– W nowej kampanii pokazujemy zmianę postawy i formułujemy nowe hasło, co jest naszym publicznym zobowiązaniem. Doceniamy piękno i jego różnorodność – z dala od konwencjonalnej i jednowymiarowej koncepcji wyglądu zewnętrznego, w kierunku nowoczesnego i holistycznego jego zrozumienia – wyjaśnia Tina Müller, CEO grupy Douglas.
Szefowa Dougasa dodaje, że „Let’s do beautiful” to także apel o to, by spojrzeć na piękno poprzez wszystko, co składa się na indywidualność każdego z nas – osobowość, postawy, zachowanie i fizjonomię.
Punktem wyjścia kampanii były badania pokazujące, że to wartości, zachowania i działania są najważniejsze, kiedy mówimy o pięknych ludziach. Jej podstawą jest wizualnie mocne video, któremu towarzyszyć będzie seria wymownych zdjęć z prowokującymi do refleksji hasłami.
– Zdecydowaliśmy się podejść do komunikacji marki w zupełnie inny sposób. Pokazujemy, że piękno to coś więcej niż piękna twarz, a przede wszystkim działania, które ludzie podejmują, by czynić świat piękniejszym – mówi Susanne Cornelius, CMO grupy Douglas.
Dodaje, że przełamywanie stereotypów w branży kosmetycznej jest integralną częścią wartości wyznawanych przez firmę Douglas.
– Tym razem jednak idziemy o krok dalej. Wzywamy do większej życzliwości, empatii i tolerancji. Zmieniamy zupełnie podejście i perspektywę: od pięknego wyglądu do czynienia piękna, ponieważ ostatecznie o to w tym wszystkim chodzi – dodaje Susanne Cornelius.
Kampania Let’s Do Beautiful emitowana będzie na platformach video i w mediach społecznościowych – na Facebooku, Instagramie i TikToku. Zdjęcia wykorzystane zostaną również na internetowej stronie Douglasa oraz we wnętrzach perfumerii w całej Polsce.
Wraz ze startem kampanii, Douglas rusza z akcją wspierającą kobiety walczące z chorobami ginekologiczno-onkologicznymi. W dniach 27 maja – 8 czerwca 20 proc. dochodu ze sprzedaży produktów marek: Dermacosmetics, #Innerbeauty, One.Two.Free! oraz jubileuszowej palety cieni Douglas Collection, zostanie przekazane na rzecz Fundacji Kwiat Kobiecości, która wspiera kobiety chorujące na raka szyjki macicy i raka jajnika, popularyzuje wiedzę odnośnie profilaktyki zdrowotnej oraz udostępnia bezpłatne badania ginekologiczne.