StoryEditor
Perfumerie
07.10.2020 00:00

[DROGERIA ROKU 2020 KANDYDAT] SUPER-PHARM, WARSZAWA, BLUE CITY

Super-Pharm w warszawskiej galerii Blue City jest sztandarowym przykładem koncepcji 4w1 tej sieci. Opiera się na połączeniu w jednym miejscu czterech działów: drogerii, apteki, perfumerii i optyka.

Super-Pharm,  CH Blue City, al. Jerozolimskie 179, Warszawa. Kategoria: NAJLEPSZA ZAGRANICZNA SIEĆ DROGERYJNA

Bardzo szerokie, otwarte na hol centrum handlowego Blue City wejście, zapewnia łatwy dostęp do drogerii Super-Pharm i swobodny przepływ klientów. W drogerii został zastosowany klarowny i jasny podział na wiodące działy: aptekę, część dermokosmetyczną, dział ogólny, dziecięcy, kosmetyczny, perfumerię i optyka. Dzięki okazałym nawigatorom umieszczonym wysoko nad półkami, umiejscowienie poszczególnych działów jest widoczne już od wejścia, tym samym ułatwiając klientom szybkie znalezienie interesującego ich asortymentu. Duże odstępy pomiędzy poszczególnymi meblami pozwalają na łatwe przemieszczanie się klientów bez generowania tłoku przy półkach. Nowoczesne, eleganckie wyspy stanowią idealną ekspozycję dla bogatej oferty produktów do makijażu.

Ulubione marki, ekonomiczne alternatywy i modne nowości

Bogaty asortyment Super-Pharm został dobrany tak, aby zaspokoić potrzeby jak największej liczby klientów.

Dbamy o to, aby nasz asortyment był zróżnicowany i bogaty, dlatego w ofercie drogerii znalazł się możliwie największy wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała, kosmetyki do makijażu, produkty dla dzieci i niemowląt oraz chemia gospodarcza – mówi Adam Byliniak, kierownika drogerii Super-Pharm w Blue City. 

Są tu ulubione marki Polek i Polaków oraz bogaty wybór nowości rynku kosmetycznego. Drogeria oferuje również własną markę Life, na którą składają się wysokiej jakości produkty w konkurencyjnych cenach. Wśród marek makijażowych ma też jedną na wyłączność – Milucca.

Podążając za trendami i wymaganiami klientów, drogeria uzupełniła swoją ofertę bogatym wyborem marek bio, vegan oraz kosmetyków koreańskich. W ich doborze klienci mogą liczyć na fachową pomoc wyszkolonych konsultantów. – Są to osoby wysoce kompetentne, o dużej wiedzy na temat dostępnych w drogerii produktów, które chętnie służą pomocą i ekspercką poradą w zakresie pielęgnacji czy makijażu – zapewnia kierownictwo drogerii w Blue City.  

Super-Pharm oprócz zakupów stacjonarnych oferuje też szybkie i wygodne zakupy online. Zapewnia je prosta i intuicyjna nawigacja e-sklepu, bogate opisy produktów i nieskomplikowany mechanizm zakupowy. Dodatkowym udogodnieniem dla e-klientów jest darmowa dostawa do wybranej drogerii stacjonarnej.

Dni LifeStyle, Hot 5 i Maxi okazje, czyli zawsze może być taniej

Aby dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, Super-Pharm reklamuje się w szerokozasięgowych mediach – radiu, telewizji oraz prasie o charakterze lifestylowym i handlowym. Dodatkowo, rozbudowana aplikacja programu lojalnościowego zapewnia cykliczną promocję oferty oraz stały kontakt z klientami.

Oferta drogerii promowana jest dodatkowo za pomocą cyklicznie wydawanych folderów promocyjnych rozsyłanych do skrzynek pocztowych w obszarze oddziaływania konkretnego sklepu. Prezentowany jest w nich wybrany asortyment przeceniony nawet do 50 proc. Dzięki nim klienci mogą zapoznać się z aktualną ofertą, jak również skorzystać z wyjątkowych okazji, takich jak „Hot 5” i „Maxi okazje”, w których wybrane produkty oferowane są w wyjątkowo atrakcyjnych cenach, dostępnych wyłącznie w okresie ważności folderu.

Klienci są też zachęcani do przystąpienia do programu lojalnościowego LifeStyle, dzięki czemu mogą liczyć na atrakcyjne promocje podczas Dni Lifestyle oraz wyższe rabaty na produkty promocyjne w ciągu całego roku. O promocjach informowani są za pomocą newslettera oraz logując się na stronie klubu LifeStyle, poprzez stronę internetową. Kartę klubowa można też dodać do oferowanej przez Super-Pharm aplikacji, co pozwala na szybkie sprawdzenie liczby zebranych punktów oraz łatwy dostęp do oferty.

Rozwój rynku i nowości wymuszają nieustanne podnoszenie kwalifikacji pracowników

Pracownicy Super Pharm mają możliwość ciągłego podnoszenia swoich kompetencji podczas różnego rodzaju szkoleń. Natomiast przed rozpoczęciem pracy, każda zatrudniona osoba przechodzi kilkuetapowe szkolenie wstępne pod opieką osób funkcyjnych i doświadczonych pracowników, zdobywając wiedzę teoretyczną i praktyczną.

Reagując na rozwój rynku i pojawiające się na nim nowości, sieć nieustannie organizuje szkolenia produktowe. Pozwalają one zdobyć nową lub rozszerzyć posiadaną już wiedzę pracownika o produktach, które trafiają na półki drogerii. Podnoszą też umiejętności skutecznej obsługi klienta i doboru odpowiedniego kosmetyku do potrzeb. Odbywa się to poprzez platformę e-learningową, dzięi czemu zdobywanie wiedzy i rozwijanie umiejętności odbywa się w dogodnym dla pracownika miejscu i czasie. W podobny sposób, dzięki platformie eTutor, pracownicy mają możliwość rozwijania kompetencji komunikacyjnych w języku angielskim.

Doceniamy zaangażowanie pracowników, wspieramy ich rozwój i umiejętności. Dbamy o dobre relacje i zawsze na bieżąco rozwiązujemy ewentualne problemy – zapewnia  Adam Byliniak. Dodaje, że mając świadomość, jak ważne jest odpowiednie zaangażowanie doradców i sprzedawców, drogeria wypracowała system motywacji. Organizuje konkursy sprzedażowe, nagradzając pracowników osiągających najlepsze efekty.

Wrażliwi na sprawy społeczne i angażujący w nie klientów

Pomoc potrzebującym i wrażliwość na sprawy społeczne to jeden z ważnych punktów pozasprzedażowej działalności Super-Pharm. Sieć wspiera lokalne domy dziecka. Zawsze pozytywnie odpowiada na prośby o pomoc lub wsparcie produktami drogeryjnymi – stara się reagować na konkretne potrzeby w konkretnych sytuacjach. Na początku pandemii drogeria w Blue City wsparła lokalną społeczność środkami higienicznymi i środkami czystości.

Wiemy, że w liczbie siła, dlatego w pomaganie angażujemy również naszych klientów. Nasi klubowicze LifeStyle mogą przekazać część punktów na cele charytatywne, wspierając jedną z trzech fundacji, z którymi blisko współpracujemy – podsumowuje Adam Kołodziejczyk, prezes Super-Pharm.

Drogerie Super-Pharm to ponad 80 kompleksowych placówek na terenie Polski. Integralną częścią każdej z nich jest apteka i perfumeria. W niektórych działa też optyk.

Drogeria oferuje szeroki wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała oraz specjalistyczne kosmetyki dla dzieci i niemowląt. To tutaj kierują swoje kroki klientki poszukujące produktów do makijażu. W ich wyborze mogą liczyć na pomoc konsultantek ds. urody. W dziale drogeryjnym znajduje się również szeroki wybór chemii gospodarczej.

W dziale Apteka można realizować zakupy pod kątem leków czy suplementów diety. Tu również klienci mogą liczyć na kompetentną obsługę i fachową poradę. Perfumy w atrakcyjnych cenach to kolejny znak rozpoznawczy Super-Pharm. Regały z bogatym ich wyborem stoją w dziale Perfumeria. Optyk oferuje wybór okularów i soczewek. Pod okiem fachowej obsługi dobierane są szkła oraz oprawki.

Konkurs Drogeria Roku 2020 zostanie rozstrzygnięty podczas Retail & FMCG Congress – Poland & CEE, który odbędzie sią w dn. 12-13 października 2020.

Jurorzy Drogerii Roku 2020 to praktycy rynku, menedżerowie z firm działających w branży kosmetycznej. Skład jury dostępny jest TUTAJ.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
29.01.2025 13:39
Wysokie przychody Sephory i świetna sprzedaż perfum poprawiają globalne wyniki LVMH
W 2024 roku po raz kolejny z rzędu Sephora może pochwalić się dwucyfrowym wzrostem przychodów i zyskówM.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl

LVMH, posiadający w swoim portfolio luksusowych marek m.in. sieć perfumerii Sephora, zanotował w 2024 roku przychody w wysokości 84,7 mld euro. To wynik wyższy od zakładanego (84,28 mld euro) i jest efektem bardzo dobrego popytu w Europie i USA.

Pomimo trudnych warunków ekonomicznych i geopolitycznych, LVMH odnotował za ubiegły rok organiczny wzrost (o 1 proc.), głównie dzięki popytowi na rynkach europejskim i w Stanach Zjednoczonych.

W roku 2024 zysk LVMH wyniósł 19,6 mld euro, co odpowiada marży operacyjnej na poziomie 23,1 proc. Ten wynik znacząco przekroczył poziomy, osiągane przed pandemią Covid-19. W ciągu roku negatywny wpływ na wyniki miały jednak wahania kursów walut – szczególnie w kategoriach mody i wyrobów skórzanych, wina oraz napojów alkoholowych. Całkowity zysk netto grupy wyniósł 12,6 mld euro.

Jeśli chodzi o kategorię perfum i kosmetyków, firma odnotowała znaczący wzrost dzięki sprzedaży perfum i strategii selektywnej dystrybucji. W roku 2024 przychody w tej kategorii wzrosły o 4 proc.

Wyjątkowo dobre wyniki osiągnęła po raz kolejny z rzędu Sephora, która może pochwalić się dwucyfrowym wzrostem przychodów i zysków.

W 2024 roku, mimo niepewnych warunków, LVMH wykazało się dużą odpornością. Ta zdolność do przetrwania burzy w bardzo niespokojnych czasach, już wielokrotnie mająca miejsce w historii naszej Grupy, jest kolejnym dowodem na siłę i trafność naszej strategii – skomentował Bernard Arnault, prezes i dyrektor generalny LVMH.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Hurt i dystrybucja
27.01.2025 11:12
Douglas wynajmuje 46 tys. mkw. przestrzeni magazynowej – obiekt pomieści 8 mln produktów
CTPark Warsaw Southmat.prasowe

Douglas, europejski lider w segmencie omnichannel premium beauty, wynajął ponad 46 tys. mkw. powierzchni magazynowo-biurowej w CTPark Warsaw South. To największe centrum dystrybucyjne Douglas w Polsce będzie wsparciem dla obsługi sprzedaży w modelu omnichannel.

Od momentu wejścia na polski rynek ponad 24 lata temu, Douglas sukcesywnie wzmacnia swoją pozycję, nie tylko przez inwestycje w otwarcia czy modernizację perfumerii stacjonarnych, ale również rozwój platformy e-commerce z dużym wachlarzem marek i produktów. Jak podkreśla Douglas, inwestowanie w nowoczesne, efektywne rozwiązania magazynowo-logistyczne, które w pełni odpowiadają najwyższym standardom ESG, stanowi klucz do sprawnej obsługi klientów oraz zaspokajania ich najbardziej wymagających oczekiwań.

W CTPark Warsaw South zostanie otwarte główne centrum dystrybucyjne Douglas w Polsce i trzecie na świecie. Firma zajmie cały budynek WARS 01, w którym ulokuje biuro o powierzchni 1 317 mkw., a także przestrzeń magazynową o metrażu 44 940 mkw. To w sumie ponad 46 200 mkw. w lokalizacji, strategicznej z punktu widzenia zarządzania łańcuchem dostaw. 

Możliwe tu będzie przechowywanie do 8 mln produktów jednocześnie. Taką liczbą asortymentu można by w pełni zaopatrzyć 350 perfumerii stacjonarnych. Artykuły, na co dzień składowane w CTPark Warsaw South, będą dystrybuowane w Polsce, centralnej Europie oraz w krajach bałtyckich: Litwie, Łotwie czy Estonii. Magazyn będzie też zaopatrywał europejskie magazyny w asortyment marek własnych.

Nowy centralny magazyn dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej jest kamieniem milowym w realizacji celów strategicznych Douglas w zakresie łańcucha dostaw. Obiekt będzie służył dwóm celom: wspieraniu całego rynku europejskiego poprzez dystrybucję ekskluzywnych marek oraz zaspokajaniu potrzeb w zakresie dostaw omnichannel we wszystkich krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Takie podejście wzmacnia zaangażowanie Douglas w doskonałość operacyjną i satysfakcję klientów w całym regionie – mówi Michał Niechaj, Supply Chain Director Corporate Brands & CEE Region w Douglas.

Skala możliwości, jakie daje nowe centrum logistyczno-magazynowe to jedno. Drugą – równie istotną kwestią – są rozwiązania z zakresu ESG, wspierające codzienną pracę w obiekcie. Budynek, należący do kompleksu CTPark Warsaw South, to jedna z dziesięciu nieruchomości magazynowych w Polsce z certyfikatem BREEAM na najwyższym poziomie Outstanding. 

image
CTPark Warsaw South
mat.prasowe

Obiekt został odpowiednio zaadaptowany na potrzeby najemcy. Wśród zastosowanych modyfikacji można wskazać: zwiększenie poziomu przezierności naturalnego światła do budynku, rozbudowę oświetlenia DALI o dodatkowe czujniki i strefy oddziaływania, podniesienie standardu zabezpieczenia przeciwpożarowego, a także doposażenie parku w rozwiązania z zakresu ochrony i monitoringu. Dodatkowo działanie magazynu będzie wspomagane przez systemy robotyczne, a zbieranie, przetwarzanie i analizowanie danych o zużyciu mediów wesprze technologia Smart Metering System. Jako źródło zasilania zarówno ogrzewania, jak i chłodzenia posłużą – coraz częściej wdrażane w inwestycjach CTP jako standard – pompy ciepła. Z kolei na dachu znajdzie się instalacja fotowoltaiczna o mocy do 0,5 MWp.

–  Znaczący zakres wprowadzonych dostosowań świadczy o rosnącym zapotrzebowaniu firm na przestrzenie dopasowane do ich specyficznych wymagań biznesowych i linii technologicznych. Wyższe – od referencyjnych – standardy techniczne i operacyjne to także nasz priorytet. W ten sposób możemy tworzyć inwestycje nie tylko funkcjonalne, ale i zapewniające wartość w długoterminowej perspektywie. Z tym większą satysfakcją patrzę na wieloletnie partnerstwo, które właśnie nawiązuje się pomiędzy CTP a Douglas. Zawarta umowa najmu została podpisana na okres 10 lat – wyjaśnia Patrycja Makowska, Business Developer w CTP Polska.

W transakcji najemcę wspierali eksperci z firmy doradczej Colliers.

– Firma Douglas, kierując się wysokimi wymaganiami dotyczącymi jakości nieruchomości oraz koniecznością rygorystycznego przestrzegania terminów, ustanowiła najwyższe standardy realizacji projektu. Sukces ten był możliwy dzięki sprawnej współpracy zespołu Douglas, wsparciu doradczemu Colliers oraz wielu zewnętrznych specjalistów. Warto podkreślić zaangażowanie naszego klienta w poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań, które przyczyniają się do minimalizacji wpływu nieruchomości na środowisko naturalne. Dziękujemy również deweloperowi za aktywne działanie i elastyczność, bez których realizacja projektu nie byłaby możliwa – mówi Łukasz Pańczyk, Dyrektor w Dziale Powierzchni Logistycznych i Przemysłowych, Colliers.

CTP jest największym notowanym na giełdzie właścicielem, deweloperem oraz zarządcą nieruchomości logistycznych i przemysłowych pod względem powierzchni najmu brutto, posiadającym 12.6 mln mkw. GLA w 10 krajach (stan na 30 września 2024 roku). Firma certyfikuje wszystkie nowe budynki w systemie BREEAM na poziomie „very good” lub wyższym, a w rankingu Sustainalytics uzyskała rating ESG na poziomie „negligible-risk” (pomijalnego ryzyka), potwierdzając swoje zaangażowanie w zrównoważony rozwój.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
31. styczeń 2025 09:06