Douglas Polska prowadzi pierwszy etap procesu rekrutacji na stanowisko E-Commerce Key Account Manager, poszukiwania trwają także na popularnym portalu biznesowym Linkedin.
Od osoby na tym stanowisku będzie wymagana aktywna współpraca i kontakt z dostawcami Douglas Polska, w tym negocjacje powierzchni reklamowych oraz udział w akcjach kanału e-commerce Douglas Polska, koordynacja realizacji planów marketingowych w oparciu o budżety marek, analiza przychodów i wyników kampanii marketingowych, stałe monitorowanie działań konkurencji i rynku oraz trendów w obszarze marketingu e-commerce oraz ścisła współpraca z działami zakupów oraz e-commerce.
Sprzedaż przez internet stała się priorytetem dla sieci perfumerii Douglas. Pandemia koronawirusa spowodowała spadki sprzedaży w perfumeriach stacjonarnych, które były zamknięte w czasie lockdown.
Niedawno media doniosły, że Douglas, którego sieć obejmuje około 2400 salonów perfumeryjnych, przygotowuje się do kolejnej fali zamknięć. Zlikwidowanych ma być nawet 500 stacjonarnych perfumerii a detalista chce się skupić na rozwoju sprzedaży online.
Czytaj: Douglas zamknie 500 sklepów w Europie i skupi się na sprzedaży online
Początkowo sieć nie komentowała tych doniesień, następnie jednak w oficjalnym komunikacie potwierdziła, że około 500 perfumerii zostanie zamkniętych do jesieni 2022 roku. Zamknięcia planowane są głównie na rynkach Europy Południowej, które szczególnie mocno ucierpiały na skutek pandemii COVID-19. W Polsce Douglas nie planuje dużych roszad w sieci sprzedaży. – W Polsce, dzięki dynamicznemu rozwojowi e-commerce udało nam się utrzymać biznes na poziomie, który nie zmusza nas do dużych zmian w strukturze sklepów stacjonarnych – skomentowała Agnieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Poland & CEE Region.
Czytaj: Douglas w Polsce nie zamierza zamykać perfumerii stacjonarnych