StoryEditor
Perfumerie
03.02.2021 00:00

Douglas rozbudowuje dział e-commerce

Douglas Polska jest kolejną siecią, która intensywnie poszukuje pracowników do działu e-commerce. Rozwój internetowej sprzedaży stał się priorytetem dla detalistów z sektora kosmetycznego.

Douglas Polska prowadzi pierwszy etap procesu rekrutacji na stanowisko E-Commerce Key Account Manager, poszukiwania trwają także na popularnym portalu biznesowym Linkedin.

Od osoby na tym stanowisku będzie wymagana aktywna współpraca i kontakt z dostawcami Douglas Polska, w tym negocjacje powierzchni reklamowych oraz udział w akcjach kanału e-commerce Douglas Polska, koordynacja realizacji planów marketingowych w oparciu o budżety marek, analiza przychodów i wyników kampanii marketingowych, stałe monitorowanie działań konkurencji i rynku oraz trendów w obszarze marketingu e-commerce oraz ścisła współpraca z działami zakupów oraz e-commerce. 

Sprzedaż przez internet stała się priorytetem dla sieci perfumerii Douglas. Pandemia koronawirusa spowodowała spadki sprzedaży w perfumeriach stacjonarnych, które były zamknięte w czasie lockdown.

Niedawno media doniosły, że Douglas, którego sieć obejmuje około 2400 salonów perfumeryjnych, przygotowuje się do kolejnej fali zamknięć. Zlikwidowanych ma być nawet 500 stacjonarnych perfumerii a detalista chce się skupić na rozwoju sprzedaży online. 

Czytaj: Douglas zamknie 500 sklepów w Europie i skupi się na sprzedaży online

Początkowo sieć nie komentowała tych doniesień, następnie jednak w oficjalnym komunikacie potwierdziła, że około 500 perfumerii zostanie zamkniętych do jesieni 2022 roku. Zamknięcia planowane są głównie na rynkach Europy Południowej, które szczególnie mocno ucierpiały na skutek pandemii COVID-19. W Polsce Douglas nie planuje dużych roszad w sieci sprzedaży. – W Polsce, dzięki dynamicznemu rozwojowi e-commerce udało nam się utrzymać biznes na poziomie, który nie zmusza nas do dużych zmian w strukturze sklepów stacjonarnych –  skomentowała Agnieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Poland & CEE Region.

Czytaj: Douglas w Polsce nie zamierza zamykać perfumerii stacjonarnych  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
18.11.2024 11:32
Charytatywne misie nie tylko w Rossmannie: Douglas wesprze fundację Cancer Fighters
Charytatywne misie zawitają po raz piąty do perfumerii Douglas.DOUGLAS x FUNDACJA CANCER FIGHTERS

Douglas po raz kolejny pokazuje, że piękno może iść w parze z pomaganiem. Już piąty raz perfumerie Douglas wspierają Fundację Cancer Fighters, oferując specjalne misie, których całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na zakup sprzętu medycznego dla Dziecięcego Szpitala Onkologicznego we Wrocławiu.

Ta współpraca sieci perfumerii z fundacją onkologiczną to wyjątkowa szansa, by poprzez drobny gest zakupu maskotki za 89 zł przyczynić się do poprawy życia dzieci walczących z chorobą.

Fundacja Cancer Fighters od lat działa na rzecz dzieci chorych na nowotwory, pokazując im, że walka z chorobą nie jest przegraną bitwą, ale okazją do odkrycia swojej wewnętrznej siły. Organizacja nie tylko finansuje profilaktykę zdrowotną i leczenie swoich podopiecznych, ale także wspiera szpitale poprzez zakup sprzętu medycznego. Dodatkowo, w ramach motywacyjnych działań Fundacja prowadzi różnorodne projekty, takie jak sesje zdjęciowe dla dzieci, które pokazują ich odwagę i determinację.

Akcja „Kup Misia i odkryj piękno pomagania!” to okazja dla klientów Douglas, by wesprzeć wartościową inicjatywę, która ma realny wpływ na życie młodych pacjentów. Dzięki zaangażowaniu społecznemu oraz wsparciu licznych darczyńców, możliwe jest wyposażenie wrocławskiego szpitala w nowoczesny sprzęt, który pomaga w codziennej walce o zdrowie dzieci.

Czytaj także: Fundacja Serce Miasta szuka marek kosmetycznych-sponsorów na obchody Dnia Kobiet 2025 w kryzysie bezdomności

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.11.2024 09:49
Douglas wprowadza markę Kiehl’s do perfumerii w Polsce
Kiehl‘s to amerykańska marka kosmetyczna z segmentu premium. Swoje produkty sprzedaje w firmowych sklepach. Od listopada 2024 będzie także dostępna w sieci Douglasfot. Shutterstock

Douglas wprowadził markę Kiehl’s na półki swoich perfumerii w Polsce. Czasowo marka będzie dostępna w całej sieci, później w wybranych perfumeriach.

Kiehl’s, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetyków do pielęgnacji skóry, od 12 listopada 2024 roku będzie dostępna we wszystkich perfumeriach Douglas na terenie Polski. Klienci będą mogli dzięki temu poznać i przetestować bestsellerowe produkty Kiehl’s, w tym kultowy  Ultra Facial Cream.

We wszystkich perfumeriach Douglas marka będzie dostępna do końca grudnia br. Później wybrane salony będą na stałe oferować produkty marki przez cały rok. Obecnie trwa promocja marki, przy zakupach produktów Kiehl’s za min. 199 zł, klienci otrzymają limitowaną torbę lub kosmetyczkę (do wyczerpania zapasów).

Doulas to detalista z segmentu premium. W Polsce Douglas jest obecny od 23 lat. Prowadzi sprzedaż stacjonarną i online. W kwietniu br. sieć otworzyła swoją 150 perfumerię i modernizuje sklepy w najlepszych lokalizacjach. Doulas rozwija także segment usług beauty. Na świecie Douglas prowadzi swój model sprzedaży w oparciu o około 1850 perfumerii oraz sklepy online.

Czytaj także: Douglas integruje online ze stacjonarnymi drogeriami

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 13:48