StoryEditor
Perfumerie
25.11.2020 00:00

Douglas w Sopocie w zupełnie nowej odsłonie

Douglas otworzył nową perfumerię w Sopocie, w najbardziej prestiżowej części miasta przy ulicy Bohaterów Monte Cassino. To placówka w zupełnie nowej aranżacji wnętrza, w której wykorzystano liczne rozwiązania multimedialne. Nowy design i dobór asortymentu podkreślają butikowy charakter perfumerii, która w ten sposób wpisuje się w charakter otoczenia.  Na fanów luksusowych kosmetyków, w innowacyjnie urządzonej przestrzeni o powierzchni ponad 180 mkw. czekają setki marek.

To już 9. perfumeria Douglas w Trójmieście, w którym jesteśmy obecni prawie 20 lat, i 144. w Polsce. Inwestycja ta jest dla nas szczególna, ponieważ powstała w czasie pełnym wyzwań nie tylko dla nas, ale także całej branży. Dlatego niezmiernie cieszy nas fakt, że mimo trwającej pandemii udało nam się rozpocząć działalność w Sopocie – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Poland & CEE Region. - Tym, co wyróżnia perfumerie Douglas w oczach konsumentów, jest połączenie starannie wyselekcjonowanej oferty najwyższej jakości produktów z wyjątkowym doświadczeniem zakupowym i atmosferą. Perfumeria, którą właśnie otworzyliśmy w samym sercu Sopotu, przenosi to doświadczenie na nowy poziom, dzięki zupełnie nowemu konceptowi wnętrza. Mamy nadzieję, że będzie ona stałym punktem na zakupowej mapie mieszkańców miasta i miejscem chętnie odwiedzanym przez turystów.

W nowej odsłonie perfumerii dominuje kolorystyka złota, bieli i czerni, dzięki czemu łączy ona ponadczasową klasykę z nowoczesnością. W elegancko, a zarazem innowacyjnie zaaranżowanym wnętrzu wykorzystano liczne rozwiązania multimedialne. Nowością jest specjalna strefa medyczna, naturalna, SPA oraz szeroki asortyment do pielęgnacji włosów. Dla fanów makijażu przygotowano nie tylko prezentacje najbardziej poszukiwanych marek, ale również stanowiska makijażowe. Otwarcie perfumerii przypadło na przedświąteczny czas, dlatego tez w najbliższych tygodniach na klientów czekać będzie zarówno wyjątkowy wystrój, jak i szereg propozycji prezentowych dla bliskich.

Nowa sopocka perfumeria oferuje klientom szereg uznanych na świecie marek premium – zarówno topowe marki zapachowe (np. Dior, Giorgio Armani, Tom Ford, Michael Kors), brandy z kategorii pielęgnacji twarzy, ciała (np. Sensai, Caudalie, Rituals) i włosów (np. Alterna, Joico, L’Oreal Professionnel), jak makijażowe (np. Laura Mercier, Tom Ford, IT Cosmetics). Fani kosmetycznych nowości znajdą w niej  także marki zdobywające popularność, szczególnie wśród młodych odbiorców, np. Kylie Skin, The Ordinary, One Two Free. Nie zabraknie też polskich marek, m.in. produkty Yonelle, Dr Irena Eris, Clochee, Mokosh.

Douglas w Sopocie jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 21.00, a w soboty od 10.00 do 20.00. W nowo otwartej perfumerii – podobnie jak w całej sieci Douglas – obowiązują najwyższe standardy higieny i zasady bezpieczeństwa.

Douglas jest jedną z wiodących firm w sektorze beauty w Europie. Prowadzi ponad 2400 perfumerii w 21 krajach europejskich. W Polsce działają obecnie 144 perfumerie Douglas, zlokalizowane w 80 miastach – nie tylko w największych aglomeracjach, ale też w popularnych miejscowościach turystycznych, m.in. w Sopocie, Kołobrzegu czy Zakopanem. Pod adresem douglas.pl firma prowadzi także autoryzowaną perfumerię internetową z ofertą przeszło 34 tys. produktów.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
17.07.2024 16:37
Douglas podnosi prognozy sprzedaży, która rośnie we wszystkich kanałach
Douglas prowadzi w Polsce 150 perfumerii i sklep internetowywiadomoscikosmetyczne.pl
Douglas podnosi prognozę sprzedaży na bieżący rok obrotowy z 7 proc. do około 8,5 proc. To skutek dobrych wyników całej Grupy za kolejny kwartał, zarówno jeśli chodzi o sprzedaż w sklepach stacjonarnych, jak i w e-commerce.

Douglas opublikował prognozy sprzedaży za trzeci kwartał obrotowy, który firma liczy od kwietnia do czerwca 2024 r.

Sprzedaż Grupy netto wzrosła w tym okresie o 7,3 proc., napędzały ją zarówno sklepy stacjonarne (+7,2 proc.), jak i działalność w e-commerce (+7,5 proc.).

Zadowolony z tych wyników detalista podnosi swoje roczne prognozy z 7 proc. do ok. 8,5 proc.

Jest to podyktowane również tym, że tendencje wzrostowe Douglasa są trwałe.

W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy (październik 2023 – czerwiec 2024) sprzedaż Grupy (netto) wzrosła o 8,7 proc. do 3,5 miliarda euro (poprzedni rok: 3,2 miliarda euro). Sprzedaż w sklepach w sklepach wzrosła o 8,2 proc., a  w handlu elektronicznym jeszcze mocniej i wyniosła 9,8 proc. Jak zaznacza firma w komunikacie, udowadnia to udany omnichannelowy model działania Grupy.

– W ostatnich latach i miesiącach poczyniliśmy ogromne postępy, a w trzecim kwartale ponownie zwiększyliśmy naszą sprzedaż. Rośniemy w siłę, niż oczekiwano, i stale poprawiamy naszą rentowność. Dokładnie tak chcemy kontynuować – skomentował Sander van der Laan, dyrektor generalny grupy Douglas.

Douglas prowadzący perfumeryjną sieć podkreśla, że koncentruje się w pełni na swojej podstawowej działalności, czyli kosmetykach premium. Do końca lipca br. ma zostać zamknięta transakcja sprzedaży apteki internetowej Disapo, którą od detalisty przejmie MYA Health B.V.

Douglasa to omnichannelowy (sklepy stacjonarne i sprzedaż online) sprzedawca kosmetyków. Największymi rynkami firmy są Niemcy, Francja, Włochy, Holandia oraz Polska (na podstawie danych sprzedażowych z 2022 roku). W roku finansowym 2023 Douglas osiągnął sprzedaż netto w wysokości 4,1 miliarda euro. W Polsce Douglas ma 150 perfumerii. Na świecie ok. 1860 placówek.

Czytaj także: Douglas modernizuje swoje perfumerie w największych miastach. Tu nasycenie rynku i konkurencja są najwięsze

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
04.07.2024 16:54
Douglas modernizuje swoje perfumerie w największych miastach. Tu nasycenie rynku i konkurencja są najwięsze
Douglas prowadzi 150 drogerii w Polsce. Otwiera nowe placówki i modernizuje już istniejącefot. Douglas
Zgodnie z zapowiedziami, Douglas modernizuje swoje najważniejsze perfumerie wprowadzając do nich nowe rozwiązania i unowocześniając wnętrza. Rewitalizację przeszła perfumeria w poznańskim centrum handlowym Avenida.

Sieć Douglas po otwarciu 150 perfumerii w Polsce zapowiedziała, że pojawią się kolejne jej salony, ale także będą modernizowane już istniejące placówki. Inwestycje dotyczą przede wszystkim najlepszych perfumerii w większych miastach.

Modernizację przeszła ostatnio perfumeria w centrum handlowym Avenida w Poznaniu. W drogerii zostały zamontowane m.in. podwieszane sufity, oświetlenie LED oraz elementy identyfikacji wizualnej. Przestrzeń została odświeżona i dostosowana do najbardziej aktualnego wyglądu i konceptu perfumerii.

Avenida w Poznaniu zajmuje przestrzeń o powierzchni 189 mkw., wyposażoną w multimedialne ekrany, które zwiększają jej funkcjonalność i estetykę.

– Zjawisko nasycenia rynku jest szczególnie widoczne w większych aglomeracjach miejskich i metropoliach oraz centrach handlowych. Ponieważ preferencje konsumentów w wyniku pandemii uległy pewnym zmianom, w tych lokalizacjach stawiamy na modernizację już istniejących perfumerii. Doskonale wiemy, że istotną rolę dla wszystkich klientów, oprócz szerokiego i różnorodnego asortymentu, ma także architektura, która jest żywą i dynamiczną częścią perfumerii. Przestrzeń w perfumerii Avenida Poznań została odświeżona i prezentuje najbardziej aktualny koncept perfumerii. Nie tylko cieszy oczy klientów, ale też znacznie zwiększa funkcjonalność sklepu – mówi Magdalena Przybysz, dyrektor ds. ekspansji CEE w Douglas Polska.

Douglas działa w modelu omnichannel i wdraża rozwiązania wspierające oba kanały sprzedaży, by zapewnić sobie synergię działania, a klientom spójne doświadczenia zakupowe.  Klienci mogą składać zamówienia w e-sklepie także i konsultantek w drogerii, a zakupy odbierać w sklepie lub w domu. Nową usługą jest  Click & Collect Express, które umożliwia zamówienie produktu online z odbiorem perfumerii w ciągu 2 godzin.

Douglas oferuje kosmetyki światowych marek, konsultacje a także zabiegi gabinetowe.  

Czytaj więcej: Douglas ma już blisko 40 gabinetów SPA w swoich perfumeriach. Ekskluzywne marki wykonują zabiegi także w gabinetach mobilnych

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. lipiec 2024 12:14