Perfumerie Douglas w przesłanym portalowi kobieta.wp.pl oświadczeniu wyjaśniają, że już 26 lutego sieć przeprowadziła akcję informacyjną skierowaną do pracowników.
– W jej ramach przekazaliśmy zasady postępowania prewencyjnego w sytuacji rozprzestrzeniania się koronawirusa. Wszyscy pracownicy zostali poinformowani o tym, jak zachować się w sytuacji podejrzenia u siebie infekcji oraz gdzie szukać pomocy medycznej. Wprowadziliśmy też zalecenie ograniczenia podróży służbowych – informuje Ewa Sadowska, szefowa PR w Douglasie.
Jeśli natomiast chodzi o bezpieczeństwo klientów, to konsultantów w sieci Douglas obowiązują ścisłe zasady postępowania w zakresie regularnego mycia rąk i stosowania środków dezynfekujących.
– Zawsze działamy zgodnie z rekomendacjami Głównego Inspektora Sanitarnego, dlatego w perfumeriach, tak jak do tej pory, przywiązujemy ogromną wagę do każdorazowej dezynfekcji za pomocą profesjonalnych środków medycznych, wszystkich akcesoriów służących do wykonywania usług – informuje przedstawicielka sieci.
Dodatkowo perfumeria zdecydowała o usunięciu z półek produktów do samodzielnego testowania przez klientów (otwieralnych testerów). Obecnie są one aplikowane wyłącznie przez konsultantki za pomocą szpatułki.
– Wyjątek stanowią produkty w pojemnikach z atomizerami, jak np. perfumy, które nie stanowią ryzyka – brzmi dalsza część oświadczenia.