StoryEditor
Perfumerie
22.08.2024 12:57

Douglas rusza z pierwszą międzynarodową kampanią swojej marki własnej Douglas Collection

Douglas Collection to marka własna kosmetyków Grupy Douglas. Na zdjęciu stanowisko makijażowe w Douglasie w galerii Westfield Mokotów w Warszawie / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Opatrzona hasłem#IYKYK - Jak znasz, to wiesz” wystartowała pierwsza międzynarodowa kampania kosmetyków do makijażu Douglas Collection – marki własnej Douglasa. Kampania ma zwiększyć rozpoznawalność marki, pokazać jej jakość premium, ale także to, że cenowo jest przystępna dla wszystkich.

Makijaż Douglas Collection to kilkaset produktów dostępnych wyłącznie w perfumeriach Douglas i na Douglas.pl. Do portfolio marki stale dochodzą nowe produkty. W Polsce niedawno twarzą marki została Paulina Krupińska.

Czytaj więcej: Paulina Krupińska pierwszą polską ambasadorką Douglas Collection. Rusza kampania marki z jej udziałem

Teraz Douglas ruszył z globalną kampanią Douglas Collection. Hasło kampanii to #IYKYK – Jak znasz, to wiesz”. Jak czytamy w opisie projektu, hasztag #IYKYK odnosi się do trendu w mediach społecznościowych, który dotyczy wiedzy dostępnej tylko dla wtajemniczonych: „To właśnie oni wiedzą, że Douglas Collection to setki produktów o jakości premium, do których, po ich wypróbowaniu, będziesz chętnie wracać”.

Dzięki naszej marce Douglas Collection chcemy zdemokratyzować kosmetyki premium. Wierzymy, że piękno jest prawem, a nie przywilejem – mówi Katarzyna Mauduit, dyrektorka marketingu w Douglas. – Koncepcja kampanii zrodziła się z analizy zachowań konsumenckich. Klienci, którzy raz spróbowali produktów Douglas Collection i poznali ich najwyższą jakość, chętnie po nie wracają innymi słowy: If You Know You Know. Jak znasz, to wiesz dodaje.

15 tys. konsultantów w drogeriach zaangażowanych w kampanię

Kampania koncentruje się na bestsellerach makijażowych Douglas Collection i ulubionych produktach klientów, a także na wiedzy eksperckiej konsultantów pracujących w ponad 150 perfumeriach w Polsce (w całej Europie zaangażowanych będzie w to 15 tys. konsultantów). Wszystkie perfumerie Douglas oferują bezpłatne, szybkie konsultacje makijażowe z użyciem produktów Douglas Collection, aby klienci mogli je poznać i przetestować.  

Wśród wyróżnionych produktów znalazły się bestsellery, takie jak: puder nawilżający Skin Augmenting Hydra Powder i tusz do rzęs Lash Curve, a także nowość Lovely Lip Oil.  

Kampania wystartowała 20 sierpnia 2024 r. i zakłada widoczność w perfumeriach w całym kraju, kanałach digital oraz na kanałach social media Douglasa (te mają pomóc w dotarciu do młodych konsumentów). Jest także promowana szeroko w telewizji. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja WaveMaker.

Marki własne Douglasa 

Marki korporacyjne (własne) Grupy Douglas obejmują wszystkie podstawowe kategorie produktów. Mają one na celu budowanie lojalności klientów, a także poszerzanie bazy klientów poprzez wychwytywanie aktualnych trendów.

Największą marką korporacyjną jest Douglas & Nocibe Collection, która jest pozycjonowana jako próg wejścia do asortymentu kosmetycznego premium i oferuje produkty we wszystkich istotnych kategoriach kosmetycznych: pielęgnacji skóry, makijażu, pielęgnacji włosów, zapachów i akcesoriów.

Pozostałe trzy marki korporacyjne: Dr. Susanne von Schmiedeberg, Jardin Bohème i one.two.free! koncentrują się na wybranych segmentach sprzedaży, takich jak specjalistyczna pielęgnacja twarzy i perfumy. Douglas odświeża portfolio marek wprowadzając w nich innowacje.  

Marki korporacyjne wspomagają rentowność i wzrost Grupy Douglas i stanowiły około 7,5 proc. sprzedaży (netto) w roku obrotowym 2022/23. W ramach strategii "Let it Bloom – Douglas 2026" Grupa dąży do znacznego zwiększenia sprzedaży (netto) marek korporacyjnych do 2027 r. i później.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
18.11.2024 11:32
Charytatywne misie nie tylko w Rossmannie: Douglas wesprze fundację Cancer Fighters
Charytatywne misie zawitają po raz piąty do perfumerii Douglas.DOUGLAS x FUNDACJA CANCER FIGHTERS

Douglas po raz kolejny pokazuje, że piękno może iść w parze z pomaganiem. Już piąty raz perfumerie Douglas wspierają Fundację Cancer Fighters, oferując specjalne misie, których całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na zakup sprzętu medycznego dla Dziecięcego Szpitala Onkologicznego we Wrocławiu.

Ta współpraca sieci perfumerii z fundacją onkologiczną to wyjątkowa szansa, by poprzez drobny gest zakupu maskotki za 89 zł przyczynić się do poprawy życia dzieci walczących z chorobą.

Fundacja Cancer Fighters od lat działa na rzecz dzieci chorych na nowotwory, pokazując im, że walka z chorobą nie jest przegraną bitwą, ale okazją do odkrycia swojej wewnętrznej siły. Organizacja nie tylko finansuje profilaktykę zdrowotną i leczenie swoich podopiecznych, ale także wspiera szpitale poprzez zakup sprzętu medycznego. Dodatkowo, w ramach motywacyjnych działań Fundacja prowadzi różnorodne projekty, takie jak sesje zdjęciowe dla dzieci, które pokazują ich odwagę i determinację.

Akcja „Kup Misia i odkryj piękno pomagania!” to okazja dla klientów Douglas, by wesprzeć wartościową inicjatywę, która ma realny wpływ na życie młodych pacjentów. Dzięki zaangażowaniu społecznemu oraz wsparciu licznych darczyńców, możliwe jest wyposażenie wrocławskiego szpitala w nowoczesny sprzęt, który pomaga w codziennej walce o zdrowie dzieci.

Czytaj także: Fundacja Serce Miasta szuka marek kosmetycznych-sponsorów na obchody Dnia Kobiet 2025 w kryzysie bezdomności

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.11.2024 09:49
Douglas wprowadza markę Kiehl’s do perfumerii w Polsce
Kiehl‘s to amerykańska marka kosmetyczna z segmentu premium. Swoje produkty sprzedaje w firmowych sklepach. Od listopada 2024 będzie także dostępna w sieci Douglasfot. Shutterstock

Douglas wprowadził markę Kiehl’s na półki swoich perfumerii w Polsce. Czasowo marka będzie dostępna w całej sieci, później w wybranych perfumeriach.

Kiehl’s, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetyków do pielęgnacji skóry, od 12 listopada 2024 roku będzie dostępna we wszystkich perfumeriach Douglas na terenie Polski. Klienci będą mogli dzięki temu poznać i przetestować bestsellerowe produkty Kiehl’s, w tym kultowy  Ultra Facial Cream.

We wszystkich perfumeriach Douglas marka będzie dostępna do końca grudnia br. Później wybrane salony będą na stałe oferować produkty marki przez cały rok. Obecnie trwa promocja marki, przy zakupach produktów Kiehl’s za min. 199 zł, klienci otrzymają limitowaną torbę lub kosmetyczkę (do wyczerpania zapasów).

Doulas to detalista z segmentu premium. W Polsce Douglas jest obecny od 23 lat. Prowadzi sprzedaż stacjonarną i online. W kwietniu br. sieć otworzyła swoją 150 perfumerię i modernizuje sklepy w najlepszych lokalizacjach. Doulas rozwija także segment usług beauty. Na świecie Douglas prowadzi swój model sprzedaży w oparciu o około 1850 perfumerii oraz sklepy online.

Czytaj także: Douglas integruje online ze stacjonarnymi drogeriami

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. listopad 2024 10:37