StoryEditor
Perfumerie
17.05.2024 12:58

Douglas ma już blisko 40 gabinetów SPA w swoich perfumeriach. Ekskluzywne marki wykonują zabiegi także w gabinetach mobilnych

W wybranych perfumeriach Douglas można skorzystać z zabiegów i konsultacji w strefach SPA / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Sieć perfumerii Douglas stworzyła gabinety SPA już w 37 swoich perfumeriach w Polsce. Zabiegi wykonywane są także w 10 mobilnych kabinach, które przemieszczają się po kraju.

Sieć Douglas, zgodnie z zapowiedziami, rozwija usługową część swojego biznesu i uruchamia gabinety SPA w swoich perfumeriach. Takie ekskluzywne miejsca powstały już w 37 perfumeriach. Działa również 10 mobilnych kabin, które przemieszczają się po pozostałych salonach w kraju.

Zabiegi wykonuje wyspecjalizowana kadra - szkoleniowcy takich marek jak Dior, Lancôme, Caudalie, Murad, Shiseido, MBR, La Prairie, Strivectin, La Mer czy Estée Lauder, którzy wprowadzają w świat nowości, zaawansowanych składników, a także wykonują indywidualne konsultacje. Oferta jest bardzo szeroka, a różnorodność marek umożliwia dobranie odpowiedniego zabiegu do indywidualnych potrzeb.

Z wielu proponowanych zabiegów można skorzystać za darmo w ramach prezentu otrzymywanego przy zakupie produktów poszczególnych marek. Na podobnej zasadzie oferowane są usługi w mobilnych kapsułach eksperckich dostępnych w coraz większej liczbie perfumerii w całej Polsce. Harmonogram zabiegów dostępny jest na miesiąc do przodu w aplikacji Booksy.

Czytaj więcej: Douglas wszedł na Booksy 

image
Douglas specjalizuje się w markach z półki premium i takie marki również oferują zabiegi w działających w perfumeriach gabinetach SPA
fot. materiały prasowe Douglas

Zabiegi trwają od 20 minut do godziny. Marka Murad stworzyła dla Douglas trzy profesjonalne terapie pielęgnacyjne, Caudalie proponuje badanie skóry połączone z nieinwazyjnym zabiegiem, a Sensai stawia na relaksujące zabiegi twarzy. W mobilnej kapsule La Mer rytuały bazują na produktach regenerujących The Mirace Broth. Możemy skorzystać w niej również z zabiegu nawilżającego, rytuału liftingującego czy kojącego. W Sisley Elite Club każdy zabieg poprzedza diagnoza, a zabieg np. odmładzający uzupełnia autorski masaż oparty na technice manualnej oraz drenażu kamieniami awenturynowymi. Z kolei w Instytucie Piękna Lancôme wykorzystywane jest najbardziej zaawansowane narzędzie badające parametry młodości skóry zwany „Skin Screen”. Na tej podstawie eksperci dopasowują odpowiedni rytuał inspirowany najnowszymi technikami, np.  rewitalizującymi zabieg liftingujący, ekskluzywny masaż rozgrzewający czy procedurę skupiającą się na okolicach oczu. W perfumeriach Douglas znajdziemy też kapsuły MBR Premium SPA, Studio Pielęgnacji Re-Nutriv stworzone przez Estée Lauder oraz Clarins Skin Atelier.

Douglas to omnichannelowy (sklepy stacjonarne i sprzedaż online) sprzedawca kosmetyków. Największymi rynkami firmy są Niemcy, Francja, Włochy, Holandia oraz Polska (na podstawie danych sprzedażowych z 2022 roku). W roku finansowym 2023 Douglas osiągnął sprzedaż netto w wysokości 4,1 miliarda euro. W Polsce Douglas ma 150 perfumerii.

Czytaj więcej: Douglas otwiera 150. perfumerię w Polsce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
18.11.2024 11:32
Charytatywne misie nie tylko w Rossmannie: Douglas wesprze fundację Cancer Fighters
Charytatywne misie zawitają po raz piąty do perfumerii Douglas.DOUGLAS x FUNDACJA CANCER FIGHTERS

Douglas po raz kolejny pokazuje, że piękno może iść w parze z pomaganiem. Już piąty raz perfumerie Douglas wspierają Fundację Cancer Fighters, oferując specjalne misie, których całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na zakup sprzętu medycznego dla Dziecięcego Szpitala Onkologicznego we Wrocławiu.

Ta współpraca sieci perfumerii z fundacją onkologiczną to wyjątkowa szansa, by poprzez drobny gest zakupu maskotki za 89 zł przyczynić się do poprawy życia dzieci walczących z chorobą.

Fundacja Cancer Fighters od lat działa na rzecz dzieci chorych na nowotwory, pokazując im, że walka z chorobą nie jest przegraną bitwą, ale okazją do odkrycia swojej wewnętrznej siły. Organizacja nie tylko finansuje profilaktykę zdrowotną i leczenie swoich podopiecznych, ale także wspiera szpitale poprzez zakup sprzętu medycznego. Dodatkowo, w ramach motywacyjnych działań Fundacja prowadzi różnorodne projekty, takie jak sesje zdjęciowe dla dzieci, które pokazują ich odwagę i determinację.

Akcja „Kup Misia i odkryj piękno pomagania!” to okazja dla klientów Douglas, by wesprzeć wartościową inicjatywę, która ma realny wpływ na życie młodych pacjentów. Dzięki zaangażowaniu społecznemu oraz wsparciu licznych darczyńców, możliwe jest wyposażenie wrocławskiego szpitala w nowoczesny sprzęt, który pomaga w codziennej walce o zdrowie dzieci.

Czytaj także: Fundacja Serce Miasta szuka marek kosmetycznych-sponsorów na obchody Dnia Kobiet 2025 w kryzysie bezdomności

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.11.2024 09:49
Douglas wprowadza markę Kiehl’s do perfumerii w Polsce
Kiehl‘s to amerykańska marka kosmetyczna z segmentu premium. Swoje produkty sprzedaje w firmowych sklepach. Od listopada 2024 będzie także dostępna w sieci Douglasfot. Shutterstock

Douglas wprowadził markę Kiehl’s na półki swoich perfumerii w Polsce. Czasowo marka będzie dostępna w całej sieci, później w wybranych perfumeriach.

Kiehl’s, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetyków do pielęgnacji skóry, od 12 listopada 2024 roku będzie dostępna we wszystkich perfumeriach Douglas na terenie Polski. Klienci będą mogli dzięki temu poznać i przetestować bestsellerowe produkty Kiehl’s, w tym kultowy  Ultra Facial Cream.

We wszystkich perfumeriach Douglas marka będzie dostępna do końca grudnia br. Później wybrane salony będą na stałe oferować produkty marki przez cały rok. Obecnie trwa promocja marki, przy zakupach produktów Kiehl’s za min. 199 zł, klienci otrzymają limitowaną torbę lub kosmetyczkę (do wyczerpania zapasów).

Doulas to detalista z segmentu premium. W Polsce Douglas jest obecny od 23 lat. Prowadzi sprzedaż stacjonarną i online. W kwietniu br. sieć otworzyła swoją 150 perfumerię i modernizuje sklepy w najlepszych lokalizacjach. Doulas rozwija także segment usług beauty. Na świecie Douglas prowadzi swój model sprzedaży w oparciu o około 1850 perfumerii oraz sklepy online.

Czytaj także: Douglas integruje online ze stacjonarnymi drogeriami

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 13:54