StoryEditor
Handel
29.05.2019 00:00

I dzień Kongresu Rynku FMCG - fotorelacja

W dniach 28-29 maja w Warszawie odbywa się 12. edycja Kongresu Rynku FMCG. To najważniejsze wydarzenie dla sektora handlowego i rynku FMCG w Polsce. Oto fotorelacja z pierwszego dnia Kongresu.
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
18.12.2024 15:05
Łódź ma już 50 drogerii Rossmann
W województwie łódzkim Rossmann ma 124 drogerie, a w całej Polsce już 1922fot. mat.prasowe

Rossmann otworzył w Nowej Sukcesji w Łodzi swoją 50. drogerię w tym mieście. Jubileuszowy sklep oferuje 15 tys. produktów na powierzchni 355 mkw.

Sklep mieści się na 2. piętrze Galerii Nowa Sukcesja przy alei Politechniki. Drogeria została wyposażona w cztery kasy samoobsługowe. Dodatkowym atutem sklepu jest nowoczesna strefa do wywoływania zdjęć.

Rossmann ma w Łodzi 50 drogerii - ta najnowsza będzie "po drodze" dla rodziców, którzy niebawem ze swoimi dziećmi przyjdą do Hopa Lupa, czyli największego krytego parku rozrywki w Europie. Blisko na zakupy mają już teraz studenci, którzy na co dzień studiują na Politechnice Łódzkiej i mieszkają w okolicznych akademikach.

Przez lata Rossmann stał się w Polsce synonimem drogerii. Marka deklaruje, że chce być blisko ludzi na tyle, aby każdy Polak miał "swojego" Rossmanna pod domem, do którego może dojść na piechotę czy dojechać rowerem.

W województwie łódzkim Rossmann ma 124 drogerie, a w całej Polsce już 1922. W ostatnich tygodniach otwierana jest przynajmniej jedna nowa placówka dziennie. Rekord padł w tygodniu od 25 do 30 listopada: w tych daniach otwarto do aż 16 nowych Rossmannów.

Czytaj też: Sieć DM otworzy tuż przed Świętami 50. drogerię w Polsce

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
18.12.2024 14:16
Trendy beauty wg Superdrug: czego młodzi klienci oczekują od drogerii w 2025 roku?
Zaawansowane oczyszczanie skóry zdaniem sieci Superdrug będzie jednym z najważniejszych trendów beauty 2025fot. Superdrug Instagram

Brytyjska sieć drogeryjna Superdrug przedstawiła swoje prognozy, dotyczące pielęgnowania urody w nadchodzącym roku. O zdanie zapytała najmłodszych konsumentów w wieku 13-16 lat.

Sieć oparła się na komentarzach swoich konsumentów z ostatnich 12 miesięcy, a także na opiniach grupy swoich najmłodszych klientów (w wieku 13-16 lat), które zdaniem Superdrug dają świetną orientację w tym, “czego naprawdę chce i czego potrzebuje następne pokolenie”.

Zaawansowane oczyszczanie

W tym roku nastąpiła zauważalna zmiana konsumentów w podejściu do pielęgnacji skóry, którzy skupili się na zaawansowanym oczyszczaniu i składnikach. Zdaniem Superdrug ten trend utrzyma się w 2025 roku, ponieważ ludzie chcą troszczyć się o barierę skórną i mikrobiom skóry.

Rezultat? Drogeria zamierza nadal opracowywać kolejne własne formuły, umożliwiając klientom zaangażowanie się w ten trend, aby stworzyć produkty w przystępnej cenie. Superdrug zamierza również wprowadzenie nowej gamy produktów do pielęgnacji skóry, przeznaczonych specjalnie dla pokolenia Alpha, aby umożliwić pielęgnację skóry odpowiednią do wieku.

Piękno bez granic

W Wielkiej Brytanii nadal popularne pozostają kosmetyki z Korei Południowej oraz koreańskie zabiegi pielęgnacyjne skóry. Inspiracje i zachęty do poznania i wypróbowywania międzynarodowych trendów beauty płyną z platform społecznościowych, takich jak TikTok.

Superdrug w odpowiedzi na ten trend koreańskiej pielęgnacji dodał do swoje oferty więcej marek, m.in. Beauty of Joseon, AXIS-Y i Haruharu.

Peptydy nadal na topie

Dominującym składnikiem w pielęgnacji skóry w 2025 roku będą peptydy. Zdaniem Superdrug, ​​peptydy będą nadal pożądane, ponieważ ludzie chcą uprościć swoje rutyny pielęgnacyjne. Dowodem jest to, że własna marka sieci - Me+ Peptide Moisturiser - jest jednym z jej bestsellerów.

Pobyt w sklepie to coś więcej, niż zakupy

Konsumenci oczekują od pobytu w sklepie więcej, niż uzyskaliby z przewijania jego oferty na ekranie smartfona. Zależy im na eventach, nowych doświadczeniach, zabiegach kosmetycznych – a Superedrug zapewnia, że będzie nadal wychodzić naprzeciw tym oczekiwaniom, dysponując siecią ponad 500 salonów kosmetycznych.

– Ostatnie 12 miesięcy było ekscytujące dla naszych konsumentów. Przewidujemy, że dbanie o siebie nadal pozostanie najwyższym priorytetem, ponieważ ludzie będą zwracać większą uwagę na swoje rutyny pielęgnacji skóry i na składniki, które aplikują na skórę. Naszym zdaniem klienci oczekują zakupów w formie osobistej, a także interaktywnej. Jesteśmy podekscytowani ciągłymi innowacjami w branży – komentuje Simon Comins, dyrektor ds. handlowych w Superdrug.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. grudzień 2024 06:07