StoryEditor
Perfumerie
27.04.2020 00:00

Douglas otwiera trzy stacjonarne perfumerie

Dziś, 27 kwietnia br., Douglas otwiera trzy perfumerie stacjonarne w Gdyni, Toruniu i Zakopanem. Będą obowiązywały w nich specjalne zasady bezpieczeństwa.

Douglas zdecydował się na otwarcie trzech perfumerii stacjonarnych w Polsce. Perfumerie te są autonomicznymi punktami, które mieszczą się przy ulicach handlowych. Lokalizacje obejmują perfumerie Douglas w Gdyni - przy ul. Świętojańskiej 53, Toruniu - przy ul. Szerokiej 24 i Zakopanem - przy ul. Krupówki 14a.

Sklepy będą otwarte w godzinach 10.00 – 18.00. Wszystkich klientów i pracowników będą obowiązywać specjalne zasady bezpieczeństwa.

– Do tej pory wszystkie perfumerie stacjonarne Douglas w Polsce były zamknięte z uwagi na bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników. W związku z nowymi decyzjami władz państwowych, podjęliśmy decyzję o uruchomieniu trzech lokalizacji, które są niezależnymi punktami – komentuje Agnieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Poland & CEE Region. – Priorytetem jest bezpieczeństwo, dlatego działanie biznesu, nawet w tak małej skali, ograniczone jest szeregiem specjalnych obostrzeń. Liczymy na zrozumienie ze strony naszych klientów we wzajemnej adaptacji w tej szczególnej sytuacji. W miarę możliwości oraz aktualnych warunków, będziemy planować stopniowe otwieranie kolejnych perfumerii.

Pracownicy perfumerii wyposażeni będą w rękawiczki oraz maski. Przy stanowiskach kasowych zostaną wyznaczone strefy bezpieczeństwa, a także oznaczenia informujące o przebiegu kolejki. Przy wejściu do perfumerii na klientów czekać będą rękawiczki i żele dezynfekujące. Podczas dokonania zakupów proszeni będą o przytrzymanie artykułów do skanowania oraz płatność kartą. Środki do dezynfekcji będą ogólnodostępne dla klientów, a powierzchnie perfumerii regularnie czyszczone oraz odkażane. Liczba osób mogących przebywać na terenie sklepu ograniczona jest zapisami rozporządzenia, a szczegółowe informacje dostępne będą w lokalizacjach. W obecnej sytuacji nie będzie możliwości dotykowego testowania produktów pielęgnacyjnych i makijażowych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
18.11.2024 11:32
Charytatywne misie nie tylko w Rossmannie: Douglas wesprze fundację Cancer Fighters
Charytatywne misie zawitają po raz piąty do perfumerii Douglas.DOUGLAS x FUNDACJA CANCER FIGHTERS

Douglas po raz kolejny pokazuje, że piękno może iść w parze z pomaganiem. Już piąty raz perfumerie Douglas wspierają Fundację Cancer Fighters, oferując specjalne misie, których całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na zakup sprzętu medycznego dla Dziecięcego Szpitala Onkologicznego we Wrocławiu.

Ta współpraca sieci perfumerii z fundacją onkologiczną to wyjątkowa szansa, by poprzez drobny gest zakupu maskotki za 89 zł przyczynić się do poprawy życia dzieci walczących z chorobą.

Fundacja Cancer Fighters od lat działa na rzecz dzieci chorych na nowotwory, pokazując im, że walka z chorobą nie jest przegraną bitwą, ale okazją do odkrycia swojej wewnętrznej siły. Organizacja nie tylko finansuje profilaktykę zdrowotną i leczenie swoich podopiecznych, ale także wspiera szpitale poprzez zakup sprzętu medycznego. Dodatkowo, w ramach motywacyjnych działań Fundacja prowadzi różnorodne projekty, takie jak sesje zdjęciowe dla dzieci, które pokazują ich odwagę i determinację.

Akcja „Kup Misia i odkryj piękno pomagania!” to okazja dla klientów Douglas, by wesprzeć wartościową inicjatywę, która ma realny wpływ na życie młodych pacjentów. Dzięki zaangażowaniu społecznemu oraz wsparciu licznych darczyńców, możliwe jest wyposażenie wrocławskiego szpitala w nowoczesny sprzęt, który pomaga w codziennej walce o zdrowie dzieci.

Czytaj także: Fundacja Serce Miasta szuka marek kosmetycznych-sponsorów na obchody Dnia Kobiet 2025 w kryzysie bezdomności

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.11.2024 09:49
Douglas wprowadza markę Kiehl’s do perfumerii w Polsce
Kiehl‘s to amerykańska marka kosmetyczna z segmentu premium. Swoje produkty sprzedaje w firmowych sklepach. Od listopada 2024 będzie także dostępna w sieci Douglasfot. Shutterstock

Douglas wprowadził markę Kiehl’s na półki swoich perfumerii w Polsce. Czasowo marka będzie dostępna w całej sieci, później w wybranych perfumeriach.

Kiehl’s, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetyków do pielęgnacji skóry, od 12 listopada 2024 roku będzie dostępna we wszystkich perfumeriach Douglas na terenie Polski. Klienci będą mogli dzięki temu poznać i przetestować bestsellerowe produkty Kiehl’s, w tym kultowy  Ultra Facial Cream.

We wszystkich perfumeriach Douglas marka będzie dostępna do końca grudnia br. Później wybrane salony będą na stałe oferować produkty marki przez cały rok. Obecnie trwa promocja marki, przy zakupach produktów Kiehl’s za min. 199 zł, klienci otrzymają limitowaną torbę lub kosmetyczkę (do wyczerpania zapasów).

Doulas to detalista z segmentu premium. W Polsce Douglas jest obecny od 23 lat. Prowadzi sprzedaż stacjonarną i online. W kwietniu br. sieć otworzyła swoją 150 perfumerię i modernizuje sklepy w najlepszych lokalizacjach. Doulas rozwija także segment usług beauty. Na świecie Douglas prowadzi swój model sprzedaży w oparciu o około 1850 perfumerii oraz sklepy online.

Czytaj także: Douglas integruje online ze stacjonarnymi drogeriami

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. listopad 2024 06:02