StoryEditor
Perfumerie
07.10.2020 00:00

[DROGERIA ROKU 2020 KANDYDAT] SUPER-PHARM, WARSZAWA, BLUE CITY

Super-Pharm w warszawskiej galerii Blue City jest sztandarowym przykładem koncepcji 4w1 tej sieci. Opiera się na połączeniu w jednym miejscu czterech działów: drogerii, apteki, perfumerii i optyka.

Super-Pharm,  CH Blue City, al. Jerozolimskie 179, Warszawa. Kategoria: NAJLEPSZA ZAGRANICZNA SIEĆ DROGERYJNA

Bardzo szerokie, otwarte na hol centrum handlowego Blue City wejście, zapewnia łatwy dostęp do drogerii Super-Pharm i swobodny przepływ klientów. W drogerii został zastosowany klarowny i jasny podział na wiodące działy: aptekę, część dermokosmetyczną, dział ogólny, dziecięcy, kosmetyczny, perfumerię i optyka. Dzięki okazałym nawigatorom umieszczonym wysoko nad półkami, umiejscowienie poszczególnych działów jest widoczne już od wejścia, tym samym ułatwiając klientom szybkie znalezienie interesującego ich asortymentu. Duże odstępy pomiędzy poszczególnymi meblami pozwalają na łatwe przemieszczanie się klientów bez generowania tłoku przy półkach. Nowoczesne, eleganckie wyspy stanowią idealną ekspozycję dla bogatej oferty produktów do makijażu.

Ulubione marki, ekonomiczne alternatywy i modne nowości

Bogaty asortyment Super-Pharm został dobrany tak, aby zaspokoić potrzeby jak największej liczby klientów.

Dbamy o to, aby nasz asortyment był zróżnicowany i bogaty, dlatego w ofercie drogerii znalazł się możliwie największy wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała, kosmetyki do makijażu, produkty dla dzieci i niemowląt oraz chemia gospodarcza – mówi Adam Byliniak, kierownika drogerii Super-Pharm w Blue City. 

Są tu ulubione marki Polek i Polaków oraz bogaty wybór nowości rynku kosmetycznego. Drogeria oferuje również własną markę Life, na którą składają się wysokiej jakości produkty w konkurencyjnych cenach. Wśród marek makijażowych ma też jedną na wyłączność – Milucca.

Podążając za trendami i wymaganiami klientów, drogeria uzupełniła swoją ofertę bogatym wyborem marek bio, vegan oraz kosmetyków koreańskich. W ich doborze klienci mogą liczyć na fachową pomoc wyszkolonych konsultantów. – Są to osoby wysoce kompetentne, o dużej wiedzy na temat dostępnych w drogerii produktów, które chętnie służą pomocą i ekspercką poradą w zakresie pielęgnacji czy makijażu – zapewnia kierownictwo drogerii w Blue City.  

Super-Pharm oprócz zakupów stacjonarnych oferuje też szybkie i wygodne zakupy online. Zapewnia je prosta i intuicyjna nawigacja e-sklepu, bogate opisy produktów i nieskomplikowany mechanizm zakupowy. Dodatkowym udogodnieniem dla e-klientów jest darmowa dostawa do wybranej drogerii stacjonarnej.

Dni LifeStyle, Hot 5 i Maxi okazje, czyli zawsze może być taniej

Aby dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, Super-Pharm reklamuje się w szerokozasięgowych mediach – radiu, telewizji oraz prasie o charakterze lifestylowym i handlowym. Dodatkowo, rozbudowana aplikacja programu lojalnościowego zapewnia cykliczną promocję oferty oraz stały kontakt z klientami.

Oferta drogerii promowana jest dodatkowo za pomocą cyklicznie wydawanych folderów promocyjnych rozsyłanych do skrzynek pocztowych w obszarze oddziaływania konkretnego sklepu. Prezentowany jest w nich wybrany asortyment przeceniony nawet do 50 proc. Dzięki nim klienci mogą zapoznać się z aktualną ofertą, jak również skorzystać z wyjątkowych okazji, takich jak „Hot 5” i „Maxi okazje”, w których wybrane produkty oferowane są w wyjątkowo atrakcyjnych cenach, dostępnych wyłącznie w okresie ważności folderu.

Klienci są też zachęcani do przystąpienia do programu lojalnościowego LifeStyle, dzięki czemu mogą liczyć na atrakcyjne promocje podczas Dni Lifestyle oraz wyższe rabaty na produkty promocyjne w ciągu całego roku. O promocjach informowani są za pomocą newslettera oraz logując się na stronie klubu LifeStyle, poprzez stronę internetową. Kartę klubowa można też dodać do oferowanej przez Super-Pharm aplikacji, co pozwala na szybkie sprawdzenie liczby zebranych punktów oraz łatwy dostęp do oferty.

Rozwój rynku i nowości wymuszają nieustanne podnoszenie kwalifikacji pracowników

Pracownicy Super Pharm mają możliwość ciągłego podnoszenia swoich kompetencji podczas różnego rodzaju szkoleń. Natomiast przed rozpoczęciem pracy, każda zatrudniona osoba przechodzi kilkuetapowe szkolenie wstępne pod opieką osób funkcyjnych i doświadczonych pracowników, zdobywając wiedzę teoretyczną i praktyczną.

Reagując na rozwój rynku i pojawiające się na nim nowości, sieć nieustannie organizuje szkolenia produktowe. Pozwalają one zdobyć nową lub rozszerzyć posiadaną już wiedzę pracownika o produktach, które trafiają na półki drogerii. Podnoszą też umiejętności skutecznej obsługi klienta i doboru odpowiedniego kosmetyku do potrzeb. Odbywa się to poprzez platformę e-learningową, dzięi czemu zdobywanie wiedzy i rozwijanie umiejętności odbywa się w dogodnym dla pracownika miejscu i czasie. W podobny sposób, dzięki platformie eTutor, pracownicy mają możliwość rozwijania kompetencji komunikacyjnych w języku angielskim.

Doceniamy zaangażowanie pracowników, wspieramy ich rozwój i umiejętności. Dbamy o dobre relacje i zawsze na bieżąco rozwiązujemy ewentualne problemy – zapewnia  Adam Byliniak. Dodaje, że mając świadomość, jak ważne jest odpowiednie zaangażowanie doradców i sprzedawców, drogeria wypracowała system motywacji. Organizuje konkursy sprzedażowe, nagradzając pracowników osiągających najlepsze efekty.

Wrażliwi na sprawy społeczne i angażujący w nie klientów

Pomoc potrzebującym i wrażliwość na sprawy społeczne to jeden z ważnych punktów pozasprzedażowej działalności Super-Pharm. Sieć wspiera lokalne domy dziecka. Zawsze pozytywnie odpowiada na prośby o pomoc lub wsparcie produktami drogeryjnymi – stara się reagować na konkretne potrzeby w konkretnych sytuacjach. Na początku pandemii drogeria w Blue City wsparła lokalną społeczność środkami higienicznymi i środkami czystości.

Wiemy, że w liczbie siła, dlatego w pomaganie angażujemy również naszych klientów. Nasi klubowicze LifeStyle mogą przekazać część punktów na cele charytatywne, wspierając jedną z trzech fundacji, z którymi blisko współpracujemy – podsumowuje Adam Kołodziejczyk, prezes Super-Pharm.

Drogerie Super-Pharm to ponad 80 kompleksowych placówek na terenie Polski. Integralną częścią każdej z nich jest apteka i perfumeria. W niektórych działa też optyk.

Drogeria oferuje szeroki wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała oraz specjalistyczne kosmetyki dla dzieci i niemowląt. To tutaj kierują swoje kroki klientki poszukujące produktów do makijażu. W ich wyborze mogą liczyć na pomoc konsultantek ds. urody. W dziale drogeryjnym znajduje się również szeroki wybór chemii gospodarczej.

W dziale Apteka można realizować zakupy pod kątem leków czy suplementów diety. Tu również klienci mogą liczyć na kompetentną obsługę i fachową poradę. Perfumy w atrakcyjnych cenach to kolejny znak rozpoznawczy Super-Pharm. Regały z bogatym ich wyborem stoją w dziale Perfumeria. Optyk oferuje wybór okularów i soczewek. Pod okiem fachowej obsługi dobierane są szkła oraz oprawki.

Konkurs Drogeria Roku 2020 zostanie rozstrzygnięty podczas Retail & FMCG Congress – Poland & CEE, który odbędzie sią w dn. 12-13 października 2020.

Jurorzy Drogerii Roku 2020 to praktycy rynku, menedżerowie z firm działających w branży kosmetycznej. Skład jury dostępny jest TUTAJ.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Opakowania
19.12.2024 10:12
Notino wysłało w tym roku klientom 25 mln zamówień – to stan na początek grudnia
Największe zapotrzebowanie na usługę elegackiego opakowania zakupu w Notino jest właśnie teraz, w okolicach świąt Bożego Narodzeniafot. Notino IG

Mimo że Święta Bożego Narodzenia jeszcze przed nami i wiele prezentów zostanie jeszcze wysłanych, Notino przedstawiło już w pierwszej połowie grudnia swoj podsumowanie mijającego roku z perspektywy działu logistyki i opakowań.

Notino w swoim komunikacie, podsumowującym tegoroczne osiągnięcia działu logistyki i opakowań, opublikowanym na platformie LinkedIn, podkreśla, że rok 2023 był dla firmy niezwykle udany.  

“Z dumą informujemy, że w 2023 roku zrealizowaliśmy prawie 25 milionów zamówień we wszystkich naszych centrach dystrybucyjnych” – podało Notino. Z tej liczby większość zamówień (prawie 20 mln) spakowano i wysłano z magazynu Notino w czeskim Rajhradzie.

Jakie usługi pakowania cieszyły się największym zainteresowaniem klientów Notino w 2024 roku?

image
Prawie co czwarta paczka w magazynach Notino została przygotowana na automatycznych liniach pakujących
fot. Notino LinkedIn

Najwięcej, bo prawie dwie trzecie zamówień (16,7 mln paczek) było zapakowane w standardową folię bąbelkową. Automatycznie zapakowano ponad 6 mln zamówień – czyli prawie co czwarta paczka została przygotowana na automatycznych liniach pakujących. Jak zaznacza Notino, w nadchodzących latach ta proporcja powinna wzrastać.

1,7 mln paczek (7 proc. z ogółu zamówień) zostało opakowanych w sposób ekologiczny, czyli w materiały pochodzące z recyklingu, nie zawierające plastiku. Obecnie klienci sklepu internetowego Notino przy wyborze przesyłki eko dopłacają 4,90 zł.

Natomiast ponad 420 tys. zamówień (1,7 proc.) zostało na życzenie klientów opakowane w wersji prezentowej. W przypadku tej usługi dodatkowy koszt dla klienta to 24 zł. Jak zdradza Notino, największe zapotrzebowanie na taką usługę jest właśnie teraz, w okolicach świąt Bożego Narodzenia, a także w lutym przy okazji Walentynek.

Jak podsumowuje Notino, do końca roku pozostały jeszcze dwa gorące, obfitujące w zamówienia tygodnie, które wpłyną na końcowe wyniki.

Czytaj też: Bartosz Kliś, Notino: Dla nas nie ma granicy między online a offline

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
16.12.2024 13:38
Sephora tworzy „przyszłość piękna” dzięki programowi Accelerate 2025, wspierającemu różnorodność

Sephora ujawniła nazwy ośmiu marek BIPOC (Black, Indigenous, and People of Color) wybranych do programu Accelerate 2025. Program ten wspiera i rozwija wschodzące marki kosmetyczne, takie jak jej ubiegłoroczny laureat – Inde Wild.

Program jest prowadzony przez północnoamerykańską Sephorę już od dekady, a celem jest stworzenie platformy startowej dla firm BIPOC, reprezentujących różnorodność (Black, Indigenous, and People of Color, czyli osoby czarne, rdzenne i kolorowe). 

Tegoroczna grupa obejmuje kategorie: pielęgnacja włosów, makijaż, pielęgnacja skóry, perfumy.

Każda firma weźmie udział w sześciomiesięcznym programie nauczania, obejmującym mentoring, wsparcie merchandisingowe, dotacje i kontakty z inwestorami dla wszystkich uczestników. Ponadto po zakończeniu programu będą mieli okazję rozpocząć działalność w Sephora North America.

Ten program stał się sprawdzoną platformą do wspierania różnorodnych założycieli i zapewniania im zasobów, wiedzy fachowej i społeczności, których potrzebują, aby rozpocząć działalność i się rozwijać. Ciągłe zainteresowanie kandydatów odzwierciedla nie tylko wpływ programu, ale także zapotrzebowanie na wyjątkowe, innowacyjne marki, które odzwierciedlają dzisiejszy zróżnicowany krajobraz rynku kosmetycznego. W Sephorze jesteśmy dumni z tego, że możemy stać u boku tych założycieli, zapewniając im narzędzia i wsparcie, aby mogli odnieść sukces – komentuje Priya Venkatesh, global chief merchandising officer w Sephora. – Doceniamy niesamowity potencjał finalistów Accelerate 2025 do kształtowania przyszłości piękna.

Uczestnicy programu Sephora Accelerate 2025 to następujące firmy:

  • Jade Beguelin i Sabrina Sadeghian – ich marka 4AM to kosmetyki do pielęgnacji skóry, zaprojektowane tak, aby uprościć rutynę pielęgnacji skóry.
  • Hye Young Kim – OliviaUmma to innowacyjna marka kosmetyków do pielęgnacji skóry, inspirowana koreańską urodą i zaprojektowana do użytku przez wiele pokoleń.
  • Merian O – Bounce Curl to marka kosmetyków do pielęgnacji włosów oparta na badaniach naukowych, która tworzy produkty zaprojektowane w celu wzmocnienia falowanych i kręconych włosów.
  • Aziza El Wanni – The Potion Studio tworzy czystą, dostosowaną do klimatu pielęgnację włosów o teksturowanej strukturze
  • Christal Alert – Tonal Cosmetics to kosmetyki do pielęgnacji przeciwsłonecznej dla skóry wszystkich odcieni.
  • Funmi Monet – Influxious to poczucie luksusu dzięki wykwintnym zapachom i pachnącym ozdobom.
  • Fatema Raja i Navneet Kaur – Ruhveda to współczesna marka perfum, zakorzeniona w południowoazjatyckim dziedzictwie i ajurwedzie.
  • Judy Koloko, The Steam Bar – The Steam Bar promuje regenerację włosów poprzez przełomowy system parowy, dostosowany dla wszystkich. dostarczania, który jest parowy dla wszystkich.
Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
27. grudzień 2024 07:15