Robert Zeszutek dołączył do zespołu Albert Roger Group. Objął stanowisko business development managera w Polsce. Firma poinformowała o tym fakcie na swoim oficjalnym profilu na Linkedin:
Przedstawiamy najnowszego członka zespołu Albert Roger Group; Robert Zeszutek, Business Development Manager Polska. Dzięki ponad 15-letniemu doświadczeniu w handlu i sprzedaży w branży FMCG i kosmetycznej, wnosi do naszego zespołu bogatą wiedzę i doświadczenie. W swojej karierze zajmował kluczowe stanowiska kierownicze, wykazując się wyjątkowymi umiejętnościami w budowaniu długoterminowych relacji z klientami i osiąganiu znaczących sukcesów zarówno w zakresie finansowym, jak i wzrostu udziału w rynku.
Poprzednie role Roberta obejmowały zarządzanie rozproszonymi zespołami handlowymi, współpracę i zwiększanie sprzedaży z kluczowymi klientami w kraju i za granicą. Dzięki bogatemu doświadczeniu w opracowywaniu i wdrażaniu skutecznych strategii sprzedaży, Robert jest gotowy wnieść znaczący wkład w dalszy rozwój i sukces naszej firmy.
Robert Zeszutek przez wiele lat był związany z branżą kosmetyczną. Przez ponad 18 lat był dyrektorem sprzedaży w polskiej firmie kosmetycznej Pierre Rene. Następnie pracował jako export manager w Quiz Cosmetics oraz w Aroma Trends, a wcześniej jako business development manager w SHB Packaging.
Dołączenie do Albert Roger Group, Robert Zeszutek skomentował:
Dziękując za ciepłe przyjęcie, jestem dumny, że zostałem częścią wspaniałego zespołu złożonego z tak pozytywnie nastawionych i doświadczonych ekspertów sprzedaży z całej Europy. Jestem pewien, że takie podejście do ludzi i biznesu wraz z odpowiednią strategią sprawią, że wspólnie będziemy osiągać zakładane cele i wkrótce dowie się o nas cały świat. Przy okazji zapraszamy polskie firmy, które są gotowe na podbój Europy wraz UK, i poszukują sprawdzonego dystrybutora.
Albert Robert Group, firma wywodząca się z Wielkiej Brytanii, przedstawia się jako „więcej niż zwykła firma dystrybucyjna”. "Jesteśmy ekspertami w sektorze sprzedaży detalicznej produktów kosmetycznych, posiadającymi wysoki poziom wiedzy specjalistycznej zarówno w zakresie sprzedaży, jak i marketingu oraz międzynarodowy portfelem klientów detalicznych, który zapewnia nam dostęp do 10 000 punktów sprzedaży w całej Europie. Wiemy, jak pozyskać młode, przełomowe marki kosmetyczne i przekształcić je w historie międzynarodowego sukcesu" – czytamy w wizytówce firmy.