odpowiednich produktów w zakresie pielęgnacji, makijażu oraz zapachów. Na miejscu będzie można skorzystać z bezpłatnych, zaawansowanych konsultacji stanu skóry przy użyciu profesjonalnych urządzeń diagnostycznych lub wykonać bezpłatny 5 min. makijaż.

Usługi można rezerwować za pomocą aplikacji booksy. Czytaj więcej: Douglas wszedł na Booksy

W kwietniu br. sieć Douglas otworzyła 150 perfumerię w Polsce. Obecnie w planach jest otwieranie nowych placówek w mniejszych miejscowościach, natomiast perfumerie w większych miastach będą modernizowane.  

Sieć inwestuje także w gabinety SPA w swoich perfumeriach. Ma już 37 takich miejsc oraz 10 mobilnych kabin, w których wykonywane są zabiegi kosmetyczne.

Czytaj więcej: Douglas ma już blisko 40 gabinetów SPA w swoich perfumeriach

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
20.06.2024 08:06
Super-Pharm otwiera kolejne sklepy w formacie Skin & Beauty
Sklep Skin&Beauty by Super-Pharm w warszawskiej Elektrowni Powiśle
Sklep Skin&Beauty by Super-Pharm w warszawskiej Elektrowni Powiśle / fot. K.Bochner/wiadomoscikosmetyczne.pl
Sklep Skin&Beauty by Super-Pharm w warszawskiej Elektrowni Powiśle
Sklep Skin&Beauty by Super-Pharm w warszawskiej Elektrowni Powiśle / K.Bochner/wiadomoscikosmetyczne.pl
Sklep Skin&Beauty by Super-Pharm w warszawskiej Elektrowni Powiśle
Event z okazji otwarcia sklepu Skin&Beauty by Super-Pharm w warszawskiej Elektrowni Powiśle, strefy marek i konsultacji / K.Bochner/wiadomoscikosmetyczne.pl
Sklep Skin&Beauty by Super-Pharm w warszawskiej Elektrowni Powiśle
Sklep Skin&Beauty by Super-Pharm w warszawskiej Elektrowni Powiśle / K.Bochner/wiadomoscikosmetyczne.pl
Sklep Skin&Beauty by Super-Pharm w warszawskiej Elektrowni Powiśle
Sklep Skin&Beauty by Super-Pharm w warszawskiej Elektrowni Powiśle
Sklep Skin&Beauty by Super-Pharm w warszawskiej Elektrowni Powiśle
Sklep Skin&Beauty by Super-Pharm w warszawskiej Elektrowni Powiśle
Gallery
Skin & Beauty by Super-Pharm to nowy koncept sklepów w formacie premium, które działają dopiero w dwóch miejscach w Polsce – oba w Warszawie. Wiemy już, gdzie powstanie kolejny. Dla Super-Pharm Poland uruchomienie Skin & Beauty jest decyzją strategiczną – inwestycja ma pomóc firmie w podwojeniu jej przychodów.

Skin & Beauty to nowa koncepcja sklepów wdrożonych przez zespół Super-Pharm na polski rynek. Od znanych wszystkim formatów Super-Pharm różnią się one niemal wszystkim. Nie są połączone z apteką, bo w tej formule ze względu na prawo apteczne sieć nie mogła się już dynamicznie rozwijać. W Skin & Beauty pojawiły się natomiast salony fryzjerskie. To dało z kolei możliwość wprowadzenia do sprzedaży marek typowo profesjonalnych używanych przez fryzjerów. Do partnerów sieci dołączyły także selektywne marki kosmetyczne, a sam projekt sklepu jest wyjątkowy – nie sposób znaleźć podobną realizację na polskim rynku.

Prezes Super-Pharm Poland, Monika Kolaszyńska, mówiła w wywiadzie dla wiadomościkosmetyczne.pl

Czytaj więcej: Monika Kolaszyńska, Super-Pharm: Nie chcemy być zwykłym detalistą, handel produktami to dziś za mało

a powtórzyła na spotkaniu dla partnerów współpracujących z marką i dla dziennikarzy, że postawiła sobie za cel, aby w przeciągu 5 lat zwiększyć obroty firmy dwukrotnie. Przy dotychczas działającym portfolio sklepów byłoby to niemożliwe. E-commerce, choć rosnący w zawrotnym tempie, również nie dawał firmie szansy na taki rozwój.

–  Wymyśliliśmy więc dwa kierunki. Jeden to wyjście z naszym e-commerce za granicę i myślę, że tam są nieskończone możliwości. Krajów mamy wiele w Europie, zaczęliśmy od Włoch, we wrześniu uruchomimy kolejny rynek – zapowiedziała prezes Kolaszyńska.

–  Drugi kierunek to nowy koncept sklepów, którego wprowadzenie nie było łatwe, bo Super-Pharm i jego DNA to trzy biznesy w jednym: apteka, drogeria i perfumeria, a także – w niektórych salonach – optyk. Przez wiele lat właściciel i rada nadzorcza firmy nie akceptowali pomysłu, by mógł powstać nowy koncept sklepów, nowy brand czy Super-Pharm bez apteki – opowiadała.   

Ostatecznie jednak po wielu dyskusjach, udało się nieprzekonanych przekonać i polski zespół uzyskał zgodę na wprowadzenie na rynek swojej innowacyjnej koncepcji.

–  Dermokosmetyki – w tym jesteśmy najlepsi i wiedzieliśmy, że nowy koncept musi być zbudowany wokół tego asortymentu, a także eksperckości i opieki nad skórą. Najpierw więc zbudowaliśmy wszystkie kategorie z tym związane. Kolejny punkt docelowy to była kategoria produktów do włosów, która rosła po covidzie bardzo dynamicznie i w naszej ocenie będzie nadal rosła na poziomie dwucyfrowym. By móc wprowadzić do sprzedaży profesjonalne marki kosmetyczne otworzyliśmy w Skin & Beauty usługi fryzjerskie. Kolejnym marzeniem było wejście w brandy selektywne i wiedzieliśmy, że aby partnerzy nam zaufali, nasz koncept musi być wyjątkowy, unikatowy.  Zaprosiliśmy do współpracy znakomitych architektów, aby stworzyli coś innego, coś, czego nie ma na rynku.  I to się udało. Skin & Beauty nie przypomina obrazu dzisiejszego retailu – mówi prezes sieci.

To prawda. Jak wygląda Skin & Beauty by Super-Pharm trzeba przekonać się na własne oczy – jest przytulny a zarazem na wskroś nowoczesny.  Wciąga nas do środka zapraszając do kolejnych światów – pielęgnacji, makijażu, perfumerii i prowadzi do miejsc, w których odbywają są indywidualne konsultacje  i zabiegi.  

– Poczuj urodę życia – to jest hasło, które przypisaliśmy do tego sklepu. O beauty można mówić w sposób piękny albo próżny. Nam nie chodzi o próżność, a o to, jak chcemy żyć. W naszej misji mówimy o tym, że chcemy czynić życie naszych klientów, pacjentów zdrowszym i piękniejszym.  Piękniejszym przez to, że czują się u nas dobrze, są zaopiekowani, otrzymują profesjonalną poradę, świetne produkty i są na bieżąco ze wszystkimi trendami – podkreśliła Monika Kolaszyńska.

Zgodnie z zapowiedziami zarządu Super-Pharm Poland będą otwierane kolejne sklepy Skin & Beauty. W ciągu trzech, czterech lat ma ich powstać 25-30.

– Kolejny otworzymy już pod koniec sierpnia w Poznaniu, w Starym Browarze – powiedziała nam prezes Monika Kolaszyńska.

Lokalizacje następnych placówek są uzależnione od dostępności odpowiednich powierzchni handlowych.

Z okazji otwarcia nowego sklepu w warszawskiej Elektrowni Powiśle – klimatycznym centrum handlowym zbudowanym w miejscu dawnej fabryki – został zorganizowany event dla partnerów handlowych, dziennikarzy i twórców internetowych, a w drugiej części i kolejnego dnia dostępny dla wszystkich klientów. Selektywne i dermokosmetyczne marki zaprezentowały swoje produkty i nowości. Część marek selektywnych po raz pierwszy współpracuje z Super-Pharm przy takim projekcie. Można było również skorzystać z profesjonalnych konsultacji dotyczących stanu skóry, włosów, otrzymać „receptę” na indywidualną rutynę pielęgnacyjną.  W strefie skincare doradzają eksperci marek La Roche-Posay, Avène, Cetaphil oraz Nuxe. W strefie hair – Dyson, Kérastase i L’Oréal Professionnel. W strefie Selective można poznać ekskluzywne kosmetyki i skonsultować się z ekspertami Lancôme, Caudalie oraz Clinique.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 02:57