StoryEditor
Perfumerie
30.05.2019 00:00

Douglas otworzył perfumerię w Galerii Mokotów w nowym koncepcie

W maju Douglas otworzył w Galerii Mokotów jedną z największych perfumerii. Na powierzchni prawie 900 mkw., w nowym designie oraz w nowej lokalizacji powstał kolejny House of Beauty. Aranżację przestrzeni uzupełniają multimedialne rozwiązania oraz strefy specjalne i kąciki usług beauty.  

Nowy koncept perfumerii w Galerii Mokotów został zaprojektowany ze szczególnym naciskiem na kategorię skin care. Stąd szereg nowych marek medycznych, naturalnych, a w samym wnętrzu dominująca biel. – Edukacja klientów w temacie pielęgnacji skóry to zdecydowanie kierunek, który chcemy realizować długofalowo – powiedziała Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska.

Uzupełnieniem oferty są także marki makijażowe i zapachy. Na klientów czekają też specjalnie stworzone strefy: strefa Douglas Trendy, strefa pielęgnacyjna, gabinet SPA, strefa skin lab (gdzie odbywają się bezpłatne badanie skóry i udzielane są konsultacji w sferze pielęgnacji skóry), strefa marek medycznych i naturalnych, niszowych zapachów, strefa makijażowa oraz chillout zone.

Multimedialne rozwiązania widoczne są już z poziomu wejścia – ekrany led zastąpiły tradycyjne witryny, a wielkoformatowe wyświetlacze prezentują najnowsze trendy beauty.

Oferta nowej perfumerii to w sumie ponad 300 marek, w tym nowe marki medyczne: Dr Russo, Dr Brandt, Norel Dr Wilsz, Dr Hauschka, Biotulin; marki organiczne i naturalne: Kora Organics, Mario Badescu, Mokosh, marki makijażowe: By Terry, Tom Ford, E.L.F, Neo MakeUp oraz niszowe zapachy Guerlain Maison, YSL Le Vestiaire, Le Couvent Des Minimes, Kilian, wkrótce także Chopard. Premierowo w Galerii Mokotów klienci będą mogli zakupić także innowacyjne produkty firmy Dyson.

Obok bogatej oferty kosmetycznej na klientów czekają również usługi beauty – zabiegi kosmetyczne na twarz i ciało (w salonie SPA), bezpłatne konsultacje pielęgnacyjne wraz z badaniem skóry, makijaż na każdą okazję czy dobór indywidualnego zapachu.

Douglas jest jedną z wiodących firm w sektorze beauty w Europie. Swoją pozycję zawdzięcza ponad 2400 perfumeriom w zlokalizowanym w 21 krajach europejskich oraz sale wzbogacanemu portfolio, które obecnie obejmuje 38 tys. produktów. W Polsce Douglas ma 138 perfumerii w największych galeriach handlowych oraz przy prestiżowych ulicach handlowych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
18.11.2024 11:32
Charytatywne misie nie tylko w Rossmannie: Douglas wesprze fundację Cancer Fighters
Charytatywne misie zawitają po raz piąty do perfumerii Douglas.DOUGLAS x FUNDACJA CANCER FIGHTERS

Douglas po raz kolejny pokazuje, że piękno może iść w parze z pomaganiem. Już piąty raz perfumerie Douglas wspierają Fundację Cancer Fighters, oferując specjalne misie, których całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na zakup sprzętu medycznego dla Dziecięcego Szpitala Onkologicznego we Wrocławiu.

Ta współpraca sieci perfumerii z fundacją onkologiczną to wyjątkowa szansa, by poprzez drobny gest zakupu maskotki za 89 zł przyczynić się do poprawy życia dzieci walczących z chorobą.

Fundacja Cancer Fighters od lat działa na rzecz dzieci chorych na nowotwory, pokazując im, że walka z chorobą nie jest przegraną bitwą, ale okazją do odkrycia swojej wewnętrznej siły. Organizacja nie tylko finansuje profilaktykę zdrowotną i leczenie swoich podopiecznych, ale także wspiera szpitale poprzez zakup sprzętu medycznego. Dodatkowo, w ramach motywacyjnych działań Fundacja prowadzi różnorodne projekty, takie jak sesje zdjęciowe dla dzieci, które pokazują ich odwagę i determinację.

Akcja „Kup Misia i odkryj piękno pomagania!” to okazja dla klientów Douglas, by wesprzeć wartościową inicjatywę, która ma realny wpływ na życie młodych pacjentów. Dzięki zaangażowaniu społecznemu oraz wsparciu licznych darczyńców, możliwe jest wyposażenie wrocławskiego szpitala w nowoczesny sprzęt, który pomaga w codziennej walce o zdrowie dzieci.

Czytaj także: Fundacja Serce Miasta szuka marek kosmetycznych-sponsorów na obchody Dnia Kobiet 2025 w kryzysie bezdomności

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.11.2024 09:49
Douglas wprowadza markę Kiehl’s do perfumerii w Polsce
Kiehl‘s to amerykańska marka kosmetyczna z segmentu premium. Swoje produkty sprzedaje w firmowych sklepach. Od listopada 2024 będzie także dostępna w sieci Douglasfot. Shutterstock

Douglas wprowadził markę Kiehl’s na półki swoich perfumerii w Polsce. Czasowo marka będzie dostępna w całej sieci, później w wybranych perfumeriach.

Kiehl’s, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetyków do pielęgnacji skóry, od 12 listopada 2024 roku będzie dostępna we wszystkich perfumeriach Douglas na terenie Polski. Klienci będą mogli dzięki temu poznać i przetestować bestsellerowe produkty Kiehl’s, w tym kultowy  Ultra Facial Cream.

We wszystkich perfumeriach Douglas marka będzie dostępna do końca grudnia br. Później wybrane salony będą na stałe oferować produkty marki przez cały rok. Obecnie trwa promocja marki, przy zakupach produktów Kiehl’s za min. 199 zł, klienci otrzymają limitowaną torbę lub kosmetyczkę (do wyczerpania zapasów).

Doulas to detalista z segmentu premium. W Polsce Douglas jest obecny od 23 lat. Prowadzi sprzedaż stacjonarną i online. W kwietniu br. sieć otworzyła swoją 150 perfumerię i modernizuje sklepy w najlepszych lokalizacjach. Doulas rozwija także segment usług beauty. Na świecie Douglas prowadzi swój model sprzedaży w oparciu o około 1850 perfumerii oraz sklepy online.

Czytaj także: Douglas integruje online ze stacjonarnymi drogeriami

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. listopad 2024 07:08