Stowarzyszenie Sklepów Kosmeteria zacieśniło i zmieniło profil współpracy z firmą Ambra. – Do tej pory Ambra była głównym dostawcą dla Kosmeterii i skupiała się na działaniach sprzedażowych. Teraz koncepcja współpracy ze sklepami zmieniła się i Ambra będzie także wspierać detalistów szeregiem działań marketingowych, zachowując oczywiście dotychczasową rolę głównego dostawcy. Drugim głównym partnerem Kosmeterii jest firma Brodr. Jorgensen, która przedstawiła ciekawe propozycje wsparcia naszego Stowarzyszenia – mówi Jerzy Kwiatkowski, prezes zarządu Stowarzyszenia.
Zarząd Stowarzyszenia Sklepów Kosmeteria właśnie zatwierdził program przedstawiony przez firmę Ambra, która wchodzi w skład Grupy Eurocash i zarządza również siecią drogerii Koliber. Ambra rozszerza swoją ofertę zakupową, przeniosła magazyny do nowoczesnego obiektu w Pszczynie, powiększa liczbę przedstawicieli handlowych dla lepszej obsługi sklepów oraz poprawia logistykę. – Ambra powiększyła swój zespół odpowiedzialny za zarządzanie sieciami Koliber i Kosmeteria. Będzie nas wspierać programami pro-konsumenckimi, prowadzić naszą stronę internetową i profil na Facebooku. Wszystkie akcje marketingowe i promocyjne będą przygotowywane równocześnie dla obu sieci. Będziemy dążyli też do tego, aby w obu sieciach jakaś część asortymentu była wspólna i będziemy o tym informować konsumentów. Wierzymy, że te działania wzmocnią nasze marki i rozpoznawalność obu sieci wśród konsumentów – podkreśla Jerzy Kwiatkowski.
W Stowarzyszeniu Sklepów Kosmeteria zrzeszone są 102 sklepy. Do sieci Koliber należy około 130 placówek. Ambra to dystrybutor kosmetyków z Czechowic-Dziedzic. Firma należy do Grupy Eurocash, która skupia szereg sieci franczyzowych z rynku spożywczego, m.in. Delikatesy Centrum, Lewiatan, Groszek, abc, a także sieci drogeryjne Koliber i Kontigo.