Booxy to platforma rezerwacyjna przez którą można umawiać się na wizyty i usługi w salonach kosmetycznych, fryzjerskich, gabinetach spa czy masażu, ale także np. do fizjoterapeuty czy stomatologa i wielu innych. Platforma umożliwia rezerwację online w kalendarzach udostępnionych przez zarejestrowanych w niej usługodawców. Można zarządzać wizytami, planować je, a w razie potrzeby przełożyć. Aplikacja udostępnia listę usługodawców, oferowane przez nich usługi oraz opinie klientów.
Teraz do Booksy dołączyła także sieć Douglas Polska ze swoimi 148 perfumeriami. Douglas oferuje zabiegi kosmetyczne w wybranych perfumeriach oraz konsultacje z ekspertami. Obecnie można umówić się przez Booksy na bezpłatne 15-minutowe konsultacje: pielęgnacyjne, makijażowe i zapachowe. To ułatwienie dla klientów, a także promocja tego typu działań Douglasa. Bezpłatna konsultacja może być zachętą do poznania jej oferty produktowej i zabiegowej.
Douglas idzie w kierunku oferty usługowej. W kilkudziesięciu perfumeriach w Polsce już działają gabinety zabiegowe. W kolejnych powstaną mobilne kabiny, gdzie dostępne będą zabiegi pielęgnacyjne na twarz i ciało. Sieć perfumerii współpracuje w tym zakresie ze swoimi partnerami - luksusowymi markami kosmetycznymi.
Czytaj więcej: Douglas organizuje kolejne edycje Douglas Skincare Weeks i otworzy więcej gabinetów kosmetycznych w perfumeriach
Douglas to omnichannelowy (sklepy stacjonarne i sprzedaż online) sprzedawca kosmetyków. Największymi rynkami firmy są Niemcy, Francja, Włochy, Holandia oraz Polska (na podstawie danych sprzedażowych z 2022 roku). W roku finansowym 2023 Douglas osiągnął sprzedaż netto w wysokości 4,1 miliarda euro.