Już teraz, dzięki zdjęciom zamieszczonym w mediach społecznościowych sieci Douglas można przekonać się jak będzie wyglądał zmodernizowany Douglas przy Tauentzienstraße - głównej ulicy handlowej w zachodniej części Berlina. Na dwóch piętrach oferowane będą tu luksusowe klasyczne marki oraz modne ostatnio brandy, takie jak Huda Beauty, Morphe, Pat McGrath, Kylie Skin, Alicia Keys, Miller Harris czy MaveMade.
W berlińskim Douglasie stworzono też stanowiska z usługami beauty. Na jednych można będzie zapoznać się z innowacjami w zakresie pielęgnacji twarzy, a na innych odświeżyć fryzurę, wystylizować ją czy skonsultować metody pielęgnacji włosów.
Douglas otwiera w Berlinie perfumerię połączoną z usługami beauty
Sieć Douglas po otwarciu 150 perfumerii w Polsce zapowiedziała, że pojawią się kolejne jej salony, ale także będą modernizowane już istniejące placówki. Inwestycje dotyczą przede wszystkim najlepszych perfumerii w większych miastach.
Modernizację przeszła ostatnio perfumeria w centrum handlowym Avenida w Poznaniu. W drogerii zostały zamontowane m.in. podwieszane sufity, oświetlenie LED oraz elementy identyfikacji wizualnej. Przestrzeń została odświeżona i dostosowana do najbardziej aktualnego wyglądu i konceptu perfumerii.
Avenida w Poznaniu zajmuje przestrzeń o powierzchni 189 mkw., wyposażoną w multimedialne ekrany, które zwiększają jej funkcjonalność i estetykę.
– Zjawisko nasycenia rynku jest szczególnie widoczne w większych aglomeracjach miejskich i metropoliach oraz centrach handlowych. Ponieważ preferencje konsumentów w wyniku pandemii uległy pewnym zmianom, w tych lokalizacjach stawiamy na modernizację już istniejących perfumerii. Doskonale wiemy, że istotną rolę dla wszystkich klientów, oprócz szerokiego i różnorodnego asortymentu, ma także architektura, która jest żywą i dynamiczną częścią perfumerii. Przestrzeń w perfumerii Avenida Poznań została odświeżona i prezentuje najbardziej aktualny koncept perfumerii. Nie tylko cieszy oczy klientów, ale też znacznie zwiększa funkcjonalność sklepu – mówi Magdalena Przybysz, dyrektor ds. ekspansji CEE w Douglas Polska.
Douglas działa w modelu omnichannel i wdraża rozwiązania wspierające oba kanały sprzedaży, by zapewnić sobie synergię działania, a klientom spójne doświadczenia zakupowe. Klienci mogą składać zamówienia w e-sklepie także i konsultantek w drogerii, a zakupy odbierać w sklepie lub w domu. Nową usługą jest Click & Collect Express, które umożliwia zamówienie produktu online z odbiorem perfumerii w ciągu 2 godzin.
Douglas oferuje kosmetyki światowych marek, konsultacje a także zabiegi gabinetowe.
Czytaj więcej: Douglas ma już blisko 40 gabinetów SPA w swoich perfumeriach. Ekskluzywne marki wykonują zabiegi także w gabinetach mobilnych
25 lat temu otworzyła się pierwsza perfumeria Sephora w Polsce. Dziś mamy 83 perfumerie, w których ta globalna marka sprzedaje światowe marki i przekazuje wiedzę o kosmetycznych trendach.
Ćwierćwiecze Sephora Polska stało się okazją do zorganizowania specjalnej akcji promocyjnej. W lipcu wyrusza w Polskę Sephora BeautyBus, który dotrze do pięciu miast w Polsce.
W specjalnie zaaranżowanej przestrzeni Sephora organizuje:
- strefę makijażową, gdzie prezentowane będą dwa najgorętsze trendy makijażowe tego sezonu: Shimmering Party look oraz Sunset Vibe look,
- strefę stylizacji fryzur, w której oddając się w ręce styliści zaproponują viralowe fryzury
- strefę atrakcji, w której będzie można ozdobić swoją bluzkę, kurtkę czy torbę kolorowymi dodatkami i nadać im wyjątkowy charakter
- strefę warkoczy, gdzie będzie można dodać do fryzury ciekawe elementy
Wraz z artystami ze studia Blackstar Tatto uczestnicy będą mogli podążyć śladem Tik Tokowego trendu i podkręcić wygląd swoich sznurówek letnimi dodatkami, a swój look uzupełnić pinami lub wodnymi tautuażami.
W różnych grach i zabawach będzie można zdobyć kosmetyczne niespodzianki.
Osoba, która odwiedzi wszystkie strefy i zbierze w nich pieczątki wymieni je na próbki kosmetyków oraz kod rabatowy. A na dwadzieścia osób, które jako pierwsze dotrą na przystanek Sephora BeautyBus w każdym mieście, czekać będą specjalne niespodzianki.
Gdzie zatrzyma się Sephora BeautyBus?
- 11-14.07.Władysławowo - plaża wejście numer 1
- 24-26.07.Wrocław – Hala Świebodzki
- 1-3.08.Kraków – plac przy Galerii Krakowskiej
- 8-09.08.Gdańsk – Galeria Forum Gdańsk
- 10.08.Gdańsk, ulica Elektryków
- 5-8.09.Warszawa – Dom Partii
Projekt Sephora BeautyBus sieć perfumerii Sephora stworzyła wraz z partnerskimi markami: Rare Beauty, Fenty Beauty, Charlotte Tillbury, House Labs, Tarte, Nars, Glow Recipe, Byoma, La Neige, Erborian, Drunk Elephant, Supergoop!, Bumble and Bumble oraz Sephora Collection, które zaprezentują swoje nowości i bessellery podczas eventu.
Sephora jest globalnym detalistą. Powstała w 1969 roku w Limoges we Francji, a od 1997 roku jest częścią Grupy LVMH – koncernu skupiającego luksusowe marki. Działa na 34 rynkach, zatrudnia 52 tys. pracowników.
Oferuje blisko 500 marek, w tym własną Sephora Collection i szereg marek na wyłączność. Sprzedaje w ponad 3 tys. perfumerii i flagowych sklepów, przez e-perfumerie i platformy digital.
Sephora w Polsce obecna jest od 1999 roku.