StoryEditor
Perfumerie
11.08.2022 00:00

Douglas chce kształtować rynek urody i zdrowia przyszłości. Innowacji szuka poprzez konkurs dla startupów

Douglas po raz czwarty rozpoczyna konkurs dla startupów, dzięki któremu te zwycięskie mają szansę zaistnieć ze swoimi produktami i usługami w perfumeriach. Sieć jak co roku szuka ciekawych propozycji produktowych, ale teraz stawia też na innowacje, rozwiązania cyfrowe oraz pomysły z zakresu zrównoważonego rozwoju.

Sieć Douglas rozpoczyna czwartą edycję konkursu Start-up Challenge. Do 19 września założyciele małych firm i startupy mogą się zgłaszać, przesyłając opis swojego pomysłu, prezentację lub film poprzez stronę akcji.

To co odróżnia tę edycję od poprzednich to trzy nowe kategorie. Beauty & Health Product Innovation dotyczy nowych i innowacyjnych produktów i aplikacji pielęgnacyjnych i zdrowotnych, które w znaczący sposób mogą uzupełnić ofertę Douglasa w obszarach pielęgnacji skóry, makijażu, perfum, pielęgnacja włosów i suplementów diety czy zdrowia.

Do kategorii Beauty & Health Digital Solution powinni się zgłaszać twórcy aplikacji i innych inteligentnych rozwiązań cyfrowych opartych na rozszerzonej rzeczywistości lub sztucznej inteligencji, które poprawiają jakość obsługi klienta.

Czwartą kategorią jest Sustainability Innovation, czyli innowacje z zakresu zrównoważonego rozwoju.  

– Konkurs Beauty Futures dla startupów jest już integralną częścią naszej działalności. Chcemy promować innowacje i nowe pomysły, a tym samym kształtować rynek urody i zdrowia przyszłości. Osobiście ważne jest dla mnie również promowanie zaangażowanych kobiet-przedsiębiorców –  powiedziała Tina Müller, CEO Grupy Douglas.

Jury konkursu składa się z ekspertów zewnętrznych oraz przedstawicieli kierownictwa Douglasa. Ich prace mają zakończyć się w listopadzie, a zwycięskie pomysły mają szansę znaleźć się w ofercie perfumerii należących do sieci. Ogłoszenie wyników odbędzie się 8 listopada w siedzibie sieci Douglas w Düsseldorfie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
18.11.2024 11:32
Charytatywne misie nie tylko w Rossmannie: Douglas wesprze fundację Cancer Fighters
Charytatywne misie zawitają po raz piąty do perfumerii Douglas.DOUGLAS x FUNDACJA CANCER FIGHTERS

Douglas po raz kolejny pokazuje, że piękno może iść w parze z pomaganiem. Już piąty raz perfumerie Douglas wspierają Fundację Cancer Fighters, oferując specjalne misie, których całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na zakup sprzętu medycznego dla Dziecięcego Szpitala Onkologicznego we Wrocławiu.

Ta współpraca sieci perfumerii z fundacją onkologiczną to wyjątkowa szansa, by poprzez drobny gest zakupu maskotki za 89 zł przyczynić się do poprawy życia dzieci walczących z chorobą.

Fundacja Cancer Fighters od lat działa na rzecz dzieci chorych na nowotwory, pokazując im, że walka z chorobą nie jest przegraną bitwą, ale okazją do odkrycia swojej wewnętrznej siły. Organizacja nie tylko finansuje profilaktykę zdrowotną i leczenie swoich podopiecznych, ale także wspiera szpitale poprzez zakup sprzętu medycznego. Dodatkowo, w ramach motywacyjnych działań Fundacja prowadzi różnorodne projekty, takie jak sesje zdjęciowe dla dzieci, które pokazują ich odwagę i determinację.

Akcja „Kup Misia i odkryj piękno pomagania!” to okazja dla klientów Douglas, by wesprzeć wartościową inicjatywę, która ma realny wpływ na życie młodych pacjentów. Dzięki zaangażowaniu społecznemu oraz wsparciu licznych darczyńców, możliwe jest wyposażenie wrocławskiego szpitala w nowoczesny sprzęt, który pomaga w codziennej walce o zdrowie dzieci.

Czytaj także: Fundacja Serce Miasta szuka marek kosmetycznych-sponsorów na obchody Dnia Kobiet 2025 w kryzysie bezdomności

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
12.11.2024 09:49
Douglas wprowadza markę Kiehl’s do perfumerii w Polsce
Kiehl‘s to amerykańska marka kosmetyczna z segmentu premium. Swoje produkty sprzedaje w firmowych sklepach. Od listopada 2024 będzie także dostępna w sieci Douglasfot. Shutterstock

Douglas wprowadził markę Kiehl’s na półki swoich perfumerii w Polsce. Czasowo marka będzie dostępna w całej sieci, później w wybranych perfumeriach.

Kiehl’s, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetyków do pielęgnacji skóry, od 12 listopada 2024 roku będzie dostępna we wszystkich perfumeriach Douglas na terenie Polski. Klienci będą mogli dzięki temu poznać i przetestować bestsellerowe produkty Kiehl’s, w tym kultowy  Ultra Facial Cream.

We wszystkich perfumeriach Douglas marka będzie dostępna do końca grudnia br. Później wybrane salony będą na stałe oferować produkty marki przez cały rok. Obecnie trwa promocja marki, przy zakupach produktów Kiehl’s za min. 199 zł, klienci otrzymają limitowaną torbę lub kosmetyczkę (do wyczerpania zapasów).

Doulas to detalista z segmentu premium. W Polsce Douglas jest obecny od 23 lat. Prowadzi sprzedaż stacjonarną i online. W kwietniu br. sieć otworzyła swoją 150 perfumerię i modernizuje sklepy w najlepszych lokalizacjach. Doulas rozwija także segment usług beauty. Na świecie Douglas prowadzi swój model sprzedaży w oparciu o około 1850 perfumerii oraz sklepy online.

Czytaj także: Douglas integruje online ze stacjonarnymi drogeriami

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. listopad 2024 11:10