StoryEditor
Hurt i dystrybucja
16.10.2023 14:20

Orbico Beauty wystawcą na Forum Branży Kosmetycznej 2023

Na stoisku, które Orbico Beauty przygotowuje dla uczestników Forum Branży Kosmetycznej można się bedzie zapoznać z produktami marek, takich jak: Matis, IsaDora, Pepe Jeans Perfumes, Women’s Secret oraz Tangle Teezer / mat. prasowe
Orbico Beauty, polski dystrybutor takich marek jak Matis, Tangle Teezer, Adopt, Isadora, Pepe Jeans Perfumes, Women‘s Secret Perfumes, Route 66, S. Oliver Perfumes czy Profusion będzie wystawcą na Forum Branży Kosmetycznej. Firma zarządza światowymi brandami od 20 lat, zapewniając im na polskim rynku rozwój oraz pozycję liderów w swoich segmentach.

Firma Orbico Beauty zajmuje się dystrybucją międzynarodowych marek na polskim rynku. Ponad 20-letnie doświadczenie i wyspecjalizowana kadra menedżerska pozwalają efektywnie zarządzać brandami, zapewniając im stały rozwój oraz pozycję liderów w branży.

Orbico Beauty oferuje usługi z zakresu marketingu, logistyki, finansów i zasobów ludzkich, a przede wszystkim rozwijania potencjału marek, dzięki zastosowaniu  nowoczesnych rozwiązań digitalowych i e-commerce. Dzięki wiedzy opartej na realnych wynikach i doświadczeniu, firma stale dąży do zwiększania grona usatysfakcjonowanych klientów, z którymi wspólnie osiąga sukces.

Portfolio oddziału Beauty stanowi wiele znanych na całym świecie marek. Wśród nich są m. in.  Matis, Tangle Teezer, Adopt, Isadora, Pepe Jeans Perfumes, Women‘s Secret Perfumes, Route 66, S. Oliver Perfumes i Profusion.

Na stoisku, które firma przygotowuje dla uczestników Forum Branży Kosmetycznej, można będzie zapoznać się z produktami następujących marek:

 

MATIS 

image
mat. prasowe

Francuska marka Matis Paris została założona przez farmaceutę Eugene’a Mavromatisa, wyznawcę holistycznego podejścia do pielęgnacji skóry i jej problemów. Centrum Badań i Rozwoju MATIS Paris czerpie inspirację z najnowszych osiągnięć naukowych w medycynie oraz biologii molekularnej i komórkowej, co pozwala na opracowanie profesjonalnych formuł, dostosowanych do każdego rodzaju skóry. Każda linia produktów jest w dużym stopniu spersonalizowana i oparta o najskuteczniejsze składniki aktywne, co zwiększa skuteczność pielęgnacji i zapewnia widoczne, trwałe rezultaty. Nawet bez makijażu skóra po ich zastosowaniu jest promienna, gładka i bardziej odporna na pierwsze oznaki starzenia.

 

Pepe Jeans Perfumes

image
mat. prasowe

Perfumy, które uwodzą nie tylko wyjątkowymi kompozycjami, ale i wyglądem flakonów. W ofercie znajdują się zapachy dla niej i dla niego. Wszystkie nawiązują do DNA marki i Londynu, będącego jej miejską ojczyzną. Są dynamiczne, pełne energii i czegoś co określić można jako „pazur”. Nie dają przejść obok siebie obojętnie. Jednocześnie przy całym swym wyrazistym charakterze nie męczą, dzięki czemu noszenie ich jest czystą przyjemnością i zawsze daje wiele frajdy i radości.

 

Women’s Secret

image
mat. prasowe

Te zapachy są jak czuły dotyk. Marka, dla której powstają to jedna z najlepszych firm bieliźnianych. W ofercie znajduje się bogata gama wód toaletowych, perfumownych, jak i zmysłowych mgiełek do ciała, które świetnie sprawdzają się w roli supportu dla używanych perfum. Fantazyjne nazwy, niebanalne, autorskie kompozycje, kobiece flakony i bogactwo linii – a do tego zmysłowość, która potęguje poczucie atrakcyjności.

 

IsaDora

image
mat. prasowe

IsaDora to szwedzka marka kosmetyków do makijażu, która powstała w 1983 roku w Malmo. Szybko stała się jedną z najszybciej rozwijających się i najlepiej prosperujących marek na rynku międzynarodowym. Wysoka jakość, wiodące gamy kolorystyczne i konkurencyjne ceny to koncepcja, na której opiera się działanie marki. Do Polski zawitała w 2000 roku i stała się marką, która łączy pokolenia.

Marka korzysta z wysokiej jakości surowców i składników aktywnych. Wszystkie produkty są wolne od zapachów, dzięki czemu świetnie sprawdzają się nawet w przypadku najbardziej wrażliwej skóry. W ciągu roku lansuje ok. 12 nowych kolekcji zgodnych z najbardziej pożądanymi trendami. W ofercie Orbico znajduje się prawie 60 produktów z różnych kategorii: do oczu, ust, twarzy oraz akcesoria. Proponowane odcienie kosmetyków są dopasowane do każdego typu karnacji – od jasnej, przez śniadą aż po ciemną.

 

Tangle Teezer

image
mat. prasowe

Nazwanie marki Tangle Teezer rewolucyjną w żadnym wypadku nie jest nadużyciem. Jej szczotki do włosów odmieniły losy milinów użytkowniczek i użytkowników na całym świecie. Po pierwsze mają podwójny, unikalny układ ząbków, które nie szarpią, nie uszkadzają struktury włosa, nie rysują skóry głowy i nie sprawiają żadnej przykrości podczas czesania i rozczesywania. Świetne są także do nakładania odżywek, olejków czy masek.

Po drugie wykonane są z odpornego na uszkodzenia materiału. Dzięki temu nie niszczą włosów, ale przy tym są na tyle silne, by poradzić sobie ze splątaniem. Są też łatwe w utrzymaniu higieny (co jest szczególnie ważne w kontekście dbałości o skórę głowy). Po trzecie przeznaczone są do każdego rodzaju włosów – prostych, kręconych, farbowanych, naturalnych. A także do czesania na sucho i na mokro.

Po czwarte świetnie leżą w dłoni, mają różne wielkości (do używania w domu, podróży, do noszenia w torbie czy plecaku). Są jednak nie tylko funkcjonalne, ale zwyczajnie ładne. Skłaniają do zakupu samym swoim wyglądem. Świetnie nadają się także na prezent. Po piąte – kolory: czarują, uwodzą i sprawiają, że chce się po nie sięgać. Po szóste – do ich stosowania zachęca to, ze stworzone zostały przez kogoś, kto o włosach wie wszystko – fryzjera gwiazd. Z tego powodu sprawdzają się nie tylko w czesaniu, ale i w stylizacji. 

Promocja
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Opakowania
19.12.2024 10:12
Notino wysłało w tym roku klientom 25 mln zamówień – to stan na początek grudnia
Największe zapotrzebowanie na usługę elegackiego opakowania zakupu w Notino jest właśnie teraz, w okolicach świąt Bożego Narodzeniafot. Notino IG

Mimo że Święta Bożego Narodzenia jeszcze przed nami i wiele prezentów zostanie jeszcze wysłanych, Notino przedstawiło już w pierwszej połowie grudnia swoj podsumowanie mijającego roku z perspektywy działu logistyki i opakowań.

Notino w swoim komunikacie, podsumowującym tegoroczne osiągnięcia działu logistyki i opakowań, opublikowanym na platformie LinkedIn, podkreśla, że rok 2023 był dla firmy niezwykle udany.  

“Z dumą informujemy, że w 2023 roku zrealizowaliśmy prawie 25 milionów zamówień we wszystkich naszych centrach dystrybucyjnych” – podało Notino. Z tej liczby większość zamówień (prawie 20 mln) spakowano i wysłano z magazynu Notino w czeskim Rajhradzie.

Jakie usługi pakowania cieszyły się największym zainteresowaniem klientów Notino w 2024 roku?

image
Prawie co czwarta paczka w magazynach Notino została przygotowana na automatycznych liniach pakujących
fot. Notino LinkedIn

Najwięcej, bo prawie dwie trzecie zamówień (16,7 mln paczek) było zapakowane w standardową folię bąbelkową. Automatycznie zapakowano ponad 6 mln zamówień – czyli prawie co czwarta paczka została przygotowana na automatycznych liniach pakujących. Jak zaznacza Notino, w nadchodzących latach ta proporcja powinna wzrastać.

1,7 mln paczek (7 proc. z ogółu zamówień) zostało opakowanych w sposób ekologiczny, czyli w materiały pochodzące z recyklingu, nie zawierające plastiku. Obecnie klienci sklepu internetowego Notino przy wyborze przesyłki eko dopłacają 4,90 zł.

Natomiast ponad 420 tys. zamówień (1,7 proc.) zostało na życzenie klientów opakowane w wersji prezentowej. W przypadku tej usługi dodatkowy koszt dla klienta to 24 zł. Jak zdradza Notino, największe zapotrzebowanie na taką usługę jest właśnie teraz, w okolicach świąt Bożego Narodzenia, a także w lutym przy okazji Walentynek.

Jak podsumowuje Notino, do końca roku pozostały jeszcze dwa gorące, obfitujące w zamówienia tygodnie, które wpłyną na końcowe wyniki.

Czytaj też: Bartosz Kliś, Notino: Dla nas nie ma granicy między online a offline

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Hurt i dystrybucja
16.12.2024 08:00
Jarosław Tabienko, Delko: Rośnie znaczenie wartości, które reprezentuje marka
Mamy obecnie nasycenie sklepów i mniejszą dynamikę rozwoju, zatem walka cenowo-promocyjna będzie jeszcze bardziej natężona i będzie dominować w przekazach sieci handlowych - uważa Jarosław TabienkoLinkedIn

Rok 2025 rysuje się jako okres dynamicznych zmian na rynku FMCG, napędzanych zarówno czynnikami gospodarczymi, jak i ewoluującymi oczekiwaniami konsumentów i inflacją - mówi Jarosław Tabienko, członek zarządu Delko SA.

Jak wyglądają scenariusze i największe wyzwania dla rynku FMCG na 2025 rok? 

Tempo wzrostu cen może nieco wyhamować, ale inflacja prawdopodobnie pozostanie na poziomie zbliżonym do lat poprzednich, co wpłynie na siłę nabywczą konsumentów i skłoni ich do poszukiwania tańszych alternatyw.

Jeśli chodzi o dostawców, wielu z nich napotyka na barierę popytową, co hamuje inflację, a nawet obniża ceny na wybrane grupy produktów. Dla nich wyzwanie nadal stanowić będą zakłócenia w łańcuchach dostaw, spowodowane m.in. pandemią i konfliktami geopolitycznymi. Jednocześnie obserwujemy, że będziemy musieli inwestować w dywersyfikację źródeł zaopatrzenia i budowanie bardziej odpornych modeli logistycznych.

2025 będzie rokiem rosnących kosztów produkcji przez takie czynniki, jak wzrost cen surowców, energii i pracy. Dlatego pracujemy nad  poszukiwaniem nowych rozwiązań optymalizacyjnych, aby sprostać oczekiwaniom konsumentów.

Czy można spodziewać się w nadchodzącym roku poprawy koniunktury?

Obserwowany trend powrotu konsumentów do marek producenckich jest z pewnością interesujący i wskazuje na kilka istotnych zmian, zachodzących na rynku. Konsumenci coraz częściej zwracają uwagę nie tylko na cenę, ale również na jakość, pochodzenie produktu, a także wartości, które reprezentuje marka. To może oznaczać, że są gotowi zapłacić więcej za produkt, który spełnia ich oczekiwania pod względem jakości i odpowiada ich przekonaniom. 

Konsument jest dziś bardziej świadomy, wymagający i skłonny do porównań. Jednocześnie jest też bardziej emocjonalny i kieruje się nie tylko racjonalnymi argumentami, ale także wartościami, które dana marka reprezentuje. 

Konsumenci będą coraz bardziej świadomi ekologii i zdrowia, preferując produkty naturalne, organiczne i lokalne. Dlatego, aby sprostać zmieniającym się trendom i oczekiwaniom klientów, mamy w swojej ofercie ponad 20 tys. produktów. 

Czytaj teżRadosław Jonas, Błysk: Nieprzewidywalność i zmienność rynku to główne wyzwania [SONDA: Prognozy 2025]

Jak widzi Pan przyszłość wojen cenowo-promocyjnych w 2025 roku? Czy klienci mogą spodziewać się tu spadku intensywności?

Pytanie o intensywność wojny cenowo-promocyjnej w 2025 roku jest niezwykle istotne dla przedsiębiorców, konsumentów i analityków rynku. Odpowiedź zależy od wielu czynników, które wciąż podlegają zmianom – kluczowe są tu przede wszystkim  sytuacja gospodarcza, tempo wzrostu gospodarczego, inflacja, stopy procentowe, kursy walut. Wszystko to ma bezpośredni wpływ na siłę nabywczą konsumentów i zdolność firmy do prowadzenia agresywnych działań promocyjnych. 

Mamy obecnie nasycenie sklepów i mniejszą dynamikę rozwoju, zatem walka cenowo-promocyjna będzie jeszcze bardziej natężona i będzie dominować w przekazach sieci handlowych.

Konsument jest dziś bardziej świadomy, wymagający i skłonny do porównań. Jednocześnie jest też bardziej emocjonalny i kieruje się nie tylko racjonalnymi argumentami, ale także wartościami, które dana marka reprezentuje. 

Czego nauczył firmę rok 2024? I jak wykorzystacie te doświadczenia w nadchodzącym roku? 

Rok 2024 był dla branży okresem intensywnych zmian, które zmusiły naszą firmę do szybkiej adaptacji i poszukiwania nowych rozwiązań. Kluczowe trendy, takie jak rosnąca presja pracowników na podwyżki czy rosnące dynamicznie koszty działalności miały znaczący wpływ na strategie biznesowe. 

Dywersyfikujemy bazę dostawców, aby zapewnić ciągłość oferty, będziemy również stawiać na długoterminową współpracę z partnerami biznesowymi.

Czytaj też: Marcin Bartoszyński, Wojciech Kuchnowski, PGD Polska: Dystrybutorzy będą szukać nowych źródeł dostaw [SONDA: Prognozy 2025]

Jakie trendy konsumenckie będą kształtowały branżę FMCG? 

Branża FMCG jest niezwykle dynamiczna i podlega ciągłym zmianom, które napędzane są przez ewoluujące potrzeby konsumentów, postęp technologiczny oraz globalne wydarzenia. Konsumenci coraz bardziej świadomie podchodzą do swojego zdrowia i wpływu swoich wyborów na środowisko: poszukują produktów naturalnych, organicznych, wegańskich i bezglutenowych. 

Rosnąca popularność zakupów online oraz oczekiwanie konsumentów na spójne doświadczenie zakupowe zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online, napędzają rozwój strategii omnichannel.

Jak wyglądają plany rozwojowe i inwestycyjne Delko na 2025 rok? 

Delko SA będzie skupiać się na automatyzacji procesów biznesowych, wykorzystaniu danych oraz optymalizacji kosztów działalności organizacji. Aby utrzymać konkurencyjność, będziemy intensywniej wprowadzać na rynek nowe produkty i poszerzać swoją ofertę o nowe kategorie. 

Rozwój sieci dystrybucji hurtowej oraz rozwój sieci sprzedaży detalicznej to kolejne obszary, które mogą być przedmiotem zainteresowania Delko. W kolejnych latach chcielibyśmy umacniać swoją pozycję na rynku hurtowym jako lider dystrybucji w branży poprzez  zrównoważony rozwój oraz nowe produkty i kategorie. 

Materiał został opublikowany w skróconej wersji w najnowszym wydaniu magazynu "Wiadomości Handlowe" (nr 6/2024)

Delko SA jest firmą handlową produktów FMCG, w swojej ofercie ma m.in. środki czystości, chemię gospodarczą, artykuły przemysłowe, kosmetyki, produkty higieniczne oraz opakowania. Wśród dystrybuowanych producentów znajdziemy takie firmy, jak GSK, Coty, Bielenda, Eveline Cosmetics, Garnier, Henkel, L’Oreal, Nivea, Pharma CF, Zeva czy Unilever.

Sprzedaż towarów prowadzona jest przez kanał hurtowy, detaliczny oraz e-commerce.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. grudzień 2024 02:37