StoryEditor
Perfumerie
21.06.2024 12:04

Douglas otwiera kolejne perfumerie i modernizuje już istniejące

Douglas ma ponad 150 perfumerii w Polsce / fot. Katarzyna Bochner/wiadomoscikosmetyczne.pl
Sieć perfumerii Douglas otworzyła swoją pierwszą perfumerię w Grójcu, w centrum handlowym Dekada. Na 200 mkw. oferuje kosmetyki marek premium oraz usługi, zabiegi i konsultacje. W planach sieci jest uruchamianie kolejnych perfumerii i modernizacja już działających obiektów.

Sieć perfumerii Douglas powiększyła się o kolejną placówkę. 200-metrowa perfumeria została otwarta w Grójcu, w centrum handlowym Dekada przy ul. Armii Krajowej 50. Oferuje asortyment kilkunastu tysięcy marek beauty.

Asortyment został dopasowany do oczekiwań lokalnego rynku. Klienci z Grójca mogą teraz zakupić produkty marek takich, jak: Estée Lauder, Yves Saint Laurent, Sensai, Dr. Susanne von Schmiedeberg czy Sol de Janeiro. 

– Douglas w Galerii Dekada w Grójcu to nasza kolejna perfumeria stacjonarna na mapie Polski. Chcemy, by wizyta w Douglas była absolutnie wyjątkowym doświadczeniem. Zadbaliśmy o każdy detal – zarówno w aranżacji przestrzeni, jak i doboru oferty dostosowanej do potrzeb miejscowych klientów. Asortyment jest bardzo różnorodny. Na półkach nasi klienci znajdą kosmetyki marek premium oraz obecnie bardzo popularne i pożądane, naturalne, organiczne produkty. Oferta została także dostosowana do różnych możliwości portfela zakupowego – mówi Magdalena Przybysz, dyrektor ds. ekspansji CEE w Douglas Polska.

Perfumeria oferuje również szereg dodatkowych usług, m.in. indywidualne porady w doborze odpowiednich produktów w zakresie pielęgnacji, makijażu oraz zapachów. Na miejscu będzie można skorzystać z bezpłatnych, zaawansowanych konsultacji stanu skóry przy użyciu profesjonalnych urządzeń diagnostycznych lub wykonać bezpłatny 5 min. makijaż.

Usługi można rezerwować za pomocą aplikacji booksy. Czytaj więcej: Douglas wszedł na Booksy

W kwietniu br. sieć Douglas otworzyła 150 perfumerię w Polsce. Obecnie w planach jest otwieranie nowych placówek w mniejszych miejscowościach, natomiast perfumerie w większych miastach będą modernizowane.  

Sieć inwestuje także w gabinety SPA w swoich perfumeriach. Ma już 37 takich miejsc oraz 10 mobilnych kabin, w których wykonywane są zabiegi kosmetyczne.

Czytaj więcej: Douglas ma już blisko 40 gabinetów SPA w swoich perfumeriach

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
18.11.2024 11:32
Charytatywne misie nie tylko w Rossmannie: Douglas wesprze fundację Cancer Fighters
Charytatywne misie zawitają po raz piąty do perfumerii Douglas.DOUGLAS x FUNDACJA CANCER FIGHTERS

Douglas po raz kolejny pokazuje, że piękno może iść w parze z pomaganiem. Już piąty raz perfumerie Douglas wspierają Fundację Cancer Fighters, oferując specjalne misie, których całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na zakup sprzętu medycznego dla Dziecięcego Szpitala Onkologicznego we Wrocławiu.

Ta współpraca sieci perfumerii z fundacją onkologiczną to wyjątkowa szansa, by poprzez drobny gest zakupu maskotki za 89 zł przyczynić się do poprawy życia dzieci walczących z chorobą.

Fundacja Cancer Fighters od lat działa na rzecz dzieci chorych na nowotwory, pokazując im, że walka z chorobą nie jest przegraną bitwą, ale okazją do odkrycia swojej wewnętrznej siły. Organizacja nie tylko finansuje profilaktykę zdrowotną i leczenie swoich podopiecznych, ale także wspiera szpitale poprzez zakup sprzętu medycznego. Dodatkowo, w ramach motywacyjnych działań Fundacja prowadzi różnorodne projekty, takie jak sesje zdjęciowe dla dzieci, które pokazują ich odwagę i determinację.

Akcja „Kup Misia i odkryj piękno pomagania!” to okazja dla klientów Douglas, by wesprzeć wartościową inicjatywę, która ma realny wpływ na życie młodych pacjentów. Dzięki zaangażowaniu społecznemu oraz wsparciu licznych darczyńców, możliwe jest wyposażenie wrocławskiego szpitala w nowoczesny sprzęt, który pomaga w codziennej walce o zdrowie dzieci.

Czytaj także: Fundacja Serce Miasta szuka marek kosmetycznych-sponsorów na obchody Dnia Kobiet 2025 w kryzysie bezdomności

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.11.2024 09:49
Douglas wprowadza markę Kiehl’s do perfumerii w Polsce
Kiehl‘s to amerykańska marka kosmetyczna z segmentu premium. Swoje produkty sprzedaje w firmowych sklepach. Od listopada 2024 będzie także dostępna w sieci Douglasfot. Shutterstock

Douglas wprowadził markę Kiehl’s na półki swoich perfumerii w Polsce. Czasowo marka będzie dostępna w całej sieci, później w wybranych perfumeriach.

Kiehl’s, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetyków do pielęgnacji skóry, od 12 listopada 2024 roku będzie dostępna we wszystkich perfumeriach Douglas na terenie Polski. Klienci będą mogli dzięki temu poznać i przetestować bestsellerowe produkty Kiehl’s, w tym kultowy  Ultra Facial Cream.

We wszystkich perfumeriach Douglas marka będzie dostępna do końca grudnia br. Później wybrane salony będą na stałe oferować produkty marki przez cały rok. Obecnie trwa promocja marki, przy zakupach produktów Kiehl’s za min. 199 zł, klienci otrzymają limitowaną torbę lub kosmetyczkę (do wyczerpania zapasów).

Doulas to detalista z segmentu premium. W Polsce Douglas jest obecny od 23 lat. Prowadzi sprzedaż stacjonarną i online. W kwietniu br. sieć otworzyła swoją 150 perfumerię i modernizuje sklepy w najlepszych lokalizacjach. Doulas rozwija także segment usług beauty. Na świecie Douglas prowadzi swój model sprzedaży w oparciu o około 1850 perfumerii oraz sklepy online.

Czytaj także: Douglas integruje online ze stacjonarnymi drogeriami

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 19:26