StoryEditor
Perfumerie
18.10.2023 15:53

Douglas partnerem Top Model – ruszyła kampania perfumerii z udziałem uczestników programu

Sofia Konecka-Menescal, Wiktoria Darda i Dominik Szymański w reklamie oferty makijązowej Douglasa / Douglas
Sieć perfumerii Douglas, jako partner programu Top Model, przygotowała zadanie konkursowe dla uczestników programu. Jego zwycięzcy zostali gwiazdami październikowej kampanii Douglas Polska.

Douglas Polska po raz kolejny został partnerem programu Top Model. Siec perfumerii nie tylko odpowiada za makijaże modelek i modeli wykonane z użyciem produktów marki Douglas Collection.

Katarzyna Mauduit, marketing director CEE w Douglas

Silną grupą aktywnych klientów Douglas stanowią Millenialsi oraz pokolenie Z, którzy są swoistymi poszukiwaczami trendów. Dlatego marka konsekwentnie realizuję strategię dotarcia do tego segmentu, nie tylko rozszerzając ofertę o modne marki i produkty dla młodych, lecz także inwestując w projekty i narzędzia dające możliwość podzielenia się najnowszymi trendami w makijażu.

Douglas przygotował też zadanie specjalnie dla uczestników Top Model – sesję zdjęciową z fotografem i jurorem programu, Marcinem Tyszką. W tej kategorii wygrali Sofia Konecka-Menescal, Wiktoria Darda i Dominik Szymański i tym samym zostali gwiazdami październikowej kampanii Douglas.

Ewa Sadowska, head of marketing communications w Douglas

Działamy na bardzo dynamicznym rynku, a trendy w makijażu zmieniają się niemal z tygodnia na tydzień. Jako lider kategorii, staramy się nie tylko za nimi nadążać, ale i je tworzyć. Dlatego też wciąż wzbogacamy naszą ofertę dla najmłodszego klienta, a do kampanii ją promującej, zaprosiliśmy ponownie uczestników Top Model. Nasz wybór Wiktorii, Dominika i Sophie opierał się na kilku kluczowych czynnikach - to talent, charyzma i wyjątkowy indywidualny styl. Chcemy by każdy definiował piękno na swoich własnych zasadach i według własnego uznania, cenimy autentyczność i nie promujemy nieosiągalnych przefiltrowanych standardów urody.

Kampania pod hasłem „Top Brands, Top Models”  ruszyła 17 października i jest wspierana poprzez działania w digitalu, komunikacją na kanałach social media Douglas, OOH oraz nośnikach w perfumeriach Douglas w całym kraju. W materiałach Douglas promuje produkty marek Douglas Collection, Kylie Cosmetics, One.Two. Free!, Florece by Mills, MCM czy Dear Dhalia. Będzie ona wdrażana w pieciu krajach: w Węgrzech, na Litwie, Łotwie,  Estonii oraz w Polsce.

Za koncepcję kreatywną oraz zdjęcia odpowiada Marcin Tyszka oraz reprezentująca go agencja Backstage PR, która wyprodukowała kampanię. Postprodukacja oraz realizacja kampanii w social mediach – Saatchi & Saatchi, planowanie i zakup mediów Wavemaker.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
18.11.2024 11:32
Charytatywne misie nie tylko w Rossmannie: Douglas wesprze fundację Cancer Fighters
Charytatywne misie zawitają po raz piąty do perfumerii Douglas.DOUGLAS x FUNDACJA CANCER FIGHTERS

Douglas po raz kolejny pokazuje, że piękno może iść w parze z pomaganiem. Już piąty raz perfumerie Douglas wspierają Fundację Cancer Fighters, oferując specjalne misie, których całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na zakup sprzętu medycznego dla Dziecięcego Szpitala Onkologicznego we Wrocławiu.

Ta współpraca sieci perfumerii z fundacją onkologiczną to wyjątkowa szansa, by poprzez drobny gest zakupu maskotki za 89 zł przyczynić się do poprawy życia dzieci walczących z chorobą.

Fundacja Cancer Fighters od lat działa na rzecz dzieci chorych na nowotwory, pokazując im, że walka z chorobą nie jest przegraną bitwą, ale okazją do odkrycia swojej wewnętrznej siły. Organizacja nie tylko finansuje profilaktykę zdrowotną i leczenie swoich podopiecznych, ale także wspiera szpitale poprzez zakup sprzętu medycznego. Dodatkowo, w ramach motywacyjnych działań Fundacja prowadzi różnorodne projekty, takie jak sesje zdjęciowe dla dzieci, które pokazują ich odwagę i determinację.

Akcja „Kup Misia i odkryj piękno pomagania!” to okazja dla klientów Douglas, by wesprzeć wartościową inicjatywę, która ma realny wpływ na życie młodych pacjentów. Dzięki zaangażowaniu społecznemu oraz wsparciu licznych darczyńców, możliwe jest wyposażenie wrocławskiego szpitala w nowoczesny sprzęt, który pomaga w codziennej walce o zdrowie dzieci.

Czytaj także: Fundacja Serce Miasta szuka marek kosmetycznych-sponsorów na obchody Dnia Kobiet 2025 w kryzysie bezdomności

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.11.2024 09:49
Douglas wprowadza markę Kiehl’s do perfumerii w Polsce
Kiehl‘s to amerykańska marka kosmetyczna z segmentu premium. Swoje produkty sprzedaje w firmowych sklepach. Od listopada 2024 będzie także dostępna w sieci Douglasfot. Shutterstock

Douglas wprowadził markę Kiehl’s na półki swoich perfumerii w Polsce. Czasowo marka będzie dostępna w całej sieci, później w wybranych perfumeriach.

Kiehl’s, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetyków do pielęgnacji skóry, od 12 listopada 2024 roku będzie dostępna we wszystkich perfumeriach Douglas na terenie Polski. Klienci będą mogli dzięki temu poznać i przetestować bestsellerowe produkty Kiehl’s, w tym kultowy  Ultra Facial Cream.

We wszystkich perfumeriach Douglas marka będzie dostępna do końca grudnia br. Później wybrane salony będą na stałe oferować produkty marki przez cały rok. Obecnie trwa promocja marki, przy zakupach produktów Kiehl’s za min. 199 zł, klienci otrzymają limitowaną torbę lub kosmetyczkę (do wyczerpania zapasów).

Doulas to detalista z segmentu premium. W Polsce Douglas jest obecny od 23 lat. Prowadzi sprzedaż stacjonarną i online. W kwietniu br. sieć otworzyła swoją 150 perfumerię i modernizuje sklepy w najlepszych lokalizacjach. Doulas rozwija także segment usług beauty. Na świecie Douglas prowadzi swój model sprzedaży w oparciu o około 1850 perfumerii oraz sklepy online.

Czytaj także: Douglas integruje online ze stacjonarnymi drogeriami

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. listopad 2024 21:10