W trzecim kwartale roku obrotowego 2020/2021, który w grupie Douglas liczony jest od 1 kwietnia do 30 czerwca 2021, sieć perfumerii osiągnęła dwucyfrowy wzrost sprzedaży. Ogólnie o 16,8 proc. i 20 proc. w przypadku sprzedaży e-commerce. Wynikami podzieliła się w mediach społecznościowych prezes Douglas Group, Tina Müller.
– Nasza sprzedaż e-commerce prawie podwoiła się w ciągu ostatnich 2 lat i nie tylko umocniliśmy naszą pozycję wiodącej europejskiej platformy kosmetycznej premium, ale także przejęliśmy pozycję lidera rynku e-commerce we Francji – skomentowała Tuna Müller na swoim profilu na Linkedin. – Spodziewamy się dalszego wzrostu, jeśli sklepy pozostaną otwarte – dodała.
Douglas to wiodąca sieć perfumerii w Europie. Oferuje ponad 130 tys. produktów kosmetycznych i lifestylowych w sklepach internetowych i w ponad 2 tys. sklepów stacjonarnych. Na skutek pandemii i zmiany nawyków zakupowych konsumentów zarząd sieci podjął w tym roku decyzję o zamknięciu ok. 500 stacjonarnych perfumerii w całej Europie z czego około 60 w Niemczech. Największy wysiłek został położony w dalszy rozwój sprzedaży internetowej.
Czytaj także: Douglas ogłasza konkurs dla producentów i marek. Nagrodą jest miejsce na półce