StoryEditor
Hurt i dystrybucja
19.03.2024 10:45

Robert Zeszutek business development managerem w Albert Roger Group

Robert Zeszutek, business development manager Polska, Albert Roger Group / fot. Linkedin Robert Zeszutek
Robert Zeszutek objął stanowisko business development managera na Polskę w Albert Roger Group – międzynarodowej firmie dystrybucyjnej i marketingowej zajmującej się m.in. wprowadzaniem marek kosmetycznych do sprzedaży w handlu stacjonarnym i w e-commerce.

Robert Zeszutek dołączył do zespołu Albert Roger Group. Objął stanowisko business development managera w Polsce. Firma poinformowała o tym fakcie na swoim oficjalnym profilu na Linkedin:

Przedstawiamy najnowszego członka zespołu Albert Roger Group; Robert Zeszutek, Business Development Manager Polska. Dzięki ponad 15-letniemu doświadczeniu w handlu i sprzedaży w branży FMCG i kosmetycznej, wnosi do naszego zespołu bogatą wiedzę i doświadczenie. W swojej karierze zajmował kluczowe stanowiska kierownicze, wykazując się wyjątkowymi umiejętnościami w budowaniu długoterminowych relacji z klientami i osiąganiu znaczących sukcesów zarówno w zakresie finansowym, jak i wzrostu udziału w rynku.

Poprzednie role Roberta obejmowały zarządzanie rozproszonymi zespołami handlowymi, współpracę i zwiększanie sprzedaży z kluczowymi klientami w kraju i za granicą. Dzięki bogatemu doświadczeniu w opracowywaniu i wdrażaniu skutecznych strategii sprzedaży, Robert jest gotowy wnieść znaczący wkład w dalszy rozwój i sukces naszej firmy.

Robert Zeszutek przez wiele lat był związany z branżą kosmetyczną. Przez ponad 18 lat był dyrektorem sprzedaży w polskiej firmie kosmetycznej Pierre Rene. Następnie pracował jako export manager w Quiz Cosmetics oraz w Aroma Trends, a wcześniej jako business development manager w SHB Packaging.

Dołączenie do Albert Roger Group, Robert Zeszutek skomentował:

Dziękując za ciepłe przyjęcie, jestem dumny, że zostałem częścią wspaniałego zespołu złożonego z tak pozytywnie nastawionych i doświadczonych ekspertów sprzedaży z całej Europy. Jestem pewien, że takie podejście do ludzi i biznesu wraz z odpowiednią strategią sprawią, że wspólnie będziemy osiągać zakładane cele i wkrótce dowie się o nas cały świat. Przy okazji zapraszamy polskie firmy, które są gotowe na podbój Europy wraz UK, i poszukują sprawdzonego dystrybutora.

Albert Robert Group, firma wywodząca się z Wielkiej Brytanii, przedstawia się jako „więcej niż zwykła firma dystrybucyjna”.  "Jesteśmy ekspertami w sektorze sprzedaży detalicznej produktów kosmetycznych, posiadającymi wysoki poziom wiedzy specjalistycznej zarówno w zakresie sprzedaży, jak i marketingu oraz międzynarodowy portfelem klientów detalicznych, który zapewnia nam dostęp do 10 000 punktów sprzedaży w całej Europie. Wiemy, jak pozyskać młode, przełomowe marki kosmetyczne i przekształcić je w historie międzynarodowego sukcesu" – czytamy w wizytówce firmy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Hurt i dystrybucja
02.07.2024 16:37
Magdalena Ostrowska z L’Oréal Warsaw Plant nagrodzona tytułem „Kobieta w Logistyce 2024”
Kobieta w Logistyce 2024 Od lewej: Magdalena Ostrowska, Beata Trochymiak, Sylwia Michael, która odebrała statuetkę w im. Emilii Górskiej-Mytykfot. Tomek Dyczewski

Wyróżnienie „Kobieta roku w Logistyce” przyznawane jest od 13 lat przez Forum Kobiet w Logistyce, które skupia społeczność menedżerek pracujących zarówno po stronie dostawcy, jak i odbiorcy usług logistycznych. Jak informuje Beata Trochymiak, pomysłodawczyni rankingu i organizatorka Forum Kobiet w Logistyce, nagroda ma promować różnorodność oraz zaangażowania kobiet w rozwój branży logistycznej i uhonorować ich sukcesy i działalność.  

Podczas 12. edycji Forum, które odbyło się w czerwcu br. w Warszawie pod hasłem „Improvisus – czyli witajcie w nieprzewidywalnym, niespotykanym i nagłym świecie”, w dniach 03-04 czerwca 2024 r. wręczone zostały statuetki tegorocznym laureatkom rankingu.

Trafiły one do dwóch menedżerek. Tytuł Kobieta w Logistyce 2024 otrzymały: Magdalena Ostrowska, Customer Service Manager w L’Oréal Warsaw Plant – Kobieta w Logistyce 2024 (w kategorii odbiorca usług logistycznych) oraz Emilia Górska-Mytyk, dyrektorka zarządzająca w Kuehne+Nagel – Kobieta w Logistyce 2024 (w kategorii dostawca usług logistycznych).

Magdalena Ostrowska z branżą logistyczną związana jest od ponad 20 lat. Od 2006 r. pracuje w podwarszawskiej fabryce L’Oréal, gdzie zarządza Działem Obsługi Klienta. Odpowiada za organizacje dostaw kosmetyków do 29 Centrali Dystrybucyjnych na świecie, analizę i optymalizacje kosztów transportu oraz współpracę z magazynami zewnętrznymi.  

Emilia Górska-Mytyk również od ponad 20 lat jest związana z branżą kosmetyczną. W 2016 r. dołączyła do Kuehne + Nagel jako Head of Business Development Management. Rok później awansowała na stanowisko dyrektorki sprzedaży i marketingu. Od lutego 2024 r. pełni funkcję dyrektorki zarządzającej i prezeski zarządu Kuehne + Nagel.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
08.05.2024 16:36
Clarins optymalizuje łańcuchy dostaw i podpisuje strategiczną umowę z FM Logistic
Clarins wraz z FM Logistic pracują nad optymalizacją i zarządzaniem łańcuchem dostaw kosmetycznej marki w Europie FM Logistic
Clarins – globalna grupa kosmetyczna oraz FM Logistic będą współpracować nad wdrożeniem elastycznej sieci dystrybucji produktów marki w dziesięciu krajach europejskich. Po dwóch latach pilotażowego projektu firmy podpisały umowę o strategicznym partnerstwie.

FM Logistic nawiązało współpracę z Clarins, globalną rodzinną grupą kosmetyczną. Jej celem jest wdrożenie sprawnie działającej i elastycznej sieci dystrybucji w dziesięciu krajach europejskich. Sieć będzie obsługiwana z trzech strategicznych lokalizacji logistycznych Clarins we Francji, Hiszpanii i Włoszech.

image
Clarins to luksusowa marka kosmetyczna
fot. Shutterstock
Spersonalizowane rozwiązanie z zakresu „Control Tower”, czyli pełnej integracji danych i zarządzania łańcuchem dostaw, zostało zaprojektowane w celu sprostania wyzwaniom związanym z rozwojem Grupy Clarins w Europie. Zapewnia ono widoczność przepływów w czasie rzeczywistym, planowanie zamówień, zarządzanie ryzykiem, zoptymalizowany wpływ na CSR i transport. Ponadto system ten optymalizuje kompleksowy przepływ logistyczny, aby znacznie zmniejszyć ślad węglowy. Monitorowanie danych w czasie rzeczywistym umożliwia identyfikację obszarów wymagających poprawy i alertów dotyczących łańcucha dostaw.

Po przeprowadzeniu dwuletniego projektu pilotażowego FM Logistic i Clarins podpisały umowę o strategicznym partnerstwie. Ma ono na celu wsparcie europejskiej sieci dystrybucji, która obejmuje dziesięć krajów, a wysyłki odbywają się z trzech kluczowych lokalizacji we Francji (magazyn Clarins w Amiens), Włoszech (magazyn FM Logistic w Vellezzo Bellini) i Hiszpanii (magazyn FM Logistic w Illescas).

– To partnerstwo stanowi ważny kamień milowy w naszych wysiłkach na rzecz optymalizacji operacji logistycznych z naszych 3 centrów w Europie, dzięki konkretnemu i innowacyjnemu rozwiązaniu, które umożliwia precyzyjne śledzenie naszego łańcucha dystrybucji w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Wpisuje się to w nasze zobowiązania dotyczące coraz bardziej wydajnej obsługi klienta, zapewniając szybkie, niezawodne i sprawne dostawy, przy jednoczesnym zmniejszeniu wpływu na środowisko poprzez lokalizację centrów bliżej naszych klientów i wykorzystanie „czystszego” transportu – stwierdził Denis Martin, specjalista ds. transformacji wsparcia biznesowego w Clarins.

FM Logistic Central Europe jest częścią międzynarodowej firmy logistycznej FM Logistic i zajmuje się obsługą rynków w Europie Środkowej. Oddziały firmy w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech umożliwiają obsługę klientów w regionie.

Firma dysponuje łącznie ponad 1 mln mkw. powierzchni magazynowej, a także flotą ok. 2 500 pojazdów. Posiada 17 platform logistycznych, 30 magazynów przeładunkowych i zatrudnia ponad 5 tys. pracowników.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 03:15