StoryEditor
Perfumerie
25.11.2020 00:00

Douglas w Sopocie w zupełnie nowej odsłonie

Douglas otworzył nową perfumerię w Sopocie, w najbardziej prestiżowej części miasta przy ulicy Bohaterów Monte Cassino. To placówka w zupełnie nowej aranżacji wnętrza, w której wykorzystano liczne rozwiązania multimedialne. Nowy design i dobór asortymentu podkreślają butikowy charakter perfumerii, która w ten sposób wpisuje się w charakter otoczenia.  Na fanów luksusowych kosmetyków, w innowacyjnie urządzonej przestrzeni o powierzchni ponad 180 mkw. czekają setki marek.

To już 9. perfumeria Douglas w Trójmieście, w którym jesteśmy obecni prawie 20 lat, i 144. w Polsce. Inwestycja ta jest dla nas szczególna, ponieważ powstała w czasie pełnym wyzwań nie tylko dla nas, ale także całej branży. Dlatego niezmiernie cieszy nas fakt, że mimo trwającej pandemii udało nam się rozpocząć działalność w Sopocie – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Poland & CEE Region. - Tym, co wyróżnia perfumerie Douglas w oczach konsumentów, jest połączenie starannie wyselekcjonowanej oferty najwyższej jakości produktów z wyjątkowym doświadczeniem zakupowym i atmosferą. Perfumeria, którą właśnie otworzyliśmy w samym sercu Sopotu, przenosi to doświadczenie na nowy poziom, dzięki zupełnie nowemu konceptowi wnętrza. Mamy nadzieję, że będzie ona stałym punktem na zakupowej mapie mieszkańców miasta i miejscem chętnie odwiedzanym przez turystów.

W nowej odsłonie perfumerii dominuje kolorystyka złota, bieli i czerni, dzięki czemu łączy ona ponadczasową klasykę z nowoczesnością. W elegancko, a zarazem innowacyjnie zaaranżowanym wnętrzu wykorzystano liczne rozwiązania multimedialne. Nowością jest specjalna strefa medyczna, naturalna, SPA oraz szeroki asortyment do pielęgnacji włosów. Dla fanów makijażu przygotowano nie tylko prezentacje najbardziej poszukiwanych marek, ale również stanowiska makijażowe. Otwarcie perfumerii przypadło na przedświąteczny czas, dlatego tez w najbliższych tygodniach na klientów czekać będzie zarówno wyjątkowy wystrój, jak i szereg propozycji prezentowych dla bliskich.

Nowa sopocka perfumeria oferuje klientom szereg uznanych na świecie marek premium – zarówno topowe marki zapachowe (np. Dior, Giorgio Armani, Tom Ford, Michael Kors), brandy z kategorii pielęgnacji twarzy, ciała (np. Sensai, Caudalie, Rituals) i włosów (np. Alterna, Joico, L’Oreal Professionnel), jak makijażowe (np. Laura Mercier, Tom Ford, IT Cosmetics). Fani kosmetycznych nowości znajdą w niej  także marki zdobywające popularność, szczególnie wśród młodych odbiorców, np. Kylie Skin, The Ordinary, One Two Free. Nie zabraknie też polskich marek, m.in. produkty Yonelle, Dr Irena Eris, Clochee, Mokosh.

Douglas w Sopocie jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 21.00, a w soboty od 10.00 do 20.00. W nowo otwartej perfumerii – podobnie jak w całej sieci Douglas – obowiązują najwyższe standardy higieny i zasady bezpieczeństwa.

Douglas jest jedną z wiodących firm w sektorze beauty w Europie. Prowadzi ponad 2400 perfumerii w 21 krajach europejskich. W Polsce działają obecnie 144 perfumerie Douglas, zlokalizowane w 80 miastach – nie tylko w największych aglomeracjach, ale też w popularnych miejscowościach turystycznych, m.in. w Sopocie, Kołobrzegu czy Zakopanem. Pod adresem douglas.pl firma prowadzi także autoryzowaną perfumerię internetową z ofertą przeszło 34 tys. produktów.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
18.02.2025 12:15
The Perfume Shop sprzedał na walentynki ponad 240 tys. sztuk perfum
Największa brytyjska detaliczna sieć perfumeryjna odnotowała w walentynki 34-procentowy wzrost sprzedaży perfumThe Perfume Shop

Brytyjska sieć The Perfume Shop poinformowała o świetnych wynikach sprzedaży w okresie poprzedzającym popularne walentynki. W okresie 1-14 lutego klienci zakupili blisko ćwierć miliona (ponad 240 tys.) sztuk perfum.

Największa brytyjska detaliczna sieć perfumeryjna odnotowała 34-procentowy wzrost sprzedaży zarówno klasycznych, jak i nowych perfum, a także 50-procentowy wzrost sprzedaży zestawów upominkowych w porównaniu z tym samym okresem w 2024 roku.

The Perfume Shop odnotował również wzrost liczby klientów, robiących zakupy na ostatnią chwilę. Na zakupy online najwięcej klientów zdecydowało się 12 lutego. Tego dnia sieć odnotowała 7-procentowy wzrost zakupów perfum w ujęciu rok do roku, a wielu klientów skorzystało z usługi dostawy następnego dnia.

Wzrostem zainteresowanie cieszyły się także spersonalizowane usługi perfumerii: klientom dostarczono ponad 39 655 opakowań ozdobionych wstążkami, a 983 flakoników perfum było grawerowanych. Jest to  wzrost o 2 proc. w porównaniu z danymi z lutego 2024.

Sukcesem zakończyła się także współpraca sieci perfumeryjnej z Deliveroo – jak podkreśla The Perfume Shop.

Czytaj też: Nowy q-commerce kosmetyczny na horyzoncie: Deliveroo dostarcza perfumy "awaryjne"

Do najlepiej sprzedających się zapachów dla kobiet należały w tym roku: Lancôme – La Vie Est Belle, Yves Saint Laurent – Black Opium, Prada – Paradoxe, Calvin Klein - Euphoria. Jeśli chodzi o zapachy dla mężczyzn, najlepiej sprzedającymi się produktami były Dior – Sauvage, Hugo Boss – Night, Bleu De Chanel, Burberry – Touch For Men oraz klasyk: Joop! Homme.

Perfumy to coś więcej niż prezent; to wyraz miłości, troski i opieki. Wiedzieliśmy, że w te walentynki klienci szukają czegoś wyjątkowego. Niezależnie od tego, czy odkrywają coś nowego, czy wzbogacają garderobę zapachów swojego partnera, The Perfume Shop ma wszystko, czego potrzebują, aby stworzyć niezapomniane walentynki – skomentowała Andrea Rickard, dyrektor handlowa The Perfume Shop.

Czytaj też: Sieć perfumerii wdraża aplikację, ułatwiającą zakupy stacjonarne

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
04.02.2025 13:32
Notino podsumowało wyniki za ostatni kwartał 2024
Jeśli chodzi o bestsellery sprzedaży Notino w 2024 roku, to na top trafiły: zestaw podróżny Sol de Janeiro – Brazilian Bum Bum Jet Set Travel Kit, oraz perfumy Lancôme La Vie Est BelleM.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl

Ostatnie trzy miesiące 2024 roku okazały się dla Notino sukcesem – zaowocowały ponad 10 milionami zamówień. Sprzedaż napędzały w tym czasie promocje związane z Black Friday oraz okresem świąt Bożego Narodzenia.

W czwartym kwartale ponad 7 milionów klientów zaufało nam, że dostarczymy ich ulubione produkty, co zaowocowało niesamowitymi 10,5 milionami zamówień i prawie 36 milionami wysłanych produktów. Z tego 53 proc. stanowiły  perfumy – poinformował Bartosz Kliś, chief commercial officer w Notino.

Jak podkreślił, ostatni kwartał był najbardziej intensywnym sprzedażowo okresem minionego roku dla firmy. 

Black Friday i Boże Narodzenie to zawsze okresy wzmożonej presji, ale patrząc wstecz na wyniki jest jasne: nie tylko daliśmy radę, ale też osiągnęliśmy sukces! – podsumował Bartosz Kliś we wpisie na LinkedIn. 

image
Notino

Wyniki z ostatniego kwartału sprawiły, że Notino może pochwalić się imponującym wzrostem aż o 22 proc. rok do roku. Dla siedmiu spośród rynków, na których obecne jest Notino, wzrost ten przekroczył 30 proc. rok do roku. 

Najlepsze wyniki Notino osiągnęło w Polsce, Czechach i we Włoszech. Natomiast rynki w Finlandii, Irlandii i Szwajcarii mogą pochwalić się najwyższymi wzrostami.

Jeśli chodzi o bestsellery sprzedaży 2024 roku, to na top trafiły: zestaw podróżny Sol de Janeiro – Brazilian Bum Bum Jet Set Travel Kit, a także popularne od kilku lat perfumy Lancôme La Vie Est Belle

To pokazuje, że nasi klienci cenią zarówno znane produkty, jak i znajdują nowych ulubieńców – skomentował Bartosz Kliś. 

Jak podkreślił, ten sukces firmy nie byłby możliwy bez zaangażowania zespołu Notino – od pracowników logistyki po obsługę klienta i sprzedawców. – Osiągnięte wyniki są dowodem zaufania i lojalności naszych klientów oraz ciężkiej pracy wszystkich pracowników. Przed nami jeszcze lepszy rok 2025! Dziękujemy wszystkim i kontynuujmy zaskakiwanie siebie oraz rynku w nadchodzącym roku – podsumował Bartosz Kliś.

Czytaj też: Bartosz Kliś, Notino: Dla nas nie ma granicy między online a offline

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. luty 2025 05:46