StoryEditor
Perfumerie
18.01.2024 12:41

Douglas organizuje kolejne edycje Douglas Skincare Weeks i otworzy więcej gabinetów kosmetycznych w perfumeriach

<p>Douglas Skincare Weeks 2024</p>

Douglas Skincare Weeks 2024

/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p>Douglas Skincare Weeks 2024</p>

Douglas Skincare Weeks 2024

/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p>Douglas Skincare Weeks 2024</p>

Douglas Skincare Weeks 2024

/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p>Douglas Skincare Weeks 2024</p>

Douglas Skincare Weeks 2024

/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p>Douglas Skincare Weeks 2024</p>
<p>Douglas Skincare Weeks 2024</p>
<p>Douglas Skincare Weeks 2024</p>
<p>Douglas Skincare Weeks 2024</p>
Gallery
Ponad 50 światowych marek uczestniczyło w drugiej edycji targów Douglas Skincare Weeks. Sieć perfumerii zaprosiła na to wydarzenie znanych influencerów oraz partnerów biznesowych. Na targi mogli również rejestrować się konsumenci. To wprowadzenie do jeszcze większego otwarcia się Douglasa na przestrzeń zabiegów oferowanych w perfumeriach w myśl idei holistycznej pielęgnacji.

Douglas Skincare Weeks to event łączący prezentację produktów i usług oferowanych przez Doulasa z  wykładami i konsultacjami prowadzonymi przez ekspertów. Tegoroczna edycja wydarzenia odbyła się 16 stycznia w Studio Las na warszawskim Mokotowe,  w przemysłowych halach zaadaptowanych na przestrzeń wystawienniczą, położonych blisko „Mordoru” – zagłębia siedzib korporacji.  

Targi Douglas Skincare Weeks odbyły się po raz drugi, z większym rozmachem, większą liczbą stoisk wystawienniczych, z przestrzenią do konsultacji z lekarzami onkologami zajmującymi się profilaktyką raka skóry, dermatologami, trychologami i dietetykami.

image

Katarzyna Mauduit, marketing director Douglasa na Europę Środkowo-Wschodnią.Douglas Skincare Weeks 2024

wiadomoscikosmetyczne.pl

– Można kupić krem, a można kupić krem ze świetną profesjonalną poradą dopasowaną do typu skóry ze świadomością, że stan skóry może być inny niemal każdego dnia. Chcemy o tym mówić naszym klientom i chcemy żeby klienci w Polsce w ten sposób, edukacyjnie pielęgnację kupowali. Chcemy również informować, że przy zakupie można w perfumeriach Douglas skorzystać z profesjonalnego, 45-minutowego zabiegu pielęgnacyjnego, o czym niewiele osób wie.  O tym jest to wydarzenie. Abyście Państwo, nasi klienci, partnerzy biznesowi zobaczyli, co jest dostępne w naszych perfumeriach, jak inaczej można kupować pielęgnację niż po prostu biorąc krem z półki. Mamy 50 partnerów marek, którzy zdecydowali się z nami promować tę ideę, bardzo im za to dziękujemy. W tym roku wydarzenie jest jeszcze większe, mamy tak dużo do powiedzenia wszystkim o tym co robimy i co chcemy robić. Będziemy o tym mówić więcej i głośniej – powiedziała Katarzyna Mauduit, marketing director Douglasa na Europę Środkowo-Wschodnią.

image

Agnieszka Zygmunt z Vogue Polska i Joanna Klimas, psycholog i projektantka mody. Douglas Skincare Weeks 2024 oraz Tomasz Kozak, customer experience manager CEE Douglas 

wiadomoscikosmetyczne.pl

Douglas zaprezentował również tego dnia specjalną publikację – magazyn Douglasa, który powstał we współpracy z Vogue Polska. O tej współpracy oraz o idei magazynu opowiedziały Agnieszka Zygmunt z Vogue Polska, która nadzorowała tworzenie publikacji oraz Joanna Klimas, psycholog i projektantka mody, goszcząca na okładce magazynu wraz ze swoją córką Natalią. Panie udzieliły także wywiadu redakcji. Sam magazyn, jak powiedziała Agnieszka Zygmunt, jest przewodnikiem po tym, czym zajmuje się Douglas – pokazuje proces holistycznego dbania o siebie. Jest także przewodnikiem po składnikach i innowacjach, w tym po dynamicznie rozwijającym się w Polsce obszarze urządzeń beauty-tech.

W targach Douglas Skincare Weeks uczestniczyło 50 światowych marek z półki premium współpracujących z Douglasem. 90 proc. z nich to marki pielęgnacyjne. Eksperci marek udzielali informacji o produktach, nowościach, składnikach, sposobach pielęgnacji skóry i zapraszali na zabiegi, które marki prowadzą w luksusowych gabinetach w perfumeriach Douglas. Do przestrzeni, gdzie można było sprawdzić stan skóry, dowiedzieć się więcej o zabiegach ustawiały się kolejki chętnych.

Takie gabinety działają w kilkudziesięciu perfumeriach. W pozostałych perfumeriach pojawią się tzw. mobilne kabiny z eksperckimi zabiegami na twarz i ciało, w których podczas spersonalizowanych rytuałów wykorzystywane są najlepsze kosmetyki marek znanych z perfumeryjnych półek

 zapowiedziała we wstępie do magazynu Vogue Agnieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Poland & CEE Region.

Uczestniczący w targach zbierali punkty za odwiedzenie poszczególnych stref, by przy wyjściu otrzymać upomnki – próbki produktów i bon rabatowy o wartości 50 zł. Natomiast influencerzy, którzy uczestniczyli w porannej odsłonie wydarzenia, zostali obdarowani potężnych rozmiarów boxami z pełnowartościowymi produktami. Tym sposobem Douglas zapewnił sobie po evencie promocję wydarzenia i uczestniczących w nim marek.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
21.06.2024 12:04
Douglas otwiera kolejne perfumerie i modernizuje już istniejące
Douglas ma ponad 150 perfumerii w Polscefot. Katarzyna Bochner/wiadomoscikosmetyczne.pl
Sieć perfumerii Douglas otworzyła swoją pierwszą perfumerię w Grójcu, w centrum handlowym Dekada. Na 200 mkw. oferuje kosmetyki marek premium oraz usługi, zabiegi i konsultacje. W planach sieci jest uruchamianie kolejnych perfumerii i modernizacja już działających obiektów.

Sieć perfumerii Douglas powiększyła się o kolejną placówkę. 200-metrowa perfumeria została otwarta w Grójcu, w centrum handlowym Dekada przy ul. Armii Krajowej 50. Oferuje asortyment kilkunastu tysięcy marek beauty.

Asortyment został dopasowany do oczekiwań lokalnego rynku. Klienci z Grójca mogą teraz zakupić produkty marek takich, jak: Estée Lauder, Yves Saint Laurent, Sensai, Dr. Susanne von Schmiedeberg czy Sol de Janeiro. 

– Douglas w Galerii Dekada w Grójcu to nasza kolejna perfumeria stacjonarna na mapie Polski. Chcemy, by wizyta w Douglas była absolutnie wyjątkowym doświadczeniem. Zadbaliśmy o każdy detal – zarówno w aranżacji przestrzeni, jak i doboru oferty dostosowanej do potrzeb miejscowych klientów. Asortyment jest bardzo różnorodny. Na półkach nasi klienci znajdą kosmetyki marek premium oraz obecnie bardzo popularne i pożądane, naturalne, organiczne produkty. Oferta została także dostosowana do różnych możliwości portfela zakupowego – mówi Magdalena Przybysz, dyrektor ds. ekspansji CEE w Douglas Polska.

Perfumeria oferuje również szereg dodatkowych usług, m.in. indywidualne porady w doborze odpowiednich produktów w zakresie pielęgnacji, makijażu oraz zapachów. Na miejscu będzie można skorzystać z bezpłatnych, zaawansowanych konsultacji stanu skóry przy użyciu profesjonalnych urządzeń diagnostycznych lub wykonać bezpłatny 5 min. makijaż.

Usługi można rezerwować za pomocą aplikacji booksy. Czytaj więcej: Douglas wszedł na Booksy

W kwietniu br. sieć Douglas otworzyła 150 perfumerię w Polsce. Obecnie w planach jest otwieranie nowych placówek w mniejszych miejscowościach, natomiast perfumerie w większych miastach będą modernizowane.  

Sieć inwestuje także w gabinety SPA w swoich perfumeriach. Ma już 37 takich miejsc oraz 10 mobilnych kabin, w których wykonywane są zabiegi kosmetyczne.

Czytaj więcej: Douglas ma już blisko 40 gabinetów SPA w swoich perfumeriach

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
20.06.2024 08:06
Super-Pharm otwiera kolejne sklepy w formacie Skin & Beauty
Sklep Skin&Beauty by Super-Pharm w warszawskiej Elektrowni Powiśle
Sklep Skin&Beauty by Super-Pharm w warszawskiej Elektrowni Powiśle / fot. K.Bochner/wiadomoscikosmetyczne.pl
Sklep Skin&Beauty by Super-Pharm w warszawskiej Elektrowni Powiśle
Sklep Skin&Beauty by Super-Pharm w warszawskiej Elektrowni Powiśle / K.Bochner/wiadomoscikosmetyczne.pl
Sklep Skin&Beauty by Super-Pharm w warszawskiej Elektrowni Powiśle
Event z okazji otwarcia sklepu Skin&Beauty by Super-Pharm w warszawskiej Elektrowni Powiśle, strefy marek i konsultacji / K.Bochner/wiadomoscikosmetyczne.pl
Sklep Skin&Beauty by Super-Pharm w warszawskiej Elektrowni Powiśle
Sklep Skin&Beauty by Super-Pharm w warszawskiej Elektrowni Powiśle / K.Bochner/wiadomoscikosmetyczne.pl
Sklep Skin&Beauty by Super-Pharm w warszawskiej Elektrowni Powiśle
Sklep Skin&Beauty by Super-Pharm w warszawskiej Elektrowni Powiśle
Sklep Skin&Beauty by Super-Pharm w warszawskiej Elektrowni Powiśle
Sklep Skin&Beauty by Super-Pharm w warszawskiej Elektrowni Powiśle
Gallery
Skin & Beauty by Super-Pharm to nowy koncept sklepów w formacie premium, które działają dopiero w dwóch miejscach w Polsce – oba w Warszawie. Wiemy już, gdzie powstanie kolejny. Dla Super-Pharm Poland uruchomienie Skin & Beauty jest decyzją strategiczną – inwestycja ma pomóc firmie w podwojeniu jej przychodów.

Skin & Beauty to nowa koncepcja sklepów wdrożonych przez zespół Super-Pharm na polski rynek. Od znanych wszystkim formatów Super-Pharm różnią się one niemal wszystkim. Nie są połączone z apteką, bo w tej formule ze względu na prawo apteczne sieć nie mogła się już dynamicznie rozwijać. W Skin & Beauty pojawiły się natomiast salony fryzjerskie. To dało z kolei możliwość wprowadzenia do sprzedaży marek typowo profesjonalnych używanych przez fryzjerów. Do partnerów sieci dołączyły także selektywne marki kosmetyczne, a sam projekt sklepu jest wyjątkowy – nie sposób znaleźć podobną realizację na polskim rynku.

Prezes Super-Pharm Poland, Monika Kolaszyńska, mówiła w wywiadzie dla wiadomościkosmetyczne.pl

Czytaj więcej: Monika Kolaszyńska, Super-Pharm: Nie chcemy być zwykłym detalistą, handel produktami to dziś za mało

a powtórzyła na spotkaniu dla partnerów współpracujących z marką i dla dziennikarzy, że postawiła sobie za cel, aby w przeciągu 5 lat zwiększyć obroty firmy dwukrotnie. Przy dotychczas działającym portfolio sklepów byłoby to niemożliwe. E-commerce, choć rosnący w zawrotnym tempie, również nie dawał firmie szansy na taki rozwój.

–  Wymyśliliśmy więc dwa kierunki. Jeden to wyjście z naszym e-commerce za granicę i myślę, że tam są nieskończone możliwości. Krajów mamy wiele w Europie, zaczęliśmy od Włoch, we wrześniu uruchomimy kolejny rynek – zapowiedziała prezes Kolaszyńska.

–  Drugi kierunek to nowy koncept sklepów, którego wprowadzenie nie było łatwe, bo Super-Pharm i jego DNA to trzy biznesy w jednym: apteka, drogeria i perfumeria, a także – w niektórych salonach – optyk. Przez wiele lat właściciel i rada nadzorcza firmy nie akceptowali pomysłu, by mógł powstać nowy koncept sklepów, nowy brand czy Super-Pharm bez apteki – opowiadała.   

Ostatecznie jednak po wielu dyskusjach, udało się nieprzekonanych przekonać i polski zespół uzyskał zgodę na wprowadzenie na rynek swojej innowacyjnej koncepcji.

–  Dermokosmetyki – w tym jesteśmy najlepsi i wiedzieliśmy, że nowy koncept musi być zbudowany wokół tego asortymentu, a także eksperckości i opieki nad skórą. Najpierw więc zbudowaliśmy wszystkie kategorie z tym związane. Kolejny punkt docelowy to była kategoria produktów do włosów, która rosła po covidzie bardzo dynamicznie i w naszej ocenie będzie nadal rosła na poziomie dwucyfrowym. By móc wprowadzić do sprzedaży profesjonalne marki kosmetyczne otworzyliśmy w Skin & Beauty usługi fryzjerskie. Kolejnym marzeniem było wejście w brandy selektywne i wiedzieliśmy, że aby partnerzy nam zaufali, nasz koncept musi być wyjątkowy, unikatowy.  Zaprosiliśmy do współpracy znakomitych architektów, aby stworzyli coś innego, coś, czego nie ma na rynku.  I to się udało. Skin & Beauty nie przypomina obrazu dzisiejszego retailu – mówi prezes sieci.

To prawda. Jak wygląda Skin & Beauty by Super-Pharm trzeba przekonać się na własne oczy – jest przytulny a zarazem na wskroś nowoczesny.  Wciąga nas do środka zapraszając do kolejnych światów – pielęgnacji, makijażu, perfumerii i prowadzi do miejsc, w których odbywają są indywidualne konsultacje  i zabiegi.  

– Poczuj urodę życia – to jest hasło, które przypisaliśmy do tego sklepu. O beauty można mówić w sposób piękny albo próżny. Nam nie chodzi o próżność, a o to, jak chcemy żyć. W naszej misji mówimy o tym, że chcemy czynić życie naszych klientów, pacjentów zdrowszym i piękniejszym.  Piękniejszym przez to, że czują się u nas dobrze, są zaopiekowani, otrzymują profesjonalną poradę, świetne produkty i są na bieżąco ze wszystkimi trendami – podkreśliła Monika Kolaszyńska.

Zgodnie z zapowiedziami zarządu Super-Pharm Poland będą otwierane kolejne sklepy Skin & Beauty. W ciągu trzech, czterech lat ma ich powstać 25-30.

– Kolejny otworzymy już pod koniec sierpnia w Poznaniu, w Starym Browarze – powiedziała nam prezes Monika Kolaszyńska.

Lokalizacje następnych placówek są uzależnione od dostępności odpowiednich powierzchni handlowych.

Z okazji otwarcia nowego sklepu w warszawskiej Elektrowni Powiśle – klimatycznym centrum handlowym zbudowanym w miejscu dawnej fabryki – został zorganizowany event dla partnerów handlowych, dziennikarzy i twórców internetowych, a w drugiej części i kolejnego dnia dostępny dla wszystkich klientów. Selektywne i dermokosmetyczne marki zaprezentowały swoje produkty i nowości. Część marek selektywnych po raz pierwszy współpracuje z Super-Pharm przy takim projekcie. Można było również skorzystać z profesjonalnych konsultacji dotyczących stanu skóry, włosów, otrzymać „receptę” na indywidualną rutynę pielęgnacyjną.  W strefie skincare doradzają eksperci marek La Roche-Posay, Avène, Cetaphil oraz Nuxe. W strefie hair – Dyson, Kérastase i L’Oréal Professionnel. W strefie Selective można poznać ekskluzywne kosmetyki i skonsultować się z ekspertami Lancôme, Caudalie oraz Clinique.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 03:25