StoryEditor
Hurt i dystrybucja
19.03.2020 00:00

​​​​​​​Ręce do wsparcia aptek pilnie potrzebne - PGE szuka tymczasowych pracowników

Pandemia koronawirusa przeorganizowała rynek ochrony zdrowia na całym świecie. Podmioty, które wspierają społeczeństwo w walce z zagrożeniem, działają teraz na pełnych obrotach. W związku z tym Polska Grupa Farmaceutyczna zaprasza do współpracy osoby, które pomogą zadbać o płynne i terminowe dostarczenie leków do aptek.

W związku z licznymi ograniczeniami, których doświadczamy w czasie pandemii koronawirusa, wielu przedsiębiorców zostało zmuszonych do zawieszenia lub ograniczenia swojej działalności. Dlatego też wiele osób, szczególnie zatrudnionych w oparciu o umowy zlecenie lub o dzieło, zostało bez środków do życia. W tym trudnym czasie Polska Grupa Farmaceutyczna, jedna z największych hurtowni farmaceutycznych w Polsce, poszukuje pracowników. Istnieje bowiem ryzyko, że panujący kryzys może doprowadzić do braku leków w szpitalach i aptekach.

Odpowiadamy za 20 proc. dostaw do aptek. Każdego dnia w  13 magazynach zlokalizowanych w różnych częściach Polski przygotowujemy 14 tysięcy dostaw składających się z około 25 tysięcy różnych rodzajów leków. Teraz znajdujemy się w szczególnym czasie, kiedy utrzymanie ciągłości dostaw lekarstw generuje potrzebę zatrudniania dodatkowych pracowników - tłumaczy Tomisław Bensari, prezes Polskiej Grupy Farmaceutycznej.

Do pracy mogą zgłaszać się wszyscy. Do głównych zadań nowo zatrudnionych osób będzie należało wsparcie w kompletacji zamówień i transport leków do aptek i szpitali. Co ważne, chociaż siedziba firmy mieści się w Łodzi, wsparcie skierowane jest do osób w całej Polsce - magazyny Polskiej Grupy Farmaceutycznej są zlokalizowane w 13 województwach.

Praca jest bezpieczna. Firma, która na co dzień dba o swoich pracowników, teraz wprowadziła niezwykle rygorystyczne zasady bezpieczeństwa pracy, co daje komfort realizowania swoich obowiązków wszystkim pracownikom.

Przedstawiciele PGF  zgłosili się także do włodarzy poszczególnych miast i urzędów pracy, które obecnie mierzą się z rosnącym bezrobociem wśród osób, które chwilę temu miały zatrudnienie i środki do życia. Współpraca przy zaopatrywaniu pacjentów może być idealnym rozwiązaniem na ten trudny czas.

Dla usprawnienia procesu rekrutacji firma uruchomiła specjalną stronę internetową www.potrzebujemyciebie.pl. Za jej pośrednictwem mogą się zgłaszać wszystkie osoby poszukujące pracy tymczasowej chcące pomóc w dostarczeniu leków tym, którzy ich bardzo potrzebują.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Hurt i dystrybucja
02.07.2024 16:37
Magdalena Ostrowska z L’Oréal Warsaw Plant nagrodzona tytułem „Kobieta w Logistyce 2024”
Kobieta w Logistyce 2024 Od lewej: Magdalena Ostrowska, Beata Trochymiak, Sylwia Michael, która odebrała statuetkę w im. Emilii Górskiej-Mytykfot. Tomek Dyczewski

Wyróżnienie „Kobieta roku w Logistyce” przyznawane jest od 13 lat przez Forum Kobiet w Logistyce, które skupia społeczność menedżerek pracujących zarówno po stronie dostawcy, jak i odbiorcy usług logistycznych. Jak informuje Beata Trochymiak, pomysłodawczyni rankingu i organizatorka Forum Kobiet w Logistyce, nagroda ma promować różnorodność oraz zaangażowania kobiet w rozwój branży logistycznej i uhonorować ich sukcesy i działalność.  

Podczas 12. edycji Forum, które odbyło się w czerwcu br. w Warszawie pod hasłem „Improvisus – czyli witajcie w nieprzewidywalnym, niespotykanym i nagłym świecie”, w dniach 03-04 czerwca 2024 r. wręczone zostały statuetki tegorocznym laureatkom rankingu.

Trafiły one do dwóch menedżerek. Tytuł Kobieta w Logistyce 2024 otrzymały: Magdalena Ostrowska, Customer Service Manager w L’Oréal Warsaw Plant – Kobieta w Logistyce 2024 (w kategorii odbiorca usług logistycznych) oraz Emilia Górska-Mytyk, dyrektorka zarządzająca w Kuehne+Nagel – Kobieta w Logistyce 2024 (w kategorii dostawca usług logistycznych).

Magdalena Ostrowska z branżą logistyczną związana jest od ponad 20 lat. Od 2006 r. pracuje w podwarszawskiej fabryce L’Oréal, gdzie zarządza Działem Obsługi Klienta. Odpowiada za organizacje dostaw kosmetyków do 29 Centrali Dystrybucyjnych na świecie, analizę i optymalizacje kosztów transportu oraz współpracę z magazynami zewnętrznymi.  

Emilia Górska-Mytyk również od ponad 20 lat jest związana z branżą kosmetyczną. W 2016 r. dołączyła do Kuehne + Nagel jako Head of Business Development Management. Rok później awansowała na stanowisko dyrektorki sprzedaży i marketingu. Od lutego 2024 r. pełni funkcję dyrektorki zarządzającej i prezeski zarządu Kuehne + Nagel.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
08.05.2024 16:36
Clarins optymalizuje łańcuchy dostaw i podpisuje strategiczną umowę z FM Logistic
Clarins wraz z FM Logistic pracują nad optymalizacją i zarządzaniem łańcuchem dostaw kosmetycznej marki w Europie FM Logistic
Clarins – globalna grupa kosmetyczna oraz FM Logistic będą współpracować nad wdrożeniem elastycznej sieci dystrybucji produktów marki w dziesięciu krajach europejskich. Po dwóch latach pilotażowego projektu firmy podpisały umowę o strategicznym partnerstwie.

FM Logistic nawiązało współpracę z Clarins, globalną rodzinną grupą kosmetyczną. Jej celem jest wdrożenie sprawnie działającej i elastycznej sieci dystrybucji w dziesięciu krajach europejskich. Sieć będzie obsługiwana z trzech strategicznych lokalizacji logistycznych Clarins we Francji, Hiszpanii i Włoszech.

image
Clarins to luksusowa marka kosmetyczna
fot. Shutterstock
Spersonalizowane rozwiązanie z zakresu „Control Tower”, czyli pełnej integracji danych i zarządzania łańcuchem dostaw, zostało zaprojektowane w celu sprostania wyzwaniom związanym z rozwojem Grupy Clarins w Europie. Zapewnia ono widoczność przepływów w czasie rzeczywistym, planowanie zamówień, zarządzanie ryzykiem, zoptymalizowany wpływ na CSR i transport. Ponadto system ten optymalizuje kompleksowy przepływ logistyczny, aby znacznie zmniejszyć ślad węglowy. Monitorowanie danych w czasie rzeczywistym umożliwia identyfikację obszarów wymagających poprawy i alertów dotyczących łańcucha dostaw.

Po przeprowadzeniu dwuletniego projektu pilotażowego FM Logistic i Clarins podpisały umowę o strategicznym partnerstwie. Ma ono na celu wsparcie europejskiej sieci dystrybucji, która obejmuje dziesięć krajów, a wysyłki odbywają się z trzech kluczowych lokalizacji we Francji (magazyn Clarins w Amiens), Włoszech (magazyn FM Logistic w Vellezzo Bellini) i Hiszpanii (magazyn FM Logistic w Illescas).

– To partnerstwo stanowi ważny kamień milowy w naszych wysiłkach na rzecz optymalizacji operacji logistycznych z naszych 3 centrów w Europie, dzięki konkretnemu i innowacyjnemu rozwiązaniu, które umożliwia precyzyjne śledzenie naszego łańcucha dystrybucji w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Wpisuje się to w nasze zobowiązania dotyczące coraz bardziej wydajnej obsługi klienta, zapewniając szybkie, niezawodne i sprawne dostawy, przy jednoczesnym zmniejszeniu wpływu na środowisko poprzez lokalizację centrów bliżej naszych klientów i wykorzystanie „czystszego” transportu – stwierdził Denis Martin, specjalista ds. transformacji wsparcia biznesowego w Clarins.

FM Logistic Central Europe jest częścią międzynarodowej firmy logistycznej FM Logistic i zajmuje się obsługą rynków w Europie Środkowej. Oddziały firmy w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech umożliwiają obsługę klientów w regionie.

Firma dysponuje łącznie ponad 1 mln mkw. powierzchni magazynowej, a także flotą ok. 2 500 pojazdów. Posiada 17 platform logistycznych, 30 magazynów przeładunkowych i zatrudnia ponad 5 tys. pracowników.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 05:25