Douglas Polska postanowił wykorzystać potencjał TikToka. Platforma ma już ponad 10 mln użytkowników w Polsce. Nie bez znaczenia dla nowej strategii sieci jest fakt, że 80 proc. z nich deklaruje, że zdobyło na platformie nową wiedzę. Wśród najczęściej wskazywanych tematów dominują: makijaż i pielęgnacja ciała.
– Dlatego na TikToku stawiamy na edukacyjny content – porady, trendy, informacje o nowościach. Chcemy się wyróżnić na tle dominującej w naszej kategorii estetyki Instagrama. I choć dopiero zaczynamy, mamy ambicję być jednym z czołowych kont retailer beauty – wyjaśnia Ewa Sadowska, head of marketing communication Douglas Polska.
Za wsparcie strategiczne i kreatywne profilu Douglas Polska na TikToku odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
Sieć Douglas, która w ubiegłym roku roku obchodziła 111 rocznicę powstania i 20-lecie obecności w Polsce, ma obecnie 140 perfumerii w centrach handlowych i galeriach oraz przy ulicach handlowych. Proponuje klientom wielokanałową ofertę sprzedaży – oprócz perfumerii stacjonarnych są to sklep internetowy, marketplace, aplikacja mobilna, możliwość robienia zakupów podczas eventów live shopping. Poza Polską Douglas to ponad 2 tys. perfumerii w 21 krajach.
Czytaj też: Lush podtrzymuje decyzję sprzed roku o wycofaniu się z mediów społecznościowych